Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w tym jakże przydatnym temacie ;)

Rozważam zakup 350Z, jak już wstępnie ustaliłem to wersja EU, rocznik najlepiej 2006 z rev upem i mechaniczną szperą. Czy w chwili obecnej jest coś sensownego do kupienia? Może ktoś z forum będzie sprzedawał w najbliższym czasie? Budżet to ok.50 tyś PLN, czy to wystarczająca kwota?

 

Chciałbym się dowiedzieć co możecie więcej napisać odnośnie tego auta http://allegro.pl/nissan-350z-lift-premium-pack-europa-i3388081491.html?

 

PS. Do tej pory jeździłem BMW 540 oraz 330, więc jako-taką wiedzę o autach mam i wiem na co patrzeć, ale może przy 350Z jest coś specyficznego?

 

PS2. Przeczytałem 40 stron tego tematu i już powoli nie daję rady dalej ;) Próbowałem znaleźć informacje odnośnie tego egzemplarza lecz niestety nie udało się.

 

PS3. Jeżeli macie jakieś pytanie odnośnie BMW to służę pomocą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebiegi 50k w przypadku "normalnych" samochodów na rynku wtórnym to raczej wałek. Ale w tym przypadku niekoniecznie. Czasem takie samochody są drugimi albo trzecimi w "gospodarstwie" a wtedy są traktowane jako hobbystyczne. W takich przypadkach takie przebiegi są realne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamil208

a zastanawiałeś się skąd rzeczoznawca ma takie info? ASO ma consulta interfejs który maja też nieautoryzowane warsztaty więc to żadne cuda. Obojętne czy Nissan, BMW czy inny statek kosmiczny można próbować znaleźć ślad po starym przebiegu w elektronice podzespołów ale to tylko liczenie na czyjś błąd i niedoróbkę a stwierdzenie kto i kiedy miał to robić to już sam się zastanów nad sensem tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info nie wsyssałem z palca, a od rzeczoznawcy, u którego sam wyceniałem auto, gdyż celnicy podważyli wartość zetki.

 

Swoja drogą interesujące jest jeśli na liczniku mam dajmy na to 82k przebiegu, a rzeczywiście jest 2 razy więcej i sprawa ma finał w sądzie, wówczas musi być sposób na ustalenie rzeczywistej warości pojazdu, a tym samym ilości km.

 

 

50k przebiegu proponuje zapoznać się z mobile ile tam takie autka stoją po 15 k euro za rok 2003.

 

Zasada jest taka, że Amerykanie sportowymi autami jeżdzą raz na tydzień, a np. Niemcy codziennie, jest to też uwzględnione przez inżynierów zetki w oświadczeniu o mniejszym baku na rynek USA.

Podziel się z nami wiedzą na temat ; jak rzeczoznawca sprawdził ze licznik był cofany :) Rozumiem ze na oko a nie w elektronice :dribble:

 

A czy możesz przesłać oświadczenie od inżynierów :whistle:  ze mniejszy bak jest na usa  bo jezdzą tylko w weekendy ..? Ja w Polsce też w tzw "weekendy" a do baku wchodzi 70l. ;)

Edytowane przez ADIX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz na forum wypisane roznice pomiedzy usa a eu..

co do tych przetarc na tapicerce nie do konca bym im wierzył

podam ci przyklad: avensis z 2010r. przy przebiegu ok.80tys. kierownica i galka byly tak wyjechane jakby mialy ponad 300tys...normalnie eksploatowane przez 1 wlasciciela...

toyota wszystko wymienila ale to pokazuje ze wszystko jest mozliwe takze wada materialowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten sprzedawany ponad rok w końcu zamienili przedni zderzak na oryginał ......... I cena skoczyła w górę :)

 

http://otomoto.pl/nissan-350-z-cabrio-full-skora-navi-xenon-C29652343.html

Edytowane przez ADIX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamil208

Adriano przestań znowu pisać bajki, tym razem  o spawach i innych gównach, czy ty w ogóle wiesz że wszystkie Z są produkowane w jednej fabryce na jednej linii? Jakie spawy, jakie stanowisko oficjalne? Jakich przycisków ci brakuje w USA? 

Podaj nam tu te oficjalne stanowiska bo ja nigdy o takich nawet nie słyszałem same wymysły mitomanów internetowych.

