Gość Jakub1971 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Witam wiem,że temat jest stary ale proszę o pomoc moje autko to Nissan Terrano II 1999 r 2,7 TDI chyba powinienem wymienić olej w mostach i skrzyni biegów przebieg 250 tys .Jakie oleje zastosować . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 To już jest szczyt lenistwa - było już parę razy, ale żeby nie było, że gbury na forum siedzą to: Skrzynia biegów - olej spełniający normę API GL-4, takiż sam do reduktora. Przedni most - Norma API GL-5 Tylny most Api GL-5 80W-90 (specjalny do LSD) . Generalnie jakby się uparł to wszędzie możesz zapodać API GL-5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kirek3 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Mam pytanko. Czy jak wlałem do wszystkich przekładni olej AGIP GL-5 80W90, to dobrze? Słyszałe, że jednak do tylnego mostu powinno się lać specjalny do LSD. Po wlaniu do skrzyni biegów jakby biegi gorzej wchodziły. [ Dodano: Nie 19 Kwi, 2009 14:14 ] Mój Tyran z 2002r ma oryginalny przebieg 66000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 ja tak zalatwilem lsd - wlali mi w warsztacie zwykly - o czym sie kapnalem niedawno - zmienilem na wlasciwy i d*pa - juz mi dwa kolka w blocku nie pracuja :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 - zmienilem na wlasciwy i d*pa - juz mi dwa kolka w blocku nie pracuja :/ musisz rozebrac całą gruche w drebiezgi i umyć przede wszystkim tarczki od LSD,powinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 - zmienilem na wlasciwy i d*pa - juz mi dwa kolka w blocku nie pracuja :/ musisz rozebrac całą gruche w drebiezgi i umyć przede wszystkim tarczki od LSD,powinno pomóc dzieki za rade - bede musial skorzystac - przy okazji okaze sie w jakim sa one stanie. ale to nie predko bo poki co jestem z czasem ograniczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kirek3 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Dzięki za odpowiedź z tym olejem w tylnym moście (jutro jadę zmienić), a jeszcze pytanko o resztę: Może być w skrzyni i w reduktorze GL-5 80W90? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam! Tu → http://chomikuj.pl/azm-61/Motoryzacja/Terrano+Maverick/Oleje umieściłem dwie tabele z olejami , instrukcja z 2000 roku. Może komuś się przydadzą te informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppater83 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Witam może ktoś napisać ile oleju do czego wchodzi. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 (edytowane) Tu wpisz swoje auto i wszystkie parametry Ci wyskoczą,ilość i specyfikacja. Możesz zamówić u nich albo kupisz jaki chcesz http://rockoil.jpoils.pl/dobierz-olej/ Edytowane 27 Marca 2018 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Do skrzyni górą warto wlać 1 litr oleju więcej. Wpływa to pozytywnie na trwałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppater83 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Do skrzyni górą warto wlać 1 litr oleju więcej. Wpływa to pozytywnie na trwałość. A jak najwygodniej wlać? Czy nie będzie nigdzie ten olej wyciekać? No bo jak poziom wyższy to może przez jakieś uszczelniacze się pocić lub kapać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Nie wiem jak w dwójce ale mi najwygodniej w jedynce wybierakiem się wlewało . Tam jest w sumie tylko jeden uszczelniacz, na wałku sprzęgłowym., Z drugiej strony do reduktora wchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel084 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Ja to lałem do poziomu ,później lewarem do góry prawą stronę i wlewałem korkiem wlewowym 0,8l Bez zbędnych ceregieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Ja wlewałem tak jak Badger1s - czyli powoli przez wybierak. Jak masz możliwość, to szybciej jest sposobem Pawel084. Ciśnienie w skrzyni biegów jest wyrównywane przez odpowietrzenie, więc nic się nie stanie. Jeżeli poci się uszczelniacz to jest do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel084 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Ja już zrobiłem z 60 tys.i nic nie cieknie. Jedynie co to gdy się mocno olej rozgrzeje(długa trasa) to przy uchylonym oknie czuć takie opary oleju przekładniowego. Jak okno zamknięte to nie ma tego smrodu. Też tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Dokładnie to samo. Delikatnie czuć go przy upałach po długiej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 (edytowane) Chciałbym wymienić oleje w przednim moście i skrzyniach na olej Shell Spirax S3 AX 80W-90, a w tylnym moście na Shell Spirax S2 ALS 90. http://jota.net.pl/produkty/wg-specyfikacji-przekladniowych/api-gl-5-wg-specyfikacji-przekladniowych/sae-90-api-gl-5-wg-specyfikacji-przekladniowych/shell-spirax-s2-als-90-shell-spirax-a-90-ls/ Co szanowne grono o tym sądzi? Dobry wybór czy sobie odpuścić? A dlaczego Shell? Bo mogę je dostać niemal za darmo. Edytowane 11 Kwietnia 2018 przez fred77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Jak masz prawie za darmo, to bierz i wymieniaj (koszta wymiany wszystkich olejów w T2 to 600 - 800 zł jak kupujesz normalnie w sklepie) Pamiętaj tylko o doborze odpowiedniej klasy i że w tylnym moście musi być Limited Slip. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel084 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 fred77 ja jeżdżę dokładnie na tych olejach. Nic nie wycieka więc są ok. Nie wiem jak uzasadnić że dany olej przekładniowy jest lepszy a inny gorszy. Wymieniaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 fred77 ja jeżdżę dokładnie na tych olejach. Nic nie wycieka więc są ok. Nie wiem jak uzasadnić że dany olej przekładniowy jest lepszy a inny gorszy. Wymieniaj! O! Takie odpowiedzi są najbardziej konkretne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 kwestia producenta, to sprawa drugorzędna, najważniejsza jest specyfikacja w T2 80W/90 nie wyższy niż GL4 w mostach skrzyni (manual), most tył jeśli ma LSD to 80W/90 z rozszerzeniem LS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herman75 Opublikowano 28 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2022 Witam, panowie, wszędzie znajduję informacje, że do tylnego mostu wchodzi 2,8 litra oleju. Wylałem ze swojego 1,5 litra, a wlazło max 2 litry. Coś jest nie tak czy mam jakiś inny most. Nissan Terrano 2; 2,7tdi; 2003r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.