alexandro Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Panie i panowie ... stało się chyba to co nie powinno się stać... Wracam wczoraj rano a tu nagle jakiś szum i to straszny, puszczam noge z gazu i przestało. Naciskam turbina się załącza ..z ogona czarny dym i potworne szumienie... Moc jest ale boję sie go gazować bo domyślam się żre turbina.... albo może jakiś wężyk co zasysa niechciane powietrze. Mam prośbę gdzie na śląsku w okolicach katowic można ewentualnie zregenerować turbinkę( jezeli to ona poszła) Gdzie naprawiają solidnie takowe turbinki ?? Jutro czeka mnie wizyta u mechanika więc zobacze co i jak ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Napisz jaki masz przebieg i dokładnie który to diesel bo są dwa rodzaje 2,2 - właśnie się przymierzam do zakupu takiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexandro Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 2,2 ale która to nie mam pojęcia... a przebieg 104 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 silnik to yd22 126km (patrz rocznik) do tego wersja tekna (mniemam po felgach) dziwne ze przy takim przebiegu padla turbina :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexandro Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Może to co innego ale niestety nie wiem co ..... Czy te objawy moga byc spowodowane czyms innym niekoniecznie awarja turbiny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Czyli ten japoński dieselek. Bo ten drugi to 2.2 dCi od Renault i to standardowa przypadłość w Lagunach zarówno w 1.9 jak i 2.2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexandro Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Byłem dzis u jednego z mechaników ale rozłożył ręce....wśrode czeka mnei wizyta w ASO .... A mi nadal wydaje sie ze to nie turbina...węze posprawdzałem i niby są oki ...chyba ze te sprawdzałem co powinienem... CO do silnika to tak to jeszcze japońska konstrukcja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gondor Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 re: jurgenik nie wprowadzaj dezinformacji 2,2 jest tylko japoński, 126 KM przed modernizacją i 139 po modernizacji (w połowie 2003 roku) i żaden z nich nie ma nic wspólnego z Renault oprócz oznaczenia dCi, 1,9 dCi to typowy Francuz re:alexandro niestety wygląda na rozsypaną turbinę, moc będzie ale skoro dymi to znaczy że wybiera alej który powinien ją chłodzić, zdejmij rurę przy intercoolerze i sprawdz czy poleci olej jesli tak, na 100 % sypnęła się turbina PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 re: jurgenik nie wprowadzaj dezinformacji 2,2 jest tylko japoński, 126 KM przed modernizacją i 139 po modernizacji (w połowie 2003 roku) i żaden z nich nie ma nic wspólnego z Renault oprócz oznaczenia dCi, 1,9 dCi to typowy Francuz PZDR Przepraszam najmocniej - właśnie zmyliło mnie to dCi, bo skoro Renault ma 1.9 i 2.2, a Nissan montuje 1.9 dCi Renault, to myślałem że jest tak jak błędnie wyżej napisałem. Zdecydowanie mój błąd i dzięki za info. Dopiero zaczynam się interesować P12 i mam na oku taką 139 KM, która ma znaczek dCi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexandro Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Kosztowało to troszke czasu i troszke obtarc. Padl wąż ktory doprowadze powietrze z turbiny do intercoolera. Wąż pekł w takim miejscu że dopiero po wyciagnięciu i sprawdzeniu nieszczelność wraz z znajomym znaleźliśmy. Koszt węża w serwisie 307 zł brutto ale podjade do firmy która takie węże sprowadza może wyjdzie taniej. W srodę zrobie fotki tego węża , gdzie się znajduje i jak wygląda . Może to pomoże następnym uzytkownikom kochanych primerek Dzieki panowie za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 re: jurgenik nie wprowadzaj dezinformacji 2,2 jest tylko japoński, 126 KM przed modernizacją i 139 po modernizacji (w połowie 2003 roku) i żaden z nich nie ma nic wspólnego z Renault oprócz oznaczenia dCi, 1,9 dCi to typowy Francuz re:alexandro niestety wygląda na rozsypaną turbinę, moc będzie ale skoro dymi to znaczy że wybiera alej który powinien ją chłodzić, zdejmij rurę przy intercoolerze i sprawdz czy poleci olej jesli tak, na 100 % sypnęła się turbina PZDR musialby sciagnac rure, wyczyscic ja , sciagnac odme i wtedy patrzec czy leci olej tak to olej moze isc z odmy a idzie na pewno :diabel: turbo nie musi puszczac oleju jak dymi i ma mala moc, to moze tez byc nieszczelny dolot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radkow Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 alexandro, zrobiles moze ta fotke?? U mnie tez jest to szumienie, ale mi ponoc zdiagnozowali ze padl zaworek sterowania podcisnieniowego turbina, ale jakos im nie wierze a szumienia nie ma jak gazuje na postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexandro Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Witaj. Fotki nie zrobiłem niestety ..ale radze dobrze poszukać peknięcia na wężach powietrznych. Mnie w serwisie powiedzieli odrazu ze turbina..koszt maskaryczny. Wszedłem pod samochód pooglądałem i WĄŻ powietrzny. Sprawdź dokładnie a może za 200 zł bedziesz miał auto jak nowe. :-) Jak cos to gg 3615069 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terecha Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Witam U mnie był ten sam problem co u alexandro... Przeczołgali mnie w ASO (tfu).. (Kraków Jasnogórska, omijać z daleka)4 razy byłem u nich, diagnoza poprawna ale dalej koszmar... Pękniecie węża dolotowego przy samym intercoolerze ( w sumie na dolocie są chyba trzy, a poleciał ten dolny. Nie widac nic od góry, trzeba sciagnac oslone silnika od dolu, wymiana banalna... Objawy: szum ,syczenie z lewej strony przy kole, dymienie (prawie jak jazda bez turbiny drastyczny spadek mocy). Guma rowniez ma tendencje do rozlatywanie sie wiec lubią tez byc pekniecia przy objemkach..... Tam naprawde idzie bardzo wysokie cisnienie i do tego zagrzane przez turbine ( gosc w aso uszczelnil to tasma izolacyjna /baran jeden/ z temperatury sie stopila, ujechalem 20 km... i znowu szum itd..) Kupilem za 40 zł od znajomgo mechanika takiego samego węza, od innego modelu i wyciąlem z niego dwa...( a nie 370 brutto jak w aso tfu..) Ważne zeby waz byl taki zbrojony... a nie sama guma.... PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 napisz z jakiego auta podebral waz, bo roznica w cenie jest ogromna ... co najmniej 300 w ASO a tu 40 pln - przyda sie na przyszlosc ! i wazne, ze juz jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojas Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Witam.Czy ktoś podpowie gdzie kupić taki przewód do intercoolera? W nissanie niestety brak.Ewentualnie od jakiego auta można szukać na wymianę.Dziękuję z góry za wszelkie sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.