Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli tak to z calym szacunkiem ale po pierwsze to typowi nawet odkurzyc auta do zdjec sie nie chcialo i w srodku wyglada jak obora. Przod krzywo spasowany, naklejki (tak przynajmniej obstawiam) wiesniackie a jezeli sa dluzszy czas na aucie to po zerwaniu kwalfikuje sie cale auto prawie do malowania bo beda slady :/ No i pytanie czy od nowosci ktos zmienial olej w skrzyni bo teoretycznie to 2 razy juz powinien miec wymiane a zaraz kwalfikuje sie na trzecia. No i jeszcze pytanie dlaczego na przekreconym kluczyku na raz nie pali sie ani poduszka ani kontrolka bledu silnika...to tak na szybko tylko odczytane ze zdjec...tutaj ktorys tysiac jest do polozenia wiec ja sie pytam jaka tutaj byla okazja? Bo to auto przy doprowadzeniu do stanu idealnego to wyjdzie z te 40 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się, żeby było całe auto do malowania. Polerka na dobrej paście i maszynie powinna ogarnąć lakier bez większego problemu. Sam bym się nie podjął, ale lakiernik ogarnie :P
Check pewnie odpięty bo łatwiej tak do sprzedaży :D
A olej w skrzyni aut nawet Cobcio pisał ostatnio, że przy normalnej jeździe co ok. 50 tysi się wymienia, więc do trzeciej wymiany jeszcze daleko. Ale okazja średnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Start to chyba liczyc nie potrafisz bo 90 tys mil to ok 145 tys km...Poza tym na srebrnym lakierze trudno jest usunac a juz nie mowiac o tym ze przy malowanych elementach moze odjesc lakier razem z naklejka

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadza sie to ten. Co do kontrolek to po przekrencenku kluczyka wszystkie kontrolki sie zaswiecają (tzn systemy sie uzbrajają) a po chwili gasną. Co do obory to sie zgodze bo gosciu palił ale o tym juz pisalem tak samo jak o tym ze napweno byl wymieniany zderzak przod i tył, ale podłoga nie ruszana, dach i boki tez. A do malowania jest maska i zderzak ale jak sie ma kumpla lakiernika który pomaluje mi cale auta jak bede chcial za free (wiadomo materialy place) to nie spacjalnie tym przejmuje, mam tez kolege blacharza, a nawet ostatnio sie dowiedziałem ze kuzyn mojego przyjaciela to tapicer. Wiec nie planuje wydac 10 tys na remont, max 2,5 - 3,5 tys :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra mój błąd, zwracam honor. Nie zauważyłem, że to mile. Sugerowałem się opisem gdzie wyraźnie napisane jest "Przebieg (km): 89100 ".

Z kumplem sami usuwaliśmy napis "Passat 1.8" (potwór mocy) ze srebrnej (LB7Z) klapy bagażnika, zrobiliśmy polerkę i śladu nie ma :)

Dobra robimy zbędny off top koniec tematu ^^ Peace :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do naklejek to ponoć co roku byly na nim inne wiec nie powinno byc problemu z zerwaniem, ewentualnie polerka auta (oczywiscie u kolegi za free)

A co do okazji to kupilem je taniej, duzo taniej jak jest wystawione bo mialem gotoweczke przy sobie i szybka pilka, albo tak albo nie i do teko kolega ma gadane (ja niestety nie :( , ja bym nigdy tyle nie ubił, nawet na sam koniecz jeszcze załatwił tankowanie za 200 zl na powrot do domu :P na koszt sprzedawcy ), ale ile to juz moj slodki sekrek.

O.K koniec off top'u . Jak wyremontuje (wprowadze lekkie poprawki) to wstawie foty i napisze ile mnie to kosztowało :) z moimi znajomosciami :P

Edytowane przez neo6364
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciesz się 350z w tej cenie jeszcze rok i będą tańsze nie ma sensu wydawać 40k za wóz do którego i tak dołożysz opcja dotyczy serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie kupowanie wersji USA to głupota bo wiadomo, że walona to raz a dwa brak brembo, itp to czyste samobójstwo.Jeżeli ktoś szuka Zetki za 30 tyś. czyli tyle co za 200SX;a S14A to chyba już coś jest nie tak. Rozumiem podejście Szejna bo po co miał brać EU jak i tak auto do latania bokiem i tak robi po swojemu całe, Cieszy mnie tylko to że Europa będzie trzymała cenę mimo gówna na allegro. Martwi, że robi się Zetek pełno na ulicy bo kilka lat temu ciężko było spotkać a teraz to prawie codziennie się widzi:/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam oj tam :D Zaraz latania :) Czterotłoka i tak się włoży ale nie Brembo :P Musze zbadać temat hebli z 300zx bo ostatnio kumpel montował do s14a i bardzo zadowolony jest ^^
Codziennie się widzi :P Z Warszawy, stolicy  to się naoglądał :P

We Wro jeździ z 5 może 6, z czego chyba tylko ja chyba na codzien :D Choć mogę być w błędzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli Cie martwi ze robi sie pelno Zetek, to mniemem ze lubisz sie wyrozniac na drodze i nie lubisz jak ktos ma takie same auto jak ty :P Nic prostrzego Polska to wolny kraj, wiec zmien auto na np 370z ich dalej jest malo :P No albo martw sie dalej :) bo bedzie ich tylko coraz wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem s14a i kupić to teraz za30tysi pln to jak trafić w totka od 300zx hamują lepiej jak te brembo

Wiem właśnie. Kumpel wkładał z 300zx do s14a i hamuje u niego jak żyleta, naprawdę jest bardzo zadowolony, ja po dwukrotnej przejażdżce też :) a te heble są o wiele tańsze niż Brembo, kwestia pewnie dorobienia odpowiedniego adaptera do 350Z, bo do s14a wchodzi podobno p&p.

No i jeszcze kupić przewody w oplocie i jakoś Zetka powinna hamować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz zaciski 4 tłoczkowwe na przód to z bmw sa takie same brembo jak w 350z  i kostują po 200zl za szt 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300ZX nie ma lepszych ale podobne. W JSS wkładają do 200SX'ów i Jacek mówił, że są prawie tak dobre jak Brembo i spokojnie można je pchać gdzie się chce. Co do 370Z to miałem zmieniać ale kompletnie mi się nie podoba. Pierwsza Zetka, która straciła charakter :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz zaciski 4 tłoczkowwe na przód to z bmw sa takie same brembo jak w 350z  i kostują po 200zl za szt 

 

dobre zaciski z e30 tez kosztują koło 2tyś.

ale jak widziałeś takie ogłoszenie to podeślij na forum, z checia zgłębię temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak  a w serwisie pewnie z 10 tys  http://allegro.pl/bmw-7-e38-zacisk-hamulcowy-brembo-przod-p-l-klocki-i3814824805.html http://allegro.pl/brembo-bmw-e38-zaciski-4-tloczkowe-kpl-nowe-klocki-i3832250677.html http://allegro.pl/zaciski-przod-brembo-4-tloczkowe-komplet-bmw-7-e38-i3831755927.html 

chyba że ktoś chce koniecznie pomarańczowe z napisem    ale napis nie hamuje 

do tego odpowiednią tarcze i już 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle że nie trzeba żadnego adaptera  trzeba dać tarcze z zestawu brembo pomieżyć i spasować 

układ hamulcowy   z 350z jest taki sam jak np w subaru sti  jak i przednie zaciski tak i tylne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O człowiek uczy się całe życie :) Zmolestuję jakiegoś znajomego na wiosnę od e38 i podpieprzę mu na pół dnia zaciski zobaczymy czy się uda spasować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...