Gość marcin84 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 na początku witam wszystkich. jestem nowym urzytkownikiem chociaż czesto zagladam na ta stronke i na forum. od ponad tygodnia jestem w posiadaniu almerki 2.2 TD. 2000r wszystko bylo super do czasu az podczas jazdy na trasie zauważyłem przy ruszaniu ze skrzyzowania ze nie moge wrzucić biegu 1 ani 2. pozostale bez problemu. jakos dojechalem do domu ruszajac z 3. na zimnym silniku bez zmian. co moze byc przyczyna takiej usterki i jakie moga byc tego koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość haiku2 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Wg mnie nie będą to duże koszty (z pewnością nie jest do wymiany sprzęgło). Pytanie czy w ogóle nie ma możliwości wrzucić 1 i 2 czy wejdzie ale z "chrupnięciem"? Jeśli chrupie lub zgrzyta przy zmianie biegu możliwe że synchronizator... W mojej almi borykam się z pedałem sprzęgła który ciężko działa - też nie wiem co to do końca jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krosa66 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 opisz dokładnie co jest moze tylko dzwignia sie przestawiłana regulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin84 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 nie mozna wogole wrzucic biegu 1 ani 2. zarowno na postoju jak i podczas jazdy. bez wzgledu czy silnik pracuje czy jest wylaczony. kompletna blokada drazka zmiany biegow na 1 i2. [ Dodano: Nie 27 Lip, 2008 20:33 ] jesli to regulacja drążka to czy można jej dokonać samemu bez koniecznosci udawania sie do warsztatu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krosa66 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Moze na cos najechałes i podgiołes drazek lepiej podjedz do znajomego mechanika oceni to najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin84 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 samochod trafił do warsztatu nie udalo sie zlokalizowac ani tym bardziej wyjać samemu skrzynie. w warsztacie zapowiedzieli ze to moze być synchronizator. ktos sie orientuje jakie sa koszty takiej naprawy? podobno bardziej sie oplaca kupic nowa(ale urzywana) skrzynie tylko ze na allegro chodza za ponad 1000zl+ wymiana i olej. zna ktos moze namiary na taka skrzynie albo chociaz ten stabilizator? [ Dodano: Wto 29 Lip, 2008 18:53 ] mialo byc synchronizator:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krosa66 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 synchonizatory jak sie psuja to powoli a nie odrazu wtedy idzie właczyc bieg na niezapalonym silniku i normalnie zapalic i jechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość parcon Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 http://lukaszdmowski.prv.pl/ możesz wymontować skrzynię i im wysłć/zawieść tanio i profesjonalnie formalna gwarancja na 1/2 roku ale faktycznie dożywotnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.