Gość AdiPosen Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Witam forumowiczów. nie znalazłem takie tematu na forum dlatego proszę o pomoc zorientowanych, Od jakiegoś czasu mam taki oto - może nie tragiczny ale jakże wkurzający problem. Posiadam w mojej Almerce N16 2000r alarm CLIFFORD z dynamicznie zmiennym kodem, blokadą antywłamaniową itd... wszystko w jednym Od jakiegoś czasu jednak z obydwu pilotów "ucieka" prąd z baterii i to dosłownie. raz na 1 - 2 miesiące musze wymieniać baterie ponieważ po jakimś czasie pilot nie rozbraja i nie uzbraja alarmu z powodu wyładowanej baterii, moj znajomy sprawdził dlaczego tak się dzieje i okazało się że przez cały czas obydwa piloty pobierają prąd z baterii z tym że jeden z pilotów pobiera tego prądu ok 8 razy więcej niż drugi... jeden z nich 0,15 czegoś tam a drugi 0,80 czegoś tam ( nie znam się za bardzo więc nei będę próbował strzelać) i stąd te rozładowane baterie, Zaznaczam że mam Almerkę od 3 lat i przez pierwsze 2 lata wszystko było ok. tj 1 bateria szła na te właśnie 2 lata.... a później jak napisałem jedna na 1-2 miesiąca. miał ktoś z was może taki problem. nie chce wymieniać pilotów bo jak ktoś napisał na forum, w ASO to wydatek rzędu 500 zł a jestem pewien że to tylko jakaś mała awaria albo ..... no właśnie ciekawe co? dziwne jest to że problemy są i z jednym i z drugim pilotem,a dodatkowo problem ten pojawił się jednoczenie w obydwu pilotach. Dzięki z góry za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Pytanie jakie baterie wkładasz? Producent i typ baterii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tfor Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Pytanie jakie baterie wkładasz? Producent i typ baterii? jak dwa piloty jednoczesnie, to wydaje się, że będzie to po stronie centralki. Albo jeszzce jedno, może to wina niezsynchronizowania łaczy z pilotem i piloty non stop próbuja sie łaczyć, zeby łapać fale. [ Dodano: Wto 02 Wrz, 2008 07:27 ] Witam forumowiczów. nie znalazłem takie tematu na forum dlatego proszę o pomoc zorientowanych, Od jakiegoś czasu mam taki oto - może nie tragiczny ale jakże wkurzający problem. Posiadam w mojej Almerce N16 2000r alarm CLIFFORD z dynamicznie zmiennym kodem, blokadą antywłamaniową itd... wszystko w jednym Od jakiegoś czasu jednak z obydwu pilotów "ucieka" prąd z baterii i to dosłownie. raz na 1 - 2 miesiące musze wymieniać baterie ponieważ po jakimś czasie pilot nie rozbraja i nie uzbraja alarmu z powodu wyładowanej baterii, moj znajomy sprawdził dlaczego tak się dzieje i okazało się że przez cały czas obydwa piloty pobierają prąd z baterii z tym że jeden z pilotów pobiera tego prądu ok 8 razy więcej niż drugi... jeden z nich 0,15 czegoś tam a drugi 0,80 czegoś tam ( nie znam się za bardzo więc nei będę próbował strzelać) i stąd te rozładowane baterie, Zaznaczam że mam Almerkę od 3 lat i przez pierwsze 2 lata wszystko było ok. tj 1 bateria szła na te właśnie 2 lata.... a później jak napisałem jedna na 1-2 miesiąca. miał ktoś z was może taki problem. nie chce wymieniać pilotów bo jak ktoś napisał na forum, w ASO to wydatek rzędu 500 zł a jestem pewien że to tylko jakaś mała awaria albo ..... no właśnie ciekawe co? dziwne jest to że problemy są i z jednym i z drugim pilotem,a dodatkowo problem ten pojawił się jednoczenie w obydwu pilotach. Dzięki z góry za pomoc pozdrawiam jak jesteś z wawy lub okolic do mogę dac ci namiary na super dobrego alarmika, który zawsze wykryje wady. Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Nigdy nie idzie na łatwiznę i jest b. tani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 może to wina niezsynchronizowania łaczy z pilotem i piloty non stop próbuja sie łaczyć, zeby łapać fale Piloty się nie synchronizują - to działa jak zwykłe radio - kod pilota jest wysyłany na nośnej o wysokiej częstotliwości (443 albo 433MHz - nie pamiętam) tylko w momencie naciśnięcia guzika. Swego czasu miałem wiele wspólnego z alarmami - wygląda na to że piloty zaczynają zdychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdiPosen Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Pytanie jakie baterie wkładasz? Producent i typ baterii? Baterie różne od ENERGIZER przez DURACELL po SONY czy VARTA... co akurat jest w sklepie jak mi się wyczerpie bateria w pilocie także to nie kwestia bateri : theant "wygląda na to że piloty zaczynają zdychać" A można je jakoś reanimować ?? może zna ktoś jakiegoś dobrego fachurkę od elektroniki najlepiej z Gdyni lub najbliższych okolic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 A piloty nie były może na przykład zalane, albo może bateria ci nie spuchła ze starości i wylała? Może jest to tylko kwestia rozebrania i wyczyszczenia syfu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdiPosen Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 jeden z nich faktycznie wodował w kałuży ale momentalnie rozkręciłem go, wyjąłem z niego baterie i dokładnie osuszyłem przed ponownym użyciem... czy można jakim sprayem wyczyścić układ scalony czy spirytem czy jak i czym to najlepiej wykonać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Można WD40 albo właśnie spirytusem - ale pod żadnym pozorem rozpuszczalnikiem. Najlepiej WD40 zalać przyciski i lekko całą płytkę, a potem przetrzeć samą płytkę spirytem. Szczeliny pod nóżkami scalaka przedmuchać. Jeśli to nie pomoże to raczej już nic z tego nie będzie. Ale to nie tragedia - ja swoich pilotów nie używam od pół roku bo założyłem sobie alarm i jego pilotami zamykam i otwieram samochód. Najgorszy jest tylko montaż, ale koszt alarmu będzie sporo niższy niż 500PLN o których pisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdiPosen Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Można WD40 albo właśnie spirytusem - ale pod żadnym pozorem rozpuszczalnikiem. Najlepiej WD40 zalać przyciski i lekko całą płytkę, a potem przetrzeć samą płytkę spirytem. Szczeliny pod nóżkami scalaka przedmuchać. Jeśli to nie pomoże to raczej już nic z tego nie będzie. Dzieki - spróbuję coś z tym zrobić Ale to nie tragedia - ja swoich pilotów nie używam od pół roku bo założyłem sobie alarm i jego pilotami zamykam i otwieram samochód. Najgorszy jest tylko montaż, ale koszt alarmu będzie sporo niższy niż 500PLN o których pisałeś. no własnie o to chodzi że pilot jest od Alarmu i centralnego zamka więc skoro był zamontowany fabrycznie to chyb alepiej jednak dokupić nowego pilota zamiast zmieniac cały alarm... chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Na pewno masz alarm czy tylko immobilizer? Bo jak alarm to nic ci na ten temat nie pomogę, ale jak tylko immo to mam w zanadrzy mały manual jak zamontować alarm w N16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdiPosen Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Mam wszystko w jednym - tj. jednym pilotem załączam alarm, centralny zamek, immobilizer ... jak możesz podeśli mi tą instrukcje na e-mail - przesłałem ci na PW dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Ok. postaram się - ale skoro masz jeszcze do tego alarm to nie wiem co Ci to da że prześlę manuala. Przeczyść piloty i niech ci kumpel sprawdzi pobór prądu i sprawdź jak działają po czyszczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdiPosen Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 no i cóż ... okazało się że po porządnym wyczyszczeniu preparatem WD40 natąpiła duża zmiana. przed czyszczeniem na standbayu piloty pobierały ok. 0,5 mA a po oczyszczeniu 0,01 mA czyli ok 50 razy mniej. teraz testuję nowe baterie ,, mam nadzieje że jeszcze trochę piloty pośmigają.. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Często zdarza się, że niektóre lutowania pękają przy długim używaniu szczególnie można je uszkodzić przy wymianie baterii. Miałem podobny problem, baterie nie wytrzymywały miesiąca. Wystarczyła lutownica i sprawa była załatwiona. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.