Guest ARTURROS Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 WITAM ! Ostatnio jeżdżę trochę po terenie z reguły leśnym. Czasem zdarza się że nie ma wyjścia i trzeba jechać z bocznym przechyłem. Zastanawia mnie DO JAKIEGO KĄTA BEZPIECZNIE MOŻNA ODCHYLIĆ TERANO. Nigdzie mnie mogę znaleźć konkretnych wartości. Może macie jakieś konkretne informacje na ten temat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sew Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Mam to z jakiejs stronki ale dane sa tu srednio wiarygodne, nissan jest wąski wiec na 30 stopni bokiem bym juz ni wiezdzał DANE TECHNICZNE: Silnik (2.4-litrowy benzynowy / 2.7-litrowy turbodiesel) Pojemność skokowa (cm3): 2389 / 2664 Średnica cylindra/skok tłoka (mm): 89.0x96.0 / 96.0x92.0 Moc maksymalna (kW(KM)/obr): 87(118)/4800 / 92(125)/3600 Maksymalny moment obrotowy (Nm/obr): 191/3200 / 278/2000 Stopień sprężania: 8.6 / 21.9 Koła i opony Wymiary kół (M/TA/T): 7 J 16 (stalowe lub aluminiowe) Wymiary opon: 235/70 R 16 Wymiary (3-drzwiowy / 5-drzwiowy) Długość całkowita (mm): 4217 / 4697 Szerokość całkowita (mm): 1755 Wysokość całkowita (mm): 1830 / 1850 Rozstaw osi (mm): 2450 / 2650 Zwis (mm): - przedni: 812 / 812 - tylny: 955 / 1235 Rozstaw kół (przód/tył mm): 1455/1430 / 1455/1430 Pojemność zbiornika paliwa (l): 72 / 80 Parametry terenowe (3-drzwiowy / 5-drzwiowy) Kąt natarcia (stopnie): 32.5 / 32.4 Kąt zejścia (stopnie) 35 / 26 Zdolność pokonywania wzniesień (stopnie): 39 / 39 Maksymalny przechył boczny (stopnie): 48 / 48 Głębokość brodzenia (mm): 450 / 450 Prześwit (mm): 210 / 205 Osiągi (2.4-litrowy benzynowy, 3-drzwiowy / 5-drzwiowy) Zużycie paliwa (l/100km): - cykl miejski: 15.2 / 15.8 - cykl pozamiejski: 10.1 / 10.3 - cykl mieszany: 11.9 / 12.3 Prędkość maksymalna (km/h): 160 / 160 Przyspieszenie (s): - 0-100 km/h: 13.7 / 14.3 - 60-80 km/h: 6.3 / 6.8 - 80-100 km/h: 6.8 / 7.1 Osiągi (2.7-litrowy turbodiesel, 3-drzwiowy / 5-drzwiowy) Zużycie paliwa (l/100km): - cykl miejski: M/T 11.8, A/T 12.9 / M/T 11.9, A/T 13.1 - cykl pozamiejski: M/T 8.6, A/T 9.2 / M/T 8.7, A/T 9.3 - cykl mieszany: M/T 9.8, A/T 10.6 / M/T 9.9, A/T 10.7 Prędkość maksymalna (km/h): M/T 155, A/T 158 / M/T 155, A/T 158 Przyspieszenie (s): - 0-100 km/h: M/T 15.7, A/T 16.5 / M/T 16.7, A/T 17.4 - 60-80 km/h: M/T 5.0, A/T 4.9 / M/T 5.6, A/T 5.5 - 80-100 km/h: M/T 5.6, A/T 6.2 / M/T 6.1, A/T 7.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ARTURROS Posted August 8, 2008 Share Posted August 8, 2008 48 stopni, aż ciężko mi sobie wyobrazić podejrzewałem do 40 ale 48 to ponad połowa konta prostego, samochód w takim przechyle musi wyglądać ciekawie ps. wiem że brzmi to jak amatorszczyzna, ale ja właśnie jestem amatorem i nastawiam się na amatorską jazdę, w zasadzie dopiero zaczynam. Tak przy okazji potrzebuję przechyłomierz Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer17 Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 Jak jeździsz na AT-kach to prędzej zacznie cię ściągać ze zbocza nim osiągnie te choćby 40 stopni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ARTURROS Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 Jeszcze zależy jakie podłoże, ale podejrzewam że w większości wypadków tak. Mam nowe BF Goodrich AT, wydaje mi się że nie są złe. A przy okazji, są MT-ki którymi da się pojechać w dłuższą trase ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer17 Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 No chyba są Ale raczej nie Simexy Ja będę kupował Matadorki jak ramę zrobię. Podobno się spisują a kosztują jak nalewki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.