Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Wymiana amorków z przodu i tulei wahaczy.


Loopezik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przymierzam się do wymiany amorków z przodu, zakupiłem kayaby (japońskie), a także kompletu tulei met.-gum. do wahaczy górnych.

Ale wyczytałem na forum, że tam gdzieś w tym wahaczu coś się smaruje :?: Znalazłem taką poradę http://www.autocentrum.pl/nissanclub/serwis/p11wahacz.html ale jakoś inaczej to wygląda niż moje tulejki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4892939b16fad11.html Mam je gdzieś smarować??

Podpowiedzcie, czy dam radę sam wymienić amorki, czy potrzebuję pomocy drugiej osoby? Zaznaczam, że nie jestem takim całkowitym laikiem, samochodówkę się skończyło ;)

I czy zawsze trzeba wymieniać odbojniki amorków, czy mogą zostać "stare"?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te tuleje z Twojego zdjęcia to całość wyciśnięta z wahacza, one się rozbierają, trzeba wyjąć uszczelniacz i wtedy zobaczysz te elementy które widziałeś na autocentrum. Co do amorków, jak masz ściski do sprężyn to sam sobie poradzisz, odboje wypadało by zmienić ale w ostateczności jak są jeszcze dobre i osłony są całe to mogą zostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Achaaaaa, a jak to dziadostwo wymontować bez uszkodzenia jak na fotce?

A co do amorków to dopóki nie rozbiorę zawiechy, to nie będę wiedział w jakim stanie są odboje, ale zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ja jestem już po zabiegach tego typu i powiem szczerze przy wymianie amorków koniecznie nowe osłony z odbojami koszt 80 zl, bo nawet jak masz stare w dobrym stanie to i tak 2 x szybciej sparcieje niżeli nowa. Ja w swoim robiłem pełny przód i tył. Najbardziej bolesne były tuleje na wahaczach, wprasowywane więc mordęga jak sie patrzy, oczywiście nie było by problemu gdybym miał pełen warsztat z wyciskarką i prasą :) dałem spokój i kupiłem w komplecie cały wahacz.