Gość czupiradełko Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zauważyłem, że jak jadę bardzo wolno na 1 biegu (np. w korku), to po ruszeniu kierownica wykonuje takie niewielkie ruchy w lewo (około 5 st.) i auto zaczyna skręcać. Czy może to być spowodowane usterką tego elektrycznego wspomagania? A może czujnik kąta skrętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zauważyłem, że jak jadę bardzo wolno na 1 biegu (np. w korku), to po ruszeniu kierownica wykonuje takie niewielkie ruchy w lewo (około 5 st.) i auto zaczyna skręcać. Czy może to być spowodowane usterką tego elektrycznego wspomagania? A może czujnik kąta skrętu? zrób taki prosty test ,mianowicie zmierz odleglosci od środka koła przedniego do środka tylnego z obydwu stron(koła prosto itd)jeśli jest różnica(nie pamientam ile max.może wynosić) to będzie możliwa przyczyna skręcania .może to być też sworzeń,opony,i.t.d. http://www.abs.org.pl/?aid=47 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacam Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Mój notek też ma ok 3000 km i praktycznie od początku jakoś dziwnie się go prowadziło, po czym stwierdziłem, żeby jechać w miarę na wprost to muszę mieć skręconą kierownice lekko w lewo co powodowało po chwili ściąganie samochodu w lewo. Byłem w ASO gzie sprawdzili geometrie i powiedzieli, że zbieżność całkowita jet w porządku ale zbieżność połówkowa (cząstkowa) już jest zła. Człowiek z ASO stwierdził że samochód musiał tak mieć od nowości bo oba koła uciekały tak samo w tą samą stronę. Wyregulowali mi to i teraz już jest znacznie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.