Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zgłoszenia reklamacyjne do serwisu centralnego NISSAN`a


Gość solano1

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni uczestnicy forum!!!!

Jestem na tym forum od niedawna i po zapoznaniu się z problemami jakie mają z Nisanem Note inni jego użytkownicy jestem zdania,że wspólnymi siłami powinniśmy chociaż spróbować wyegzekwować od centrali nissana uznanie powtarzających się takich samych usterek w wielu naszych samochodach szczególnie tych z 2006r. jako wady fabryczne.Generalnie na dzień dzisiejszy mamy jeszcze wszyscy gwarancje ale co będzie jak one się skończą.Nie od dziś wiadomo że serwisy też doskonale udają ,ze nie widzą ewidentnych wad tych samochodów.Reasumując proponuję o wysyłanie max.ilości zgłoszeń reklamacyjnych na powtarzające się wady tego samochodu i olewającą pracę serwisów pod adres:

poland@nissan-services.eu oraz nr. tel.0801647726.

Proponuję odnotować to na forum będziemy wiedzieli ilu nas jest i jeśli będą nas indywidualnie olewać to wystąpimy z tą sprawą zbiorowo.

 

P.S Ja już takie zgłoszenie zrobiłem. (nowa wymieniona kolumna zaczęła pukać po przejechaniu 150 km oraz inne stuki wydobywające z przodu i nowość tyłu samochodu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Moja gwarancja skończyła się w kwietniu :( .

Pukanie z przodu występuje tylko przy przejechaniu przez "leżącego policjanta", ale czy jest to wada fabryczna??. Z tyłu nic nie zauważyłem mam przejechane 46kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość vinotek

w tym całym "centrum" siedzi robot który w odpowiedziach przekleja tylko paragrafy i punkty z regulaminów i kart gwarancyjnych ,zero myślenia ,tak nie odpowiada na pytania i reklamacje człowiek tylko robot albo debil

jedyne co ich rusza to oddanie sprawy do sądu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...