Gość czakisdl Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Witam wszystkich i chcialbym podzielic sie podobnym problemem Moj patrol 3.0 Di zle pali z rana. Zamontowałem zaworek poniewaz myslelem ze paliwo cofane jest do baku i nie pomoglo. Codziennie rano musze recznie podpompowac paliwo grzybkiem znajdującym sie na pompie i pozniej cały dzień (o ile czesto jezdze) mam spokoj. Jezeli mozecie pomozcie? Z gory dzieki za odpowiedzi Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Jesli pomaga pompka reczna a nie masz nieszczelnosci w ukł. paliwowym :!!: to znaczy ze pompa pedzona od silnika nie jest w stanie wytworzyc odpowiedniego cisnienia do rozruchu, jak sie nie bardzo znasz to chyba warsztat cię czeka i regeneracja pompy :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czakisdl Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Byłem juz u mechanika prawdopodobnie słabego poniewaz nie poradzil sobie z tym problemem dzieki za odpowiedz Pozdrawiam Sew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość honda32 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 witam, co może być przyczyną bardzo trudnego rozruchu na zimno (ciepły pali na dotyk), przy rozruchu mnóstwo białego dymu, świece żarowe ok, sprężenie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 a rozrusznik kręci żwawo?? Jeśli nie to akumulator może być słaby albo zajechany rozrusznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość honda32 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Dzięki za pozdrownienia i pozdrawiam Cię również, kręci jak wściekły - dzieki temu jakoś zapala po bardzo długim grzaniu. Może za "malo prądu dochodzi" ? Czy te siliniki wolnossące dawały taką mierną dynamikę ? jak poznać, że pompa wymaga specjalistycznego stołu pomierczego ? pozdrawiam, wszytkich PS. Czy dynamika na pozimie ciut lepszym niż maluch nie oznacza jednak potrzeby generalnego remontu ? jesli tak ile kosztuje i gdzie robic szlif ? Czy zmienić same pierścienie i uszczlenaicze zaworowe ? Amoze nowe tłoki i tuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=44094 Na tym wontku opisałem jak zdiagnozowac diesla, nie rubcie od razu kapitalek, nie popełniajcie błędów juz oblatanych, polecam zdiagnnozowanie problemu, może to pompa albo wtryski albo oba na raz to jeszcze sie kalkuluje. to duże silniki i zeby była konieczna kapitalka to ktos musiał by go wyjądkowo katowac a wtedy to lepjej motor wymienic :diabel2: Dzemik dzieki za pozdro, miło mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość honda32 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Ok. Wezmę to do siebie pozdrawiam wszystkich. Postram się Was nie męczyć mocno. Gdy zdiagnozuję usterkę - napisze o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 napisz dobrze byc zorientowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Nie napisałeś nic o zaworze nadmiarowym turba ( tak zwany bypas, albo ogranicznik ciśnienia doladownia ) nim się zacznie robić wielkie naprawy dobrze jest sprawdzić ćzy zwór ten jest domknięty, bo jeśli jest nieszczelny to połowa spalin omija turbo, Zawór ten powinien się otwierać w terrano przy 0,8 - 0,9 bara więc ciśnienie doładowania - pod obciążeniem napewno powinno osiagać 0,7 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Czy ktoś z was miał problem z odpalaniem Patrola Gr 2.8 polegający na braku reakcji po przekręceniu kluczyka do pozycji start? Słychać tylko cyknięcie przekaźników i nic, zupełnie. Akumulator ok, rozrusznik też w dobrej kondycji. Normalnie pali od strzału lecz czasami się zawiesi i zero reakcji. Co to może być za usterka??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomciu Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 spotkałem taki problem nieodpalania tylko cykanie u kolegi klemy na aku były nie skręcone i zaśniedziałe lub jeszcze masa silnika jeśli to nie rozrósznik ani stacyjka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabro2 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Czy ktoś z was miał problem z odpalaniem Patrola Gr 2.8 polegający na braku reakcji po przekręceniu kluczyka do pozycji start? Słychać tylko cyknięcie przekaźników i nic, zupełnie. Akumulator ok, rozrusznik też w dobrej kondycji. Normalnie pali od strzału lecz czasami się zawiesi i zero reakcji. Co to może być za usterka??? Kolego posprawdzaj klemy na aku i wszystkie kable przy rozruszniku,ale mi to wygląda na rozrusznik a dokładnie na automat (ta bańka na rozruszniku) może mieć poprzypalane styki i nie załancza rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.