Guest Andry Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Witam. Czy ktoś mi podpowie jaka substancja (masa) jest nakładana fabrycznie na połaczenia elementów blacharskich. Chodzi mi konkretnie o miejsce połącznia progu z tylnym błotnikiem (miejsce widoczne dopiero po otwarciu tylnych drzwi). Kupiłem w sklepie taki zwyczajny AUTOKIT ale to nie jest to, nie rozprowadza się tak dobrze. Fabrycznie jest to bardziej podobne do kleju montażowego, nakładanego z tuby jak silikon. Jeśli wiecie to poradźcie, bo po zime trochę rdzy wylazło. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROBAS Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 W sklepie z lakierami samochodowymi poproś o MASTYKĘ. Są dwa rodzaje- w tubie (której potrzebujesz) i pod pędzel. Są też różne kolory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam-di Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 dokladnie polecam gume na pendzelek firmy boll jest tania i dobra a zeby uzyskac taki wyglad jak fabrycznie to wez twardy pendzel lub obetnij zwykly o 3/4 i nakladaj nim a na koniec lekko zamocz pendzelek w nitro i przesmaruj dla wygladzenia i masz 100% fabryke:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cysio Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 poprzegladalem puszki na sklepie i stwierdzam ze moze to tez byc pasta gluszaca (cena ok 10 pln za kilo) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andry Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Dzięki za informacje. :-) Rozpoczynamy walkę z rdzą!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dandi_X Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 a moze ktos wie jak i czym usunac rdze? ja zastanawiam sie nad papierem wodnym, ale nie wiem czy to dobry pomysl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sonar Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Niestety rdzę trzeba potraktować bardzo brutalnie Najlepiej byłoby zjechać do gołej blachy. Parę lat temu wpadł mi w ręce cynk w areozolu. Zabezpieczałem tym blachę po lekkiej stłuczce w golfie 2. Do tej pory nie ma śladów rdzy w tym miejscu. Ale proponuję bardziej tradycyjny sposób. papier ścierny-farba podkładowa-lakier. Jak dobrze usuniesz rdzę, na kilka lat powinno wystarczyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.