Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Spalanie stukowe - co je powoduje?


lisek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, moj GA16DE spala stukowo benzyne, silnik dzwoni jak bym jechał na Wyborowej.

 

opoznilem troche zapłon, troche pomogło. Na gazie jest cisza.

 

Co może byc powodem takiego zachowania? Co sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, mam ogromną nadzieje ze to jest to lipne Paliwo.

 

Ostatnio dłubałem hamulce u kumpla w nexii, i podbił do mnie koleś,że ma załatwiane, po 3,5 od niego kupiłem.10l.

Wlałem i w sumie od tego czasu problem się pojawił, ale byłem na tyle przytomny ze powiązałem te dwa fakty. Stare paliwo spuściłem ze zbiornika, i zalałem na BP, ale nie pomogło.

 

Byc moze musze jeszcze pojezdzic i samo przestanie,ale zrobilem juz z 50km na nowym paliwku i ciagle dzwoni.

 

Cofnołem troche zapłon to troche ucichło,ale tez slychac, bardziej cofnac nie moge bo sie juz jechac nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiększenie oktanowości chyba nic nie da. Ja jakiś czas jeździłem na 100 oktanach i mam teraz podobny problem. Silnik dzwoni szczególnie, gdy dodaję gazu. Pracując na wolnych obrotach jest OK, ale gdy tylko depnę w gaz, to słyszę dzwonienie.

 

Może ktoś, kto miał podobny problem udzieli nam rad, jak to naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAK MAM TO SAMO PO ZATANKOWANIU TANIEGO PALIWA 95E NA LUKOIL - MOZE TO PRZYPADEK ACZKOLWIEK PROBLEM POJAWIL SIĘ WTEDY.

Na zimnym silniku jest lepiej ale po nagrzaniu przy raptownym dodawaniu gazu silnik wydaje lekki metaliczny stuk (mechanik powiedzial ze to spalanie stukowe) zaplon jest ok . potwierdziły todwa zaklady mech. w jednym powiedzieli ze to silnik krokowy i ze po puszczeniu pedalu gazu silnik traci nadmiernie obroty i przy ponownym dodaniu gazu nie radzi sobie z powrotem na tyle szybkim aby normalnie przyspieszyc. Czysczeni silniczka krokowego powinno pomoc ale niekoniecznie.

Ktory jest to dokładnie bo ja sie nie orientuje dokladnie i czy sam moge go przeczyscic i ewentualnie jak sie zabrac do tego aby go nie skopac bardziej??? :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
Gość MISIU-BISI

witam, odświeżę trochę temat, też mi zaczął spalać stukowo najpierw pb, zalałem v-powerem ale nie pomogło, opózniłem zapłon i lepiej choć nie idealnie,ale mułą złapał, dzisiaj założyłem lpg na sekwencji i też stuka przy zapłonie na 15 stopni,już sam nie wim co to jest, silnik spala olej jak to mają sr20de czyżby nagar to powodował-mam to tylko na gorącym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MISIU-BISI

czujnik wymieniłem bo faktycznie był walnięty-błąd 34-teraz jest ok-ale nie sądzę że to on, czujnik wyłapuje stuki które w normalnym samochodzie nie pojawiają sie tak często przecież,i cofa zapłon niewiele, ja ręcznie przestawiłem prawie do końca na chyba 5 stopni i dalej czasami stukał przy 3-4tys na trjóce najczęściej, może mam za dużo nagaru, albo padł aparatzapłonowy-no ale co w nim może paść-iskry by w ogóle nie było..sam już nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...