Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

regulacja zaworow


Gość jarros
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktos z was regulowal zawory w Sunnym z silnikiem 1.4 ??

pytam poniewaz mam taki silniczek i do tego z lpg!! 8)

a slyszalem ze zaworki sa na plytkach i sie tego nie reguluje!! :?

i wlasnie nie regulowalem!! :oops:

 

czy nic sie powaznego nie stanie jak nie beda regulowane????

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aloha

 

Nie jest to takiem, proste. W książce jest wszystko napisane, jednak polecam dobry warsztat ( najlepiej specjalizujący się w japończykach). Moim Nisku trzy warszaty się poddały, w tym ASO ), dopiero specjaliści od głowic dali radę.

Zrób zawory bo szkoda motora.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha!! a co w tej ksziazce jest napisane??? bi takowej nie posiadam!! :cry:

 

Mam ksiązkę obsługi do nissana wydawnictwa "Auto" ( kiepską ), ale stoi jak wół, zawory wymagają regulacji i : Luz zaworów na gorąco dolotowe 0,32..,40 mm wylotowe 0,37..,-0,45 mm. Oprócz tego książka podaje wzory do obliczania płytek itp itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Tak z nudów odświeżże temat :wink:

Zawory się reguluje płytkami po przebiegu pod 200tys.

Na gazie jest większa temperatura spalania jak wszyscy wiedzą i dla tego wskazane jest-

Aby luzy były pod maximum! bo mniejsze prawdo podobieństwo wypalenia :!:

Nissan zaleca luzy takie jak napisał przedmówca!

W swoim suniaku 1.4 gaz. po 185 tys. km sprawdziłem i były na min luzu

Powiększyłem luzy pod max np. ma być 0.32 - 0.40

Było 0.32 to ja dałem 0.38

I lepiej na gazie pracował :)

Ponieważ oryginalne płytki są drogie i trudno dostępne

Po prostu dałem je do przeszlifowania do odpowiedniej grubości

Część można pozamieniać bo pod każdą były innej grubości

Na 16 płytek 10 dałem do szlifnięcia koszt to 5 zł od sztuki

Oczywiście to jest rozwiązanie gdy chce się powiększyć luz na zaworach :wink:

Gorzej zmniejszyć luz bo po zamianie części płytek to i tak część trzeba dokupić :sad:

Ale warto jeżdżąc na gazie regulować aby nie spowodować wypalenia :-)))

 

poz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

no mi po wymianie uszczelki pod glowica i myciu silnika zaczelo dzwonic myslam ze to lancuch wiec wymienilem a to dalej dzwoni ...i tak juz to zostawilem poki co z 15 tys zrobilem i nic sie nie dzieje a osiagi ma dobre poza tym nie znam nikogo ktoby umial to zrobic bo wszyscy mowia ze trzeba plytki wymieniac a to juz zbyt duzy koszt ...lepiej silnik przelozyc chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...