Sygma Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Witam Mam pytanie.... czy jest możliwe i czy ktoś już coś takiego robił/widział... Chodzi o zmianę hamulców bębnowych na tylnym moście na tarcze. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 czy ktoś już coś takiego robił/widział... Stawiam na to, że nie. W produkowanym równolegle Pathfinderze są zaciski z tyłu. Tylko, że to są całkiem inne zawieszenia. Także myślę, że ta adaptacja skończyła by się na przełożeniu kompletnego zawieszenia z mostem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Także myślę, że ta adaptacja skończyła by się na przełożeniu kompletnego zawieszenia z mostem. a takie całościowe rozwiązanie jest możliwe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 a takie całościowe rozwiązanie jest możliwe ? Nie znam takiego przypadku i nie słyszałem o takim. I jakoś nie przyglądałem się tym dwóm modelom pod kątem - Czy da się to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Duużo motania z zamianą ze sztywnego mostu na niezależny zawias. Już prędzej jakiś zestaw tuningowy wyczaić, gdzie zamienia z bębnów na tarcze. A w hamerykanckim frontierze nie ma tarcz z tyłu, on w końcu ma 4.0 V6 A most i zawias raczej ten sam. Może jest podobnie jak w Terrano I. 2.4 benzyna i 2.7 diesel miały z tyłu bębny, a 3.0 V6 miał tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 a pomijając zmianę zawieszenia... to same hebleki dało by radę przeszczepić z jakiegoś innego modelu ? oczy mnie bolą jak parzę na te bębny jak z Żuka... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 No muszę przyznać, że to ciekawy powód do rzeźby w miarę działających hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 No muszę przyznać, że to ciekawy powód do rzeźby w miarę działających hamulców Wizualnie bębny wyglądają marnie, ale za to sprawują się idealnie. Macie problemy z hamowaniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Żadnych...puk, puk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Powiedzieć, że Navara hamuje to lekkie "nadużycie semantyczny" :diabel2: ... po prostu zwalnia. Może to kwestia tego, że przyzwyczaiłem się do innych prędkości i innych hamulców, może w terenie się to i sprawdza... ale moja w 99,99% będzie jeździć "po czarnym i równym" (o ile nasze drogi można nazwać równymi. Wahałem się przed zakupem L200 z uwagi na centralny mechanizm... ale jej brzydota..... sami wiecie Jak dla mnie ideałem by było dołożenie do Navarki napędu z Pathfindera i jego zawieszenie na tylnym moście. To był by ideał.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 [...]Jak dla mnie ideałem by było dołożenie do Navarki napędu z Pathfindera i jego zawieszenie na tylnym moście. To był by ideał.... Było kupić Pathfindera, a nie narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 a powiedzcie mi czemu z przodu lepiej miec most niz niezalezne?? - przeswit wiekszy przy niezaleznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 przy niezależnym możesz zrobić lift...... np 4" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Niezależnie ma to do siebie, że potrafi się tak niefortunnie ugiąć, że uderzysz miską olejową. Może się to zdarzyć przy jeżdżeniu na większych głazach. Jednym kołem wpadasz w dziurę, a np. drugie najeżdża na kamień i wchodzi do nadkola i zgrzyt całą belką trzymającą drążki. W sztywnym moście masz cały czas taką samą odległość od silnika, bo koła się krzyżują, czyli jedno koło wpada w dziurę, resor albo sprężyna się ugina, a most zmienia tylko kąt nachylenia do reszty auta. Dlatego jest lepiej mieć sztywny most. Na czarnym wszystko się odwraca na korzyść niezależnego. Kolego Sygma, jak piszesz, że Navara nie hamuje tylko zwalnia to śmiem twierdzić, że jeździłeś przedtem dość dobrej klasy plaskaczem. Wobec tego masz złe podejście do auta, które waży około 2.5T. Nie wskazany jest w takim aucie sportowy styl jazdy, a mój sportowy styl to prawie rajdowy. Już mi się zdarzyło hamować Tyranem z przyczepą ze 100km/h do 0 i powiem ci, że Navara jednak hamuje. A doświadczenie z terrano nauczyło mnie, żeby nie przekraczać 80 jak się szura po okolicy z przyczepą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Kolego Sygma, jak piszesz, że Navara nie hamuje tylko zwalnia to śmiem twierdzić, że jeździłeś przedtem dość dobrej klasy plaskaczem. smie wtracic ze droga chamowania navary to 41,2 m ( wyniki testu nie suche dane z kapelusza) .... przy tej masie rewelacja .. bije konkurencje o kilka metrów ( tak kilka metrów, ford ranger 46-47 m jakos ) i nie ukrywajmy nie kupilismy navary by zapier.... tak wiec do normalnej jazdy styka moim zdaniem rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pietja Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Propo drogi gamowania to ostatnio hamowalem ze 160 do 0 bo swiatlo akurat sie zmienilo i zahamowala rewelacyjnie. Wiadomo ze nie zmierzylem drogi hamowania, ale hamulce to 1 klasa :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Ja też uważam że hamulce są w porządku, EBD też pracuje jak trzeba. Po ostatnim nagłym hamowaniu ze 160 klocki dokończyły swojego żywota ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.