Gość jarros Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 czy ktos z was regulowal zawory w Sunnym z silnikiem 1.4 ?? pytam poniewaz mam taki silniczek i do tego z lpg!! 8) a slyszalem ze zaworki sa na plytkach i sie tego nie reguluje!! :? i wlasnie nie regulowalem!! :oops: czy nic sie powaznego nie stanie jak nie beda regulowane???? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luka_x Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Aloha Nie jest to takiem, proste. W książce jest wszystko napisane, jednak polecam dobry warsztat ( najlepiej specjalizujący się w japończykach). Moim Nisku trzy warszaty się poddały, w tym ASO ), dopiero specjaliści od głowic dali radę. Zrób zawory bo szkoda motora. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myrek Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Czyli się reguluje? A po czym można poznać, że już trzeba regulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarros Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 no to teraz to juz nic nie wiem!! jedni mowia - regulowac!!! innimowia - nie tykac, zapomniec!!! i co wybrac??? :evil: chyba dam sobie spokoj i zapomne!! :twisted: :wink: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarros Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 aha!! a co w tej ksziazce jest napisane??? bi takowej nie posiadam!! :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luka_x Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 aha!! a co w tej ksziazce jest napisane??? bi takowej nie posiadam!! :cry: Mam ksiązkę obsługi do nissana wydawnictwa "Auto" ( kiepską ), ale stoi jak wół, zawory wymagają regulacji i : Luz zaworów na gorąco dolotowe 0,32..,40 mm wylotowe 0,37..,-0,45 mm. Oprócz tego książka podaje wzory do obliczania płytek itp itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Tak z nudów odświeżże temat :wink: Zawory się reguluje płytkami po przebiegu pod 200tys. Na gazie jest większa temperatura spalania jak wszyscy wiedzą i dla tego wskazane jest- Aby luzy były pod maximum! bo mniejsze prawdo podobieństwo wypalenia :!: Nissan zaleca luzy takie jak napisał przedmówca! W swoim suniaku 1.4 gaz. po 185 tys. km sprawdziłem i były na min luzu Powiększyłem luzy pod max np. ma być 0.32 - 0.40 Było 0.32 to ja dałem 0.38 I lepiej na gazie pracował Ponieważ oryginalne płytki są drogie i trudno dostępne Po prostu dałem je do przeszlifowania do odpowiedniej grubości Część można pozamieniać bo pod każdą były innej grubości Na 16 płytek 10 dałem do szlifnięcia koszt to 5 zł od sztuki Oczywiście to jest rozwiązanie gdy chce się powiększyć luz na zaworach :wink: Gorzej zmniejszyć luz bo po zamianie części płytek to i tak część trzeba dokupić :sad: Ale warto jeżdżąc na gazie regulować aby nie spowodować wypalenia :-))) poz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 a w silniku GA16DE reguluje się zawory?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 a w silniku GA16DE reguluje się zawory?? W manualu pisze: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 no mi po wymianie uszczelki pod glowica i myciu silnika zaczelo dzwonic myslam ze to lancuch wiec wymienilem a to dalej dzwoni ...i tak juz to zostawilem poki co z 15 tys zrobilem i nic sie nie dzieje a osiagi ma dobre poza tym nie znam nikogo ktoby umial to zrobic bo wszyscy mowia ze trzeba plytki wymieniac a to juz zbyt duzy koszt ...lepiej silnik przelozyc chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 jesli robi sie to tak jak w innych samochodach czyli sruba + nakretka kontrujaca to nie wiem jaki moze byc w tym problem .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 a w silniku GA16DE reguluje się zawory?? Patrz GA14 z płytkami, czyli 16V. no mi po wymianie uszczelki pod glowica i myciu silnika zaczelo dzwonic Te operacje nie mają żadnego wpływu na luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.