To same bajki odnośnie imprezy, z, i paru innych samochodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adrian, co jak co, ale przestań pier**lić o EU za 40 tys, ja sprzedaje za 65 i tak za mało, ale chce sprzedać uczciwie i z rozsądkiem - sorry, ale mnie wk***ia te żydostwo

( rozumiem, że nie każdy ma pieniądze itd, ale litości, proszę nie piszcie i nie brońcie idei wyższej, że Polska jest biedniejsza, że może się udać kupić taniej, bo trzeba szukać itp- całe życie można trafić okazję w każdym temacie, ale to nie jest argument kontra "FAKTY ")

 

 

ciągle czytam i czytam i czytam i czytam i czytam o tym jak ludzie by chcieli kupić za 30-40 tys w super stanie mechanicznym/wizualnym - ODPOWIEDZ NA WSZYSTKIE BIEŻĄCE I PRZYSZŁE PYTANIA - NIE DA SIĘ CZEKAĆ PÓŁ ROKU ITP I KUPIĆ PREMIUM PACKA W STANIE 7/8/9 NA 10 TYLKO ZA TE 40 TYS 4-5 NA 10, A JAK SIĘ POSZCZĘŚCI TO 6 !

 

wszystkie 350z za kwoty 30+ to GÓWNO składane albo dojechane !! 

 

 

serio sledze ten topik od defakto ponad 2 lat, a na forum jestem od 1,5 i czytanie tych gówien o czym mówi Kamil, przyprawia o ból głowy

ludzie ogarnijcie się, bo to już ludzkie pojęcie przechodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie

 

tanie auto jakie by nie było -zawsze coś wyjdzie i dla tego poprzedni właściciel sprzedaje taniej bo jest świadomy 80%

albo 20% chce szybko sprzedać i nie specjalnie się oriętuje co i jak ,,,

 

z egzotycznym autem może być jeszcze gorzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil208, dnia 27 Lip 2013 - 19:49, napisał:

Adriano przestań znowu pisać bajki, tym razem  o spawach i innych gównach, czy ty w ogóle wiesz że wszystkie Z są produkowane w jednej fabryce na jednej linii? Jakie spawy, jakie stanowisko oficjalne? Jakich przycisków ci brakuje w USA?

Podaj nam tu te oficjalne stanowiska bo ja nigdy o takich nawet nie słyszałem same wymysły mitomanów internetowych.

To same bajki odnośnie imprezy, z, i paru innych samochodów.

 

 

 

Spawów jest mniej człowieku rozbij się to odczujesz.

 

Jak ci na chłopski rozum wytłuamczyc, że modeli USA nikt poza Polakami nie chce łykać nawet po 8.5euro z przelotem 140k...

 

Panowie po prostu ręce opadają rozumiem, że masz wersje US i z tego powodu kompleks niższości...

Oczywiście znów Polacy są mądrzejsi od reszty Europy i masowo sprowadzali auta z rynku USA, ignorując sztab inżynierów i projektantów 350z.

Acha, więc jak kolego wytłumaczysz mi montowanie lpg do zetek, to nie jest auto dla tych co nie mają i udają, że cos mają, sam bym się skompromitował podjezdzając pod dystrybutor lpg w Polsce bo z miejsca wybiega ludek i nie wie co jest 5 z autem, a zagranica to już patologia totalna.

Rozumiem, że dewizą jest tanio i dalej arcymistrzostwo wyobraźni, ważne że bujam się Z po mieście.

Czy w każdej dziedzinie musze asekurować oficjalnymi danymi wynika z tego, że tak rozumiem, że można mieć stanowisko w konkretnej sprawie, ale 100% nic na tym świecie nie jest pewne i nie będzie nigdy.

Podam prosty przykład niby tłumacz przysięgły j. niemieckiego przy tłumaczeniu zdania 7 krotnie złożonego popełnił 7 błędów przy weryfikacji tęgiej kobiecej młodej głowy mgr. wykładowcy z Poznania, wiec skoro tak to jak można ufać komukolwiek?

Idąc dalej wystarczy objezdzic blacharzy, mechaników tych topowych i każdy ma swoja koncepcje niemalże i za wszelka cene będzie się upierał przy swoim.

