TurboWagon Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Witam, Mam problem z hamulcem tylnego prawego koła w moim Nissanie. Nie wiem dlaczego, ale co pare dni koło zaczyna hamować (nie puszcza zacisk) i wszystko zaczyna się bardzo nagrzewać (felgi nie można dotknąć) a koło tak mocno trzyma że auto słabo przyspiesza i szybko zwalnia. Raz jadąc autostradą prędkością 120km/h na odcinku 15km hamulec tak się nagrzał że aż dym szedł. Wymieniłem tarcze i klocki, płyn hamulcowy odpowietrzyłem lecz dalej to samo. Tłoczek wkręciłem bez problemu. W czasie jazdy prawe koło jest zawsze cieplejsze niż lewe a kiedy koło zaczyna mocno hamować to jest bardzo gorące, lewe natomiast jest letnie. Kiedy wszystko ostygnie hamulec puszcza i można jechać do następnej takiej sytuacji. Co może być tego przyczyną? proszę was o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 a sprawdzales prowadnice zaciskow :?: czy luzno chodza :?: potrafia i lubia sie zapiekac...wystarczy przeczyscic nasmarowac smarem miedziowym..i heja... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TurboWagon Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Chodziły luźno, ale i tak wyczyściłem nasmarowałem i to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 TurboWagon, pasowało by kupić zestaw naprawczy do zacisków i wymienić gumy na tłoczkach i izolujące lub tłoczki - mogą nie odbijać. Przypiłuj klocki (nie okładziny ścierne), żeby luźniej w prowadnicach chodziły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TurboWagon Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 czy na tylnych klockach powinny być takie blaszki jak na przednich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 u mnie brak tych blaszek , ale myślę że tak orginalnie . [ Dodano: Pon 04 Sie, 2008 13:57 ] a żadna prowadnica nie zapiekła się , Kup smar do cylinderków , i może przesmaruj powierzchnie tłoczka,! A cięgno ręcznego odbija , bo lubi się zapiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 koledzy mam jeszcze do tego tematu takie pytanko czy zacisk hamulca tylnego z Primerki po lifcie P11.144 różni się od tego z zwykłej P11? bo mi sie wydaje ze w budowie raczej nie powinny moze w funkcjonowaniu? _________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.