theant Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Oto wykres almery 1,5 dCi kolegi z forum Czyli praktycznie 1,5DCi po chipie ≈ 2.2Di w serii, a to już bardzo ładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nikalajewna Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Albin wielkie dzięki i wszystkim innym którzy nie spisali na straty tego silniczka. Nie wiem czy będę się bawił w grubszy tuning, bo wizji na lepsza kase nie mam ;( Jednak jeśli skacze tak moc po chipie to wydaje mi się że jak uzbieram to wejdę najpierw w chipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 to wejdę najpierw w chipa To chociaż najpierw odetkaj wydech nieco (katalizator - out? ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 tam katalizator ma dziwaczny kształt, jest z tyłu i jest nierozbieralny http://www.allegro.pl/item419445939_katali...lt_1_5_dci.html Sporo roboty żeby go wybić a efekt może być niezauważalny, jednocześnie po zdekatowaniu uzyskujemy zapach jak od starego jelcza więc chyba bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 tam katalizator ma dziwaczny kształt, jest z tyłu i jest nierozbieralny No i zgadza się - człowiek uczy się całe życie Dzięki za info - zapamiętam na przyszłość tą niewygodną konstrukcję. Czyli jeśli u mnie jeszcze "ładnie" pachnie to kat działa? To byłby wydaje mi się raczej sukces po 170kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 jak jest cały i nie zapchany to powinien spokojnie działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Albin, ja bym do tego dodał jeszcze częstotliwości zmiany oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 jeszcze trochę o tuningu masz tutaj http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=42931 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nikalajewna Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Dzięki za linki i podniesienie na duchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 no dobra od początku postu, mineło 2 tygodnie, czy autor podjął jakąś decyzję ? kiedy i czy ? auto będzie po chipie i wykres z hamowni rozwieje nasze wątpliwości ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nikalajewna Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor ma w planach podjęcie odpowiednich kroków i pochwalenie się wynikami, ale najpierw muszę się uporać z wymiana podstawowych części, które do tych czas zżerają pieniądze, a dopiero po tym mogę pomyśleć o rozbudowie. Jak na razie wyszło trochę rzeczy do wymiany :507: i dlatego nie jestem w stanie nawet wyłuskać na chipa. Jeszcze czeka mnie wymiana wahaczy, filtrów, oleju :533: i mogę wtedy myśleć dalej. Póki co przeczyściłem wtryski i układ paliwowy co polepszyło dynamikę silnika (nieznacznie bo nie znacznie, ale da się odczuć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.