Gość zecikk Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 MAm taki problem ze w przedziale predkosci 80-90 jak hamuje autem silnikiem lub na luzie jade to pojawia sie silne drganie kierownicy tak ze az autem trzesie. wczesniej mialem takie bicie w zakresie 100-110km/h ale przy przyspieszaