Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z odpalaniem


Gość czakisdl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i chcialbym podzielic sie podobnym problemem Moj patrol 3.0 Di zle pali z rana. Zamontowałem zaworek poniewaz myslelem ze paliwo cofane jest do baku i nie pomoglo. Codziennie rano musze recznie podpompowac paliwo grzybkiem znajdującym sie na pompie i pozniej cały dzień (o ile czesto jezdze) mam spokoj. Jezeli mozecie pomozcie? Z gory dzieki za odpowiedzi Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli pomaga pompka reczna a nie masz nieszczelnosci w ukł. paliwowym :!!: to znaczy ze pompa pedzona od silnika nie jest w stanie wytworzyc odpowiedniego cisnienia do rozruchu, jak sie nie bardzo znasz to chyba warsztat cię czeka i regeneracja pompy :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki za pozdrownienia i pozdrawiam Cię również, kręci jak wściekły - dzieki temu jakoś zapala po bardzo długim grzaniu. Może za "malo prądu dochodzi" ? Czy te siliniki wolnossące dawały taką mierną dynamikę ? jak poznać, że pompa wymaga specjalistycznego stołu pomierczego ?

 

pozdrawiam,

wszytkich

 

PS. Czy dynamika na pozimie ciut lepszym niż maluch nie oznacza jednak potrzeby generalnego remontu ? jesli tak ile kosztuje i gdzie robic szlif ? Czy zmienić same pierścienie i uszczlenaicze zaworowe ? Amoze nowe tłoki i tuleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=44094

 

Na tym wontku opisałem jak zdiagnozowac diesla, nie rubcie od razu kapitalek, nie popełniajcie błędów juz oblatanych, polecam zdiagnnozowanie problemu, może to pompa albo wtryski albo oba na raz to jeszcze sie kalkuluje.

 

to duże silniki i zeby była konieczna kapitalka to ktos musiał by go wyjądkowo katowac a wtedy to lepjej motor wymienic :diabel2:

 

Dzemik dzieki za pozdro, miło mi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie napisałeś nic o zaworze nadmiarowym turba ( tak zwany bypas, albo ogranicznik ciśnienia doladownia ) nim się zacznie robić wielkie naprawy dobrze jest sprawdzić ćzy zwór ten jest domknięty, bo jeśli jest nieszczelny to połowa spalin omija turbo, Zawór ten powinien się otwierać w terrano przy 0,8 - 0,9 bara więc ciśnienie doładowania - pod obciążeniem napewno powinno osiagać 0,7 bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Czy ktoś z was miał problem z odpalaniem Patrola Gr 2.8 polegający na braku reakcji po przekręceniu kluczyka do pozycji start? Słychać tylko cyknięcie przekaźników i nic, zupełnie. Akumulator ok, rozrusznik też w dobrej kondycji. Normalnie pali od strzału lecz czasami się zawiesi i zero reakcji. Co to może być za usterka???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was miał problem z odpalaniem Patrola Gr 2.8 polegający na braku reakcji po przekręceniu kluczyka do pozycji start? Słychać tylko cyknięcie przekaźników i nic, zupełnie. Akumulator ok, rozrusznik też w dobrej kondycji. Normalnie pali od strzału lecz czasami się zawiesi i zero reakcji. Co to może być za usterka???

Kolego posprawdzaj klemy na aku i wszystkie kable przy rozruszniku,ale mi to wygląda na rozrusznik a dokładnie na automat (ta bańka na rozruszniku) może mieć poprzypalane styki i nie załancza rozrusznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...