Gość markos1234 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 witam! Nie wiem, co się dzieje, ale do około 2500 obrotów silnik jest jakby zmulony, a tylko dojdzie do 3000 to jakby ze 2 cylindry się dołączyły. Co może być tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 jeśli robisz tak na 4 i piątym biegu to normalne, jeśli 1-3 to coś nie tak jest i zacząłbym od czyszczenia przepustnicy i sprawdzenia świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markos1234 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 cały kolektor ssący, łącznie z przepustnicą jest wyczyszczony a świece są nowe. Jest jeszcze taki objaw na biegu jałowym jakby co jakiś czas iskre gubił na którymś cylindrze i przez to nie moge na gazie jeździć bo strzela. :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Jesli masz instalke II generacji to sam sobie odpowiedziales co jest nie tak. Radze zmienic instalke na wtrysk albo przestac na niej jeazdzic i wyjac mikser. Jednej osobie juz strzal gazu II gen zrobil duzo szkod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Jesli masz instalke II generacji to sam sobie odpowiedziales co jest nie tak. Radze zmienic instalke na wtrysk albo przestac na niej jeazdzic i wyjac mikser. Jednej osobie juz strzal gazu II gen zrobil duzo szkod. U mnie: uszczelka pod kolektorem dolotowym i pęknięty kawałek wydechu. To był 1 tydzień jak posiadałem maxi, tydzień później po tym strzale już miałem sekwencję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markos1234 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 nie wiem, która to generacja, ale nie jest to wtrysk, ani z mikserem. Siedzi tu takie coś jak przepustnica i jak depnie się na gaz to podciśnienie otwiera klapkę a urządzenie daje tyle gazu ile w danej chwili zassało powietrza czy coś w tym stylu. Gość, który to robił powiedział, że nie ma prawa na tym strzelać, chyba, że jest coś nie tak z zapłonem, a u mnie właśnie jest coś takiego jakby na którymś cylindrze raz była iskra a raz nie i jak się stoi na światłach (a to automat) to samochodem szarpie tak, że na neutral muszę przestawiać. Wydaje mi się, że to może któraś cewka pada , ale jak to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Wydaje mi się, że to może któraś cewka pada , ale jak to sprawdzić? Kiedyś już o tym pisałem, ale to było dość dawno temu. W skrócie: pożycz od kogoś sprawną cewkę i zakładaj ją kolejno na każdy cylinder. Jeśli w pewnym momencie auto zacznie równiutko pracować, to wiadomo, która cewka padła. To sprawdzony sposób, ponieważ komputer w początkowym stadium padaczki cewki nie wykazuje błędu. To, co napisałem opieram na własnym doświadczeniu, kupiłem używaną cewkę za 120,00 PLN i Maxa znowu robiła ogień na drodze . Potem przyjaciele z ASO Nissana prosili mnie, czy nie pożyczę na chwilę cewki, ponieważ mieli podobne sytuacje z Maximami klientów, a komputer był bezradny. Pozdrawiam - k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Siedzi tu takie coś jak przepustnica i jak depnie się na gaz to podciśnienie otwiera klapkę a urządzenie daje tyle gazu ile w danej chwili zassało powietrza czy coś w tym stylu Masz blosa czyli mozna powiedziec ze I gen bo nie masz zadnego kompa ktory tym steruje. Jednak blos tez zweza dolot (nie tak jak mikser) i niestety tez pogarsza osiagi. A czy na blosie moze strzeli niestety nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markos1234 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 kupić cewkę i sprawdzać, to dobry pomysł, tylko są 2 rodzaje tych cewek, więc trzeba by obie kupic a to już ok. 240zł. Zobaczę na allegro po ile chodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 kupić cewkę i sprawdzać, to dobry pomysł, tylko są 2 rodzaje tych cewek, więc trzeba by obie kupic a to już ok. 240zł. Zobaczę na allegro po ile chodzą. Nie, nie! Kupisz, jak będzie potrzeba, a póki co chodzi o diagnozę. A więc na razie ma do Ciebie podjechać inna Maxima, z której wykręcasz cewkę i zakładasz kolejno na swoje cylindry. To miałem na myśli, pisząc poprzedni post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markos1234 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 też racja , tylko jak dotąd to nie widziałem w Siedlcach Maximy :029: . Może ktoś kto czyta to forum jest z okolic Siedlec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Jeśli chodzi o BLOS jest genialny. Mam go w SR20 zużycie gazu max 10l, osiągi na poziomie fabrycznych. Co do cewke to moze ci sie uda sprawdzic na jalowym. Jak zacznie kulec, a najczesciej dzieje sie to na goraczym silniku, albo przy duzej wilgoci, wypinaj po kolei po jednej cewce. Moze wylapiesz któa kuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markos1234 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Właśnie tak zrobiłem, wypinałem przy chodzącym silniku na drive z nogą na hamulcu (bo wtedy lepiej czuć szarpnięcia) i znalazłem tą padającą cewkę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Jak przednia to mam jeszcze trzy . Nie wiem co jest jakies fatum w ciagy dwóch tygodni sprzedalem 4 szt i jeszcze jedna musialem wymienic u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Nie wiem co jest jakies fatum w ciagy dwóch tygodni sprzedalem 4 szt i jeszcze jedna musialem wymienic u siebie. Moja padła przy przebiegu ok. 65 000 km... Objawy były takie same, jak u wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markos1234 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Jak przednia to mam jeszcze trzy . Nie wiem co jest jakies fatum w ciagy dwóch tygodni sprzedalem 4 szt i jeszcze jedna musialem wymienic u siebie. T0masz, potrzebuje tej od podszybia, która nie jest zakryta deklem. Jak masz do sprzedania to napisz na e-mail: residentmar@gmail.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof_24 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Mi podczas wymiany świec przytrafiła się awaria cewki. wymieniłem i pomogło na 200 metrów... padła kolejna, wymieniłem iśmiga aż miło. A co najlepsze to mniejsze spalanie oraz lepsze osiagi.. Warto wymienić jezeli oryginał kosztuje nawet około 500zł. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.