Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Jaki zestaw audio?


Gość blank79
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jako ze to mój pierwszy post na tym forum chciałem sie ze wszystkim forumowiczami przywitać.

 

Niedawno zostałem posiadaczem Nissana almery N16 2.2Di 3D, a że lubię dobra muzykę i czysty dźwięk chciałbym coś w miarę dobrego umieścić w środku.

 

Słucham głownie muzyki house, techno, hip hop, a więc będzie potrzebne coś z dobrym basem. Chciałbym się zamknąć w kwocie 1500PLN w ostateczności 2000PLN.

 

Z faktu ze jestem pod tym względem laikiem, proszę o radę:

- jakie głośniki na przód

- jakie głośniki na tył

- jakie do nich radio ( najlepiej aby było z usb)

- na pewno będzie potrzebny do nich wzmacniasz, a więc jaki?

- nie wiem czy będzie tu pasował z tylu sub? jeśli tak to jaki?

- jakie najlepsze kable, aby to wszystko razem ze sobą połączyć?

- jaką matę wygłuszającą?

 

Dziękuje za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ma być coś z dobrym basikiem to napewno musisz posiadać suba a do suba potrzebny będzie dobry wzmacniacz.Osobiście twierdzę że nie potrzebny jest cztero kanałowy, wystarczyć powinien jedno kanałowy.Radyjko oczywiście z wyjsciami RCA, polecam pioneera deh-7000 (ja kupilem właśnie deh-6000).Do radyjka pociągnij nie zależne zasilanie prosto z aku przewodem około 3-4mm +bezpiecznik.Odnośnie głośniczków jest wiele tematów na forum.Ludzie chwalą sobie helixy, powerbass itd.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kwocie jaką masz do wydania, pomyśl o głośnikach na przód marek DLS czy Rainbow, a o głośnikach na tył zapomnij bo i tak nie spełnią żadnej roli.

Zanim będziesz zadawał kolejne pytania, poczytaj ten dział, tematów jak Twój było mnóstwo m.in. mój.

Wygłuszenie drzwi masz w głównych działach CA cały temat.

Jak poczytasz - pytaj, bo kolejny post admina może dotyczyć tego, że nie korzystasz z opcji SZUKAJ

Odnośnik do komentarza