Gość duce Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Szukalem w necie cos na temat mojego silnika CGA3DE i znalazlem jakis folder w ktorym bylo napisane, ze na rynek Japonski ten silnik mial inna moc/moment obrotowy. Wiecie moze, czy mozliwe jest jakies 'odblokowanie' tej mocy?? Oto ten artykul: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SaBaKa Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 To samo jest z silnikami GA14DE, na rynku niemieckim maja 75KM a pozostalym 83 (chyba). Jak czytalem (przynajmniej probowalem) na jakims niemieckim forum nissana to zmniejszenie mocy jest tylko w dokumentach zeby byly mniejsze oplaty. Musial bys zrobic pomiar na hamowni i dopiero wiadomo by bylo ile on ma tak naprawde koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 To samo w stanach. Ten sam silnik - VQ35DE. Nissan maxima 02-05, Nissan altima 3.5 SE, Nissan 350Z, oraz inne Infiniti wyposazone sa w ten sam silnik a posiadaja rozne moce. Skad ona wyplywa?? Inny komputer sterujacy, rozne kolektory ssace oraz wydechowe. To tyle co mi powiedzial gosc w salonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duce Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Hmm... no zhamowac sie nie mam mozliwosci zeby to sprawdzic. Coobcio gdzies tam pisal, ze to moze byc jakas zwezka na dolocie... bede to musial zobaczyc ;-) A z tym komputerem sterujacym to pewnie nie jest taka prosta sprawa, zeby wgrac soft ten 'japonski' co nie?? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 No albo wumienic calu ecu. Tylko znow nie wiadomo czy podejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Np. Roznica miedzy 150konnym silnikiem z primery GT a 143konnym silnikiem z sunnego GTI czy 100Nx GTI polega tylko na nastawach seryjengo ECU, koledze Ceremonemu zamontowałem do jego 100NX GTI ECU z Priemry GT i różnice było czuć od razu i to w elastyczności i w przyspieszeniach. Co do zwęrzek to coś takiego stosuje Opel - mam u siebie w gararzu taka z Eco Tec 1,4 po wywaleniu tego draństwa silnik dostał niezlego wigoru i jakżę zmeinił się jego dzwięk :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 koledze Ceremonemu zamontowałem do jego 100NX GTI ECU z Priemry GT i różnice było czuć od razu i to w elastyczności i w przyspieszeniach. To generalnie, jeśli chcę mieć coś podobnego w Sunny N14 1.4i - zmienić kompa z niemieckiego 75KM na eurpejskie 87KM - to wystarczy, że pójdę np. na szrot i wezmę byle jaki ECU od N14 1.4 i będzie działać??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Zajrzyj tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=36806#36806 Wydaje mi się że nissany na rynek niemiecki mialy redukowaną moc tylko po przez montarz drugiego katalizatora tuż przy kolektorze wydechowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.