Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

regulacja zaworow


Guest jarros
 Share

Recommended Posts

Guest jarros

czy ktos z was regulowal zawory w Sunnym z silnikiem 1.4 ??

pytam poniewaz mam taki silniczek i do tego z lpg!! 8)

a slyszalem ze zaworki sa na plytkach i sie tego nie reguluje!! :?

i wlasnie nie regulowalem!! :oops:

 

czy nic sie powaznego nie stanie jak nie beda regulowane????

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Guest Luka_x

Aloha

 

Nie jest to takiem, proste. W książce jest wszystko napisane, jednak polecam dobry warsztat ( najlepiej specjalizujący się w japończykach). Moim Nisku trzy warszaty się poddały, w tym ASO ), dopiero specjaliści od głowic dali radę.

Zrób zawory bo szkoda motora.

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Czyli się reguluje? A po czym można poznać, że już trzeba regulować?

Link to comment
Share on other sites

Guest jarros

no to teraz to juz nic nie wiem!! :(

jedni mowia - regulowac!!!

innimowia - nie tykac, zapomniec!!!

i co wybrac??? :evil:

chyba dam sobie spokoj i zapomne!! :twisted: :wink:

 

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Guest Luka_x
aha!! a co w tej ksziazce jest napisane??? bi takowej nie posiadam!! :cry:

 

Mam ksiązkę obsługi do nissana wydawnictwa "Auto" ( kiepską ), ale stoi jak wół, zawory wymagają regulacji i : Luz zaworów na gorąco dolotowe 0,32..,40 mm wylotowe 0,37..,-0,45 mm. Oprócz tego książka podaje wzory do obliczania płytek itp itd.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Tak z nudów odświeżże temat :wink:

Zawory się reguluje płytkami po przebiegu pod 200tys.

Na gazie jest większa temperatura spalania jak wszyscy wiedzą i dla tego wskazane jest-

Aby luzy były pod maximum! bo mniejsze prawdo podobieństwo wypalenia :!:

Nissan zaleca luzy takie jak napisał przedmówca!

W swoim suniaku 1.4 gaz. po 185 tys. km sprawdziłem i były na min luzu

Powiększyłem luzy pod max np. ma być 0.32 - 0.40

Było 0.32 to ja dałem 0.38

I lepiej na gazie pracował :)

Ponieważ oryginalne płytki są drogie i trudno dostępne

Po prostu dałem je do przeszlifowania do odpowiedniej grubości

Część można pozamieniać bo pod każdą były innej grubości

Na 16 płytek 10 dałem do szlifnięcia koszt to 5 zł od sztuki

Oczywiście to jest rozwiązanie gdy chce się powiększyć luz na zaworach :wink:

Gorzej zmniejszyć luz bo po zamianie części płytek to i tak część trzeba dokupić :sad:

Ale warto jeżdżąc na gazie regulować aby nie spowodować wypalenia :-)))

 

poz.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Guest sergiej

no mi po wymianie uszczelki pod glowica i myciu silnika zaczelo dzwonic myslam ze to lancuch wiec wymienilem a to dalej dzwoni ...i tak juz to zostawilem poki co z 15 tys zrobilem i nic sie nie dzieje a osiagi ma dobre poza tym nie znam nikogo ktoby umial to zrobic bo wszyscy mowia ze trzeba plytki wymieniac a to juz zbyt duzy koszt ...lepiej silnik przelozyc chyba

Link to comment
Share on other sites

a w silniku GA16DE reguluje się zawory??

Patrz GA14 z płytkami, czyli 16V.

no mi po wymianie uszczelki pod glowica i myciu silnika zaczelo dzwonic

Te operacje nie mają żadnego wpływu na luzy zaworowe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...