Gość CichyBart Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam Radio pożyczone, Kenwood KDC4090R Niestety, za każdym razem, gdy odpalam samochód, muszę ustawiać wszystko od nowa... W sklepie powiedziano mi, że trzeba zamienić jakieś 2 kabelki w kostce i u nich to kosztuje 30zł... (no comment). To już trzecie radio w samochodzie i 2 poprzednie (stary blaupunkt, nowy LG) nie gubiły ustawień... Jakieś pomysły? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJSzmer Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 CichyBart, czerwoni i żółty (albo są skręcone razem albo zamienione miejscami) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 i jest to pewna informacja? inne radia nie miały tego problemu... jutro w pracy postaram się zrobić zamianę tych kabli (nigdy nie bawiłem się kostkami jeszcze...) - może się uda. Thx Potwierdzę niebawem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJSzmer Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 CichyBart, jeżeli w innych nie było tego problemu, to zakładamy ze zamianę należy zrobić w kostce radioodtwarzacza. Żółty - to jest główny (+) plus, zasilanie i pamięć Czerwony - to jest wzbudzenie (ACC) poprzez zapłon [stacyjka] jeżeli masz odwrotnie to pamięć jest resetowana z każdym przekręceniem kluczyka ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 o dziwo czerwony jest do czerwonego, żólty do żółtego, natomiast niebiesko-biały do niebieskiego... biały jest w miejscu, gdzie nie ma żadnego kabelka z radia. Jutro znajomy z pracy ma na to spojrzeć, ale czy przypadkiem to złączenie niebieskiego z białym też się nie przyda...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Nie. A co do żółtego i czerwonego: spróbuj zamienić między sobą - powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 yyy, ok. Skoro moderator od audio oraz użytkownik linux'a tak mówią, to już nie mam wątpliwości... tym razem posłucham dobrych rad. Jutro dam znać. Thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Skoro moderator od audio oraz użytkownik linux'a tak mówią A co ma piernik do wiatraka? I??? Działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Hehe to, co mąka do kaczuszek Niestety coś złego się dzieje z silnikiem chyba i samochód został w naprawie... Niestety w ogóle o tym przez to zapomniałem... Poinformuję, jak tylko zmienię Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koko666 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 kolorami nie sugeruj sie jakos bo sa one rozne, zeby najlatwiej ci to wyjasnic, prawidlowe przewody w kostce ISO: - pin 8 - masa - pin 7 - +12V po wlaczeniu zaplonu - pin 6 - podswietlenie - pin 5 - zasilanie anteny - pin 4 - +12V stale - podtrzymanie pamieci Pozostale piny cie nie powinny interesowac. Sytuacja o ktorej piszesz wskazuje na brak napiecia na pinie 4. Czesto sa zamienione z pinem 7 (np wiekszosc audi, vw, peugeot), i co ciekawe wiele blaupunktow jest wlasnie pod to zrobione, co moze wyjasniac dlaczego u ciebie blaupunkt trzyma pamiec... W nissanie powinno byc dobrze, no chyba ze ktos kiedys pozmienial kable... Skoro za robote powiedzieli ci 30zl, to jedz do marketu i kup miernik za 10zl, a sobie poradzisz. Miernik nie raz ci sie jeszcze przyda a i tak 20 zeta zostanie w portfelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Thx. Żółty z czerwonym i już jest ok. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Widzisz... Słuchaj się adminów i użytkowników linux'a Czasem właśnie się tak zdarza, że jest na odwrót - np. Fiata Brava ma już oryginalnie kostki ISO, ale w nich zamienione właśnie te 2 przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PoliGraph Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Mam podobny problem. Tylko że zółty z czerwonym są podłączone do jednego czerwonego (od instalacji elektrycznej). Co w tym momencie trzeba zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJSzmer Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 PoliGraph, do żółtego doprowadzić stały niezależny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PoliGraph Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 aha, czyli jakies 12V, tak? skąd najlepiej doprowadzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koko666 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 pod kierownica masz mase kabli. nie bedzie trudno znalezc tam +12V, zalecam dac bezpiecznik na wszelki wypadek, taki 10A powinien wystarczyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Mam podobny problem. Tylko że zółty z czerwonym są podłączone do jednego czerwonego (od instalacji elektrycznej). Co w tym momencie trzeba zrobić? Poszukaj w wiązce od radia gdzie występuje cały czas +12V. Jeśli nie znajdziesz to zrób tak jak pisał DJSzmer. Najlepiej podłącz do akumulatora - za aku max. 20cm daj bezpiecznik 10-15A (najlepiej taki jak masz w radiu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.