lisek Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Czesc, moj GA16DE spala stukowo benzyne, silnik dzwoni jak bym jechał na Wyborowej. opoznilem troche zapłon, troche pomogło. Na gazie jest cisza. Co może byc powodem takiego zachowania? Co sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Widzisz, mam ogromną nadzieje ze to jest to lipne Paliwo. Ostatnio dłubałem hamulce u kumpla w nexii, i podbił do mnie koleś,że ma załatwiane, po 3,5 od niego kupiłem.10l. Wlałem i w sumie od tego czasu problem się pojawił, ale byłem na tyle przytomny ze powiązałem te dwa fakty. Stare paliwo spuściłem ze zbiornika, i zalałem na BP, ale nie pomogło. Byc moze musze jeszcze pojezdzic i samo przestanie,ale zrobilem juz z 50km na nowym paliwku i ciagle dzwoni. Cofnołem troche zapłon to troche ucichło,ale tez slychac, bardziej cofnac nie moge bo sie juz jechac nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 a da to coś jakbyś ECU zresetował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 nie dało niestety. Wpiołem consulta i zrobiłem mu reset , potem adaptacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 a moze dolac jakiegoś uszlachetniacza do paliw ?? co by zwiększyło oktanowaść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof48 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Zwiększenie oktanowości chyba nic nie da. Ja jakiś czas jeździłem na 100 oktanach i mam teraz podobny problem. Silnik dzwoni szczególnie, gdy dodaję gazu. Pracując na wolnych obrotach jest OK, ale gdy tylko depnę w gaz, to słyszę dzwonienie. Może ktoś, kto miał podobny problem udzieli nam rad, jak to naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Moze czujnik spalania stukowego zaliczyl padaczke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radekow Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 JAK MAM TO SAMO PO ZATANKOWANIU TANIEGO PALIWA 95E NA LUKOIL - MOZE TO PRZYPADEK ACZKOLWIEK PROBLEM POJAWIL SIĘ WTEDY. Na zimnym silniku jest lepiej ale po nagrzaniu przy raptownym dodawaniu gazu silnik wydaje lekki metaliczny stuk (mechanik powiedzial ze to spalanie stukowe) zaplon jest ok . potwierdziły todwa zaklady mech. w jednym powiedzieli ze to silnik krokowy i ze po puszczeniu pedalu gazu silnik traci nadmiernie obroty i przy ponownym dodaniu gazu nie radzi sobie z powrotem na tyle szybkim aby normalnie przyspieszyc. Czysczeni silniczka krokowego powinno pomoc ale niekoniecznie. Ktory jest to dokładnie bo ja sie nie orientuje dokladnie i czy sam moge go przeczyscic i ewentualnie jak sie zabrac do tego aby go nie skopac bardziej??? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 jak dla mnie to zmien zakład, to raczej diagnoza wyssana z palca. Zalałem Vpower Racing i problem ustał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MISIU-BISI Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 witam, odświeżę trochę temat, też mi zaczął spalać stukowo najpierw pb, zalałem v-powerem ale nie pomogło, opózniłem zapłon i lepiej choć nie idealnie,ale mułą złapał, dzisiaj założyłem lpg na sekwencji i też stuka przy zapłonie na 15 stopni,już sam nie wim co to jest, silnik spala olej jak to mają sr20de czyżby nagar to powodował-mam to tylko na gorącym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 w sr20 masz czujnik spalania stukowego, może padł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MISIU-BISI Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 czujnik wymieniłem bo faktycznie był walnięty-błąd 34-teraz jest ok-ale nie sądzę że to on, czujnik wyłapuje stuki które w normalnym samochodzie nie pojawiają sie tak często przecież,i cofa zapłon niewiele, ja ręcznie przestawiłem prawie do końca na chyba 5 stopni i dalej czasami stukał przy 3-4tys na trjóce najczęściej, może mam za dużo nagaru, albo padł aparatzapłonowy-no ale co w nim może paść-iskry by w ogóle nie było..sam już nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 moze padl czujnik temperatury ale przewod do niego mi gdzies przewod nie stykal i komp ne otrzymywal info odpowiedzniego przez co byly mega jaja z zaplonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.