Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

która prima jest w Polsce najszybciejsza?


xtomek
 Share

Recommended Posts

zgłaszam czerwoną P10GT/VE ... ET 15,166 na ćwiartuchnę, szkoda, że nie na pół litra :D

Link to comment
Share on other sites

wierzę Ci, ale jak się podszkolimy.... :diabel:

Link to comment
Share on other sites

Moja srebrna dużo słabsza ale na męskim zawiasie + odchudzona o jakieś 40Kg zrobiła 15,230 sek w Białej Podlasce.

Link to comment
Share on other sites

No to musimy jeszcze powalczyć z czerwoną ;) ale radocha :D

Link to comment
Share on other sites

ET 15,166, choć pierwsza próba była poniżej 15-tki.

Roki skąd te 230 i wpełni użyteczny?, chyba w turbo, bo inaczej nie da rady ;)

Link to comment
Share on other sites

zejdzie z ET ponizej 14 (bez suszarek) to pogadamy :diabel2:

Jeszcze żaden wolnossący Nissan w Polsce tego nie dokonał i daleko im do takiego wyniku...

Rekord należy do Samiego i jego N14 GTi wykręcił coś w granicach 14,2 sek no i ALANOSA 350Z przed uturbieniem 14,4xx sek (zmierzone 287KM z kompletnym dolotem K&N) ...

Link to comment
Share on other sites

czerwona będzie pierwsza :D Jak Bóg miły, zrobię to. Chyba zwariowałem :P

z modów został przepływomierz i nowe CAI + strojonko, może będzie trosze...czkę lepiej.

No i opony....... i kubełek i wywalone przednie fotele :028:

Link to comment
Share on other sites

ciekawe czy tutaj pomogły by wałki z SR16VE N1 ? :diabel2:

 

a ja poważnie zastanawiam sie bo gdzieś przeczytałem że jest coś takiego jak LSD z G20t

jak z łuku sie wystrzela bez szpery to chxxxxx jest

Link to comment
Share on other sites

Na kolejny motor mnie nie stać, ale wałki.... Cooba, co ty na to :?:

PMW jaśniej, bo tym razem coomam :P

Link to comment
Share on other sites

wałki wymagają już zmiany sprężynek i talerzyków a to się wiąże ze zciaganiem głowicy i sporymi kosztami. lepiej dopracować zawias i zejść z masą...

Link to comment
Share on other sites

Guest maacieq

taka prawda że przy mocach >200km to już chyba czas na walkę z masą bo kolejne mody w N/A coś coraz bardziej kosztowne. I tu jest nawiększy ból czy robić wydmuszkę czy zostawiać czerwoną w pełni użyteczną... No chyba że dmuchanie jakoś:D silnik w miarę hula wydech też...może teraz szpera + zawias ??

Link to comment
Share on other sites

czerwona ma być w pełni użyteczna, tylko wnętrze out na wyścigi. Pójdziemy za radą doświadczonych kolegów.

Link to comment
Share on other sites

muszę przyznać że pomimo mojego spóżnionego startu i zmulenia na sprzegle dostałem 2 długości... spodziewałem sie że VVL lepiej bedzie podawał :D

Link to comment
Share on other sites

A pamiętasz, jak gadaliśmy o hamulczykach? Jak Cię zobaczyłem we wstecznym to też odpuściłem i wcale nie ciągnąłem trójki do końca. Jak Ci się podoba na C? pzdr

p.s.

spodziewałem sie że VVL lepiej bedzie podawał :D
Chyba mnie.... i motormistrza tyż ...... :D:D:D troszke rozbawiłeś. Ale szanuję, że prosta to nie jest to. Chociaż czerwona jest prawie tak twarda jak Twoja Limited Edition :diabel: jak zrobię hamulce/i nie tylko/ to full service anytime :D Ale jescze nie w zakrętach :zly:

No może więcej tych długości będzie :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

przyjezdzałem tam 10 lat temu cwczyć przed KJS-ami ale obok na żwirownie :D tuż przy peronie :D ale na C teraz bardzo sie zmieniło nie spodziewałem sie takiej prostej - fajnie... tylko że trzeba by było obstawić w kilku punktach trasę i jakąś pętle ze stopermistrzem zorganizować żeby nie jeżdzić na wprost bo to nudne jak cholera

Link to comment
Share on other sites

bo to nudne jak cholera

Tylko jak to fizycznie zmajsterkować. W środy o 22 jest mexyk- 250 supercarów i w miarę przyjaznę misie. Ale... z zielonych świateł jest bezpiecznie, bo nie ma wieczorem praktycznie nikogo. Może jakiś układ z misiami lub Gronkiewiczową. Godzina trasy zamknięta dla ruchu. Może ktoś to potrafi oficjalnie załatwić. Chyba gdzieś w polandii się udało :D I było by git ;)

Link to comment
Share on other sites

Tylko gdzie jest jakieś stosowne i bezpieczne miejsce?

 

nie ma :D

 

najbliżej słomczyn potem lublin a na końcu poznań

 

tylko że moje auto na slomczyn już sie nie nadaje

Link to comment
Share on other sites

przyjezdzałem tam 10 lat temu cwczyć przed KJS-ami ale obok na żwirownie :D tuż przy peronie :D

 

heh... przypominają mi się stare czasy podstawówki, jak przychodziliśmy tam oglądać zarzynanie kaszlaków :D

Link to comment
Share on other sites

Kto ma jakieś układy w Ratuszu, niech się przyzna. Może można ucywilizować Nasz sportowy zapał ;)

 

[ Dodano: Pon 04 Sie, 2008 21:43 ]

muszę przyznać że pomimo mojego spóżnionego startu i zmulenia na sprzegle dostałem 2 długości... spodziewałem sie że VVL lepiej bedzie podawał :D

A ja startowałem z 2500 bez poślizgu - hm... całkiem fajnie wyszło. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...