Guest greg76 Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 potrzebuje ustalic jaka jest prawidlowa wysokosc krzywek dla primery GT. nie chce kupic walkow ze zjechanymi krzywkami wiec prosze o pomoc. jesli ktos posiada takie info to bede wdzieczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 no więc mikromet w dłoń i mierz. Silnik SR20DE (priemra GT, Sunny GTI, 100nx GTI) Całkowita wysokość krzywki (mierzona od podstawy gónej i dolnej) - wałek ssacy od 38,408 do 38,598mm - wałek wydechowy od 37,920 do 38,110mm (identyczne walki sa w pozostałech 2.0) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 dziki za szybka odpowiedz. niestety glowa jest gdzis na puszczy wiec zanim kupie niech typ dobrze pomierzy. jak myslisz jaka moze byc roznica w porownaniu z moimi no i czy roznily sie czyms walki montowane w GT w p10 i p11? pozdro i wyrazy wspolczucia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 W P11 są wałki o wiele niższe, już zapodając walki z seryjnej P10 masz zupelnie zmienione parametry. Wiec tak twoja P11 (nie GT) ma takie walki: - ssacy od 37,433 do 37,623mm - wydechowy od 37,309 do 37,499mm P10 (nie GT) - wałek ssacy od 37,920 do 38,110mm - wałek wydechowy od 37,920 do 38,110mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 i co sugerujesz ze warto ladowac z p10? bo z 11 to raczej szybko nie znajde chyba ze ty zrobisz promocje ze swiatkami (jak jeszcze masz) bo teraz to kasa potrzebna jak nigdy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.