xtomek Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 zgłaszam czerwoną P10GT/VE ... ET 15,166 na ćwiartuchnę, szkoda, że nie na pół litra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PMW Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 na zakrętach moja :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted July 26, 2008 Author Share Posted July 26, 2008 wierzę Ci, ale jak się podszkolimy.... :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Moja srebrna dużo słabsza ale na męskim zawiasie + odchudzona o jakieś 40Kg zrobiła 15,230 sek w Białej Podlasce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted July 27, 2008 Author Share Posted July 27, 2008 No to musimy jeszcze powalczyć z czerwoną ale radocha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROKI Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Tak z ciekawosci czy 230KM Primie by wystarczylo, na miano najszybszej, oczywiscie nie odelzona czyli w pelni uzyteczna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Myka Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 No to musimy jeszcze powalczyć z czerwoną ale radocha Jaki czas miałeś w Rykach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted July 27, 2008 Author Share Posted July 27, 2008 ET 15,166, choć pierwsza próba była poniżej 15-tki. Roki skąd te 230 i wpełni użyteczny?, chyba w turbo, bo inaczej nie da rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROKI Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 chodzi pewna mysl po glowie :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 zejdzie z ET ponizej 14 (bez suszarek) to pogadamy :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 zejdzie z ET ponizej 14 (bez suszarek) to pogadamy :diabel2: Jeszcze żaden wolnossący Nissan w Polsce tego nie dokonał i daleko im do takiego wyniku... Rekord należy do Samiego i jego N14 GTi wykręcił coś w granicach 14,2 sek no i ALANOSA 350Z przed uturbieniem 14,4xx sek (zmierzone 287KM z kompletnym dolotem K&N) ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 czerwona będzie pierwsza Jak Bóg miły, zrobię to. Chyba zwariowałem z modów został przepływomierz i nowe CAI + strojonko, może będzie trosze...czkę lepiej. No i opony....... i kubełek i wywalone przednie fotele :028: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PMW Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 ciekawe czy tutaj pomogły by wałki z SR16VE N1 ? :diabel2: a ja poważnie zastanawiam sie bo gdzieś przeczytałem że jest coś takiego jak LSD z G20t jak z łuku sie wystrzela bez szpery to chxxxxx jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 Na kolejny motor mnie nie stać, ale wałki.... Cooba, co ty na to :?: PMW jaśniej, bo tym razem coomam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 wałki wymagają już zmiany sprężynek i talerzyków a to się wiąże ze zciaganiem głowicy i sporymi kosztami. lepiej dopracować zawias i zejść z masą... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maacieq Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 taka prawda że przy mocach >200km to już chyba czas na walkę z masą bo kolejne mody w N/A coś coraz bardziej kosztowne. I tu jest nawiększy ból czy robić wydmuszkę czy zostawiać czerwoną w pełni użyteczną... No chyba że dmuchanie jakoś silnik w miarę hula wydech też...może teraz szpera + zawias ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted August 2, 2008 Author Share Posted August 2, 2008 czerwona ma być w pełni użyteczna, tylko wnętrze out na wyścigi. Pójdziemy za radą doświadczonych kolegów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PMW Posted August 3, 2008 Share Posted August 3, 2008 muszę przyznać że pomimo mojego spóżnionego startu i zmulenia na sprzegle dostałem 2 długości... spodziewałem sie że VVL lepiej bedzie podawał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted August 4, 2008 Author Share Posted August 4, 2008 A pamiętasz, jak gadaliśmy o hamulczykach? Jak Cię zobaczyłem we wstecznym to też odpuściłem i wcale nie ciągnąłem trójki do końca. Jak Ci się podoba na C? pzdr p.s. spodziewałem sie że VVL lepiej bedzie podawał Chyba mnie.... i motormistrza tyż ...... troszke rozbawiłeś. Ale szanuję, że prosta to nie jest to. Chociaż czerwona jest prawie tak twarda jak Twoja Limited Edition :diabel: jak zrobię hamulce/i nie tylko/ to full service anytime Ale jescze nie w zakrętach :zly:No może więcej tych długości będzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PMW Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 przyjezdzałem tam 10 lat temu cwczyć przed KJS-ami ale obok na żwirownie tuż przy peronie ale na C teraz bardzo sie zmieniło nie spodziewałem sie takiej prostej - fajnie... tylko że trzeba by było obstawić w kilku punktach trasę i jakąś pętle ze stopermistrzem zorganizować żeby nie jeżdzić na wprost bo to nudne jak cholera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted August 4, 2008 Author Share Posted August 4, 2008 bo to nudne jak cholera Tylko jak to fizycznie zmajsterkować. W środy o 22 jest mexyk- 250 supercarów i w miarę przyjaznę misie. Ale... z zielonych świateł jest bezpiecznie, bo nie ma wieczorem praktycznie nikogo. Może jakiś układ z misiami lub Gronkiewiczową. Godzina trasy zamknięta dla ruchu. Może ktoś to potrafi oficjalnie załatwić. Chyba gdzieś w polandii się udało I było by git Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PMW Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Tylko gdzie jest jakieś stosowne i bezpieczne miejsce? nie ma najbliżej słomczyn potem lublin a na końcu poznań tylko że moje auto na slomczyn już sie nie nadaje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 przyjezdzałem tam 10 lat temu cwczyć przed KJS-ami ale obok na żwirownie tuż przy peronie heh... przypominają mi się stare czasy podstawówki, jak przychodziliśmy tam oglądać zarzynanie kaszlaków Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted August 4, 2008 Author Share Posted August 4, 2008 Kto ma jakieś układy w Ratuszu, niech się przyzna. Może można ucywilizować Nasz sportowy zapał [ Dodano: Pon 04 Sie, 2008 21:43 ] muszę przyznać że pomimo mojego spóżnionego startu i zmulenia na sprzegle dostałem 2 długości... spodziewałem sie że VVL lepiej bedzie podawał A ja startowałem z 2500 bez poślizgu - hm... całkiem fajnie wyszło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.