 

 

Stanowisko oficjalne Nissana!!!

Chociaż 350Z powstał jako flagowy model sportowy Nissana przeznaczony na wszystkie rynki świata, jednak wersja europejska wymagała zastosowania wielu modyfikacji w celu przystosowania do warunków drogowych i wysokich wymagań europejskiego odbiorcy.

"350Z to samochód globalny - te same zasadnicze cechy można spotkać w każdej jego wersji na świecie: wysokie osiągi i interesującą stylizację połączone w najwyższej jakości całość. Tym niemniej trzeba pamiętać, że rynki świata różnią się między sobą zarówno w zakresie warunków drogowych i sposobu jazdy, jak i w zakresie legislacji. Od samego początku analizowaliśmy te wymagania, aby odpowiednio do nich dostosować samochód."

John Yukawa, Chief Product Specialist, główny planista odpowiedzialny za realizację projektu Z.

To szczegółowe dostosowywanie konstrukcji do miejscowych wymagań odbywało się z pomocą Nissan Technology Centre - Europe (NTC-E) z siedzibą w Cranfield, w Wielkiej Brytanii i innymi ośrodkami badawczo-rozwojowymi Nissana na świecie. W Europie zespół inżynierów kierowany przez Akira Kikuchi zajął się dostosowywaniem 350Z do wyższych średnich prędkości jazdy włączając w to odcinki autostrad bez ograniczenia prędkości i bardziej wymagające drogi obfitujące w większą liczbę "szybkich" zakrętów. Założenia te wymogły konieczność wprowadzenia modyfikacji w zawieszeniu, aerodynamice i w układzie chłodzenia silnika.

Zespół ten przeprowadził ankietę pośród użytkowników samochodów sportowych, z której wynikało, że większość z nich - 58% - używa swoich samochodów zarówno do codziennych dojazdów, jak i weekendowych wypadów; w Ameryce Północnej czyni to zaledwie 27% kierowców. W Europie 70% użytkowników używa tego typu samochodów w czasie wakacji i aż 64% wykorzystuje je do robienia zakupów. W Stanach Zjednoczonych czyni to zaledwie odpowiednio 21 i 14% respondentów.

"Aby zaspokoić wszystkie światowe ambicje, nowy Z musiał zdać egzamin w zakresie stabilności na zakrętach, szczególnie w czasie wysokich prędkości jazdy.

Uzyskano to dzięki modyfikacjom w zestrojeniu zawieszenia i poprawieniu własności aerodynamicznych. Jako że europejscy użytkownicy częściej korzystają ze swoich pojazdów na co dzień, wiele uwagi poświęcono komfortowi jazdy i redukcji poziomu hałasu i wibracji (NHV). Oczywiście mieliśmy także na uwadze konieczność dostosowania silnika do lokalnych wymagań w zakresie emisji spalin" - przekonuje Kikuchi.

Obok takich modyfikacji jak seryjny montaż wyposażenia dotychczas dostępnego na życzenie - włączając w to układ hamulcowy Brembo i zestaw aerodynamiczny składający się z przedniego i tylnego spojlera, deflektorów i dyfuzerów kontrolujących przepływ powietrza pod spodem samochodu. Jedną z ważniejszych zmian była poprawa wydajności układu chłodzenia silnika dzięki zastosowaniu większej chłodnicy. W celu poprawy chłodzenia mechanizmu różnicowego tak ukształtowano płytę podłogową, aby skierować strumień powietrza bezpośrednio na jego nową, bogato użebrowaną obudowę.

Zmodyfikowane zawieszenie łączące komfort jazdy ze znakomitymi własnościami jezdnymi, zostało obecnie zastosowane we wszystkich wersjach europejskich i odmianach przeznaczonych na rynek Japonii i Ameryki począwszy od roku modelowego 2004. Chociaż konstrukcja zawieszenia, ani jego geometria nie zostały zmienione, to zmiany charakterystyki amortyzatorów umożliwiły poprawę komfortu jazdy na zróżnicowanych i wymagających drogach Europy.

Kiedy doszło do wyboru odpowiedniej jednostki napędowej do 350Z, nie było wątpliwości co do serii VQ. Wybrano silnik V6 ze względu na jego wysoki moment obrotowy i zwarte wymiary, które umożliwiły osiągnięcie optymalnego rozkładu mas na obie osie, dobre energochłonne własności nadwozia w czasie zderzenia oraz, co niebagatelne, umożliwiły zoptymalizowanie nadwozia pod względem

aerodynamicznym.

Podsumowując :> wiadomo że wersja Eu ma wszystkie z wymienionych gadzetów , natomiast USA raczej nie:>

Przecież kolega wyżej twierdził, że do 40k dotsanie zete w cabrio na dodatek w stanie optymalnym dlatego wyszedłem z inicjatywa, że chętnie odkupie takowe auto.

Swoja droga mam dość penerów którzy wpisują w allegro 350z i twierdzą, że od 33k można kupić takowe...

Przebieg 160k i dobre sprzęgło, oczywiście ale w 350z można je spalić bardzo szybko, silnik również wystarczy wpisać i poczytać na zagranicznych aukcjach jak ludzie dojechali egzemplarze, porówanie auta sportowego do limuzyny, czy sportowej limuzyny nie ma sensu, sam wiem przesiadając się z Z do 328i e46 jedzie jak emeryt, a niby ma 6.5s/100.

Edytowane przez Adriano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamil208

Po pierwsze w 99% nadwozie samochodu ma zgrzewy a nie spawy a po drugie to jest MIT taki sam jaki krąży wokół subaru i o ile jestem w stanie w to uwierzyć gdy są produkowane w różnych fabrykach to nie w przypadku Z które były robione tylko w jednej japońskiej fabryce!

 

I nie bądz taki mądry kubuś, trzeba było wziąć całą sztuke EU za 60tys i się mądrkować a nie wyjeba z sprasowaną d*pą i podłużnicami. Taki anty polski jesteś a sam kupiłeś mielonke i prostujesz teraz jak to u nas. Tak robią w DE? Chyba nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie auta produkowane na Usa były zawsze lepiej lub maksymalnie wyposażone ...

 

Adriano opamiętaj się  bo wyślemy cię na urlop ...pisz z sensem i po polsku ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze w 99% nadwozie samochodu ma zgrzewy a nie spawy a po drugie to jest MIT taki sam jaki krąży wokół subaru i o ile jestem w stanie w to uwierzyć gdy są produkowane w różnych fabrykach to nie w przypadku Z które były robione tylko w jednej japońskiej fabryce!

 

I nie bądz taki mądry kubuś, trzeba było wziąć całą sztuke EU za 60tys i się mądrkować a nie wyjeba z sprasowaną d*pą i podłużnicami. Taki anty polski jesteś a sam kupiłeś mielonke i prostujesz teraz jak to u nas. Tak robią w DE? Chyba nie...

Sam jesteś sprasowany i groszem nie smierdzisz.

 

Jak nie masz pojęcia to nie pisz nic, bo widze że wiesz lepiej niż rzeczoznawca, że żadna podłuznica nie jest walnieta, to efekt uderzenia części znajdującej się w srodku auta wielki znawco. Sprasowane to sa auta gdzie tylna szyba bagażnika jest do połowy w harmonijce.

 

Synku nie będę z toba dyskutował i z wami wsztskimi mam całe auto w częściach po lifcie włacznie z tapicerkami drzwi, hample za ponad 5k zielonych plus tylne, i dużo, dużo dodatków.

 

Bi turbo mogę już dziś kupic mam ci przesyłać fote z plikiem banknotów 500 euro??

 

Auto na USa jest lepsze buhaha, to dziwne że z forum US ludzie wola zetki eu rok 03 i to postacie co maja po 3k postów, wiedza co i jak, a nie jak u was, że nawet pojęcia o akumulatorze do zasilenia 3k RMS nie macie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jesteś sprasowany i groszem nie smierdzisz.

 

Jak nie masz pojęcia to nie pisz nic, bo widze że wiesz lepiej niż rzeczoznawca, że żadna podłuznica nie jest walnieta, to efekt uderzenia części znajdującej się w srodku auta wielki znawco. Sprasowane to sa auta gdzie tylna szyba bagażnika jest do połowy w harmonijce.

 

Synku nie będę z toba dyskutował i z wami wsztskimi mam całe auto w częściach po lifcie włacznie z tapicerkami drzwi, hample za ponad 5k zielonych plus tylne, i dużo, dużo dodatków.

 

Bi turbo mogę już dziś kupic mam ci przesyłać fote z plikiem banknotów 500 euro??

 

Auto na USa jest lepsze buhaha, to dziwne że z forum US ludzie wola zetki eu rok 03 i to postacie co maja po 3k postów, wiedza co i jak, a nie jak u was, że nawet pojęcia o akumulatorze do zasilenia 3k RMS nie macie.

Wyslij wyslij ja nigdy nie widziałem 500 euro a to jeszcze plik zrob fote wstaw na forum  :ball:

Edytowane przez ADIX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamil208

Dawaj te foty, a jak byś znów jakąś napinke zrobił to by był wypas, znów bym wstawił na gejowski portal tak jak zrobiłem z tamtymi. Tylko miny zrób jakieś lepsze bo tamte takie skwaszone jak bys właśnie na coś siadał.

hihi pozdawiam Cię, całuski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam panowie , takich pytań jak moje było pewnie wiecej niż sporo. Sprzedałem swoją Alfę !56 i szukam samochodu. Nie jeżdżę dużo (6-7) tys rocznie ale ma to być auto całoroczne. Postanowiłem w swoich poszukiwaniach uwzględnić 350Z. Czy w chwili obecnej na allegro jest coś wartego uwagi?

 

http://allegro.pl/nissan-350-z-18310?a_text_i[5][0]=1900&a_text_i_enabled[5][0]=1&a_text_i[14][0]=180&a_text_i_enabled[14][0]=1&a_text_i[14][1]=320&price_to=45000&price_enabled=1&price_from=30000&a_text_i[4][1]=150000&a_text_i_enabled[4][0]=1

 

Cena ok. 40 tyś ale lepiej żeby jej za bardzo nie przekroczyła. Wiem,że jeden forumowicz ma do sprzedania ale kwota jaką chce jest nieco za duża.



Dobra, to coś bardziej konkretnego:

 

http://allegro.pl/nissan-350-z-premium-pack-mocno-doinwestowany-i3457908265.html

 

http://otomoto.pl/nissan-350-z-europa-manual-xenon-skora-igla-C30041732.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie , takich pytań jak moje było pewnie wiecej niż sporo. Sprzedałem swoją Alfę !56 i szukam samochodu. Nie jeżdżę dużo (6-7) tys rocznie ale ma to być auto całoroczne. Postanowiłem w swoich poszukiwaniach uwzględnić 350Z. Czy w chwili obecnej na allegro jest coś wartego uwagi?

 

http://allegro.pl/nissan-350-z-18310?a_text_i[5][0]=1900&a_text_i_enabled[5][0]=1&a_text_i[14][0]=180&a_text_i_enabled[14][0]=1&a_text_i[14][1]=320&price_to=45000&price_enabled=1&price_from=30000&a_text_i[4][1]=150000&a_text_i_enabled[4][0]=1

 

Cena ok. 40 tyś ale lepiej żeby jej za bardzo nie przekroczyła. Wiem,że jeden forumowicz ma do sprzedania ale kwota jaką chce jest nieco za duża.

Dobra, to coś bardziej konkretnego:

 

http://allegro.pl/nissan-350-z-premium-pack-mocno-doinwestowany-i3457908265.html

 

http://otomoto.pl/nissan-350-z-europa-manual-xenon-skora-igla-C30041732.html

 

 

Czarna nyska wynieniony srodek oraz lampy bity a  na pewno caly malowany po co obszywali srodek skórą..? no i nie pisze ze bez wypadek to już ciekawsza sprawa.

Cabrio naprewno prane z przodu kierownica nie oryginalna a pisze ze bezwypadek i co nie tak z obrysówkami jedna pomaranczowa a drugiej nie ma lub przyciemniona ....

Oba autka już trochę czasu wiszą do sprzedania.

Edytowane przez ADIX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś może tą zete http://allegro.pl/nissan-350z-2005-r-bose-brembo-301-km-europa-i3465621327.html wygląda ciekawie a szukam nissana jak najbliżej rocznika 2006? Od 3 miechów szukam auta i w każdym coś jest nie halo, a nie oglądam tych po 29,999.99... Tylko te koło 50-70tys...

Wisi już około roku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...