Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Domykanie szyb w P12


Gość Szelek67

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.Na początku wielkie sorki za temat,jeśli się powtarza ale nie znalazłem nic podobnego.Mam takie pytanko:czy istnieje możliwość przerobienia instalacji tak aby po zamknięciu auta z kluczyka domknęły się szyby?Nadmieniam,że nie mam alarmu tylko zwykły nats-owski immobiliser.W moim aucie wszystkie szyby są elektrycznie sterowane.Będę wdzięczny za wszelkie pomocne porady,sugestie i ewentualne linki do tematu.Pozdrawiam,Szelek67

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak istnieje.Jeden warunek, musisz posiadać alarm oraz dokupic do niego modół domykania szyb.Koszt takiego modółu to około 50 zł.Jeżeli masz jakiekolwiek pojecie o elektryce samochodowej to zrobisz sobie to sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach.Czyli musi być alarm....Myślałem,że skoro zamykają się drzwi z "kluczyka" to i szybki się domkną.Dzięki i pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie jest powiedziane że nie da się podpiąć modółu do centralnego zamka.Pozostaje kwestia znalezienia odpowiedniego przewodu w centralce który odpowiada za sterowanie i to on poda sygnał do domknięcia szyb :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szelek67, Zawsze istnieje mozliwosc przerobki. W wiekszosci marek/modeli rozwiazuje sie to wyzej wspomnianym modulem.

Instalacja tego zdecydowanie nie nalezy do "prostych". Sterowanie takiego modulu jest najczesciej z alarmu, ale mozna zaadoptowac tez z istniejacej instalacji centralnego zamka.

W P12 nie czuje sie mocny dlatego niech wypowiadza sie wlasciciele P12ek, jak montowali, albo poprostu uderz do dobrego alarmiarza.

Im nowsze modele, tym wiecej elektroniki, ale wszystko da sie zrobic, tylko trzeba sie znac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzuc na allegro słowo "domykania" i juz ;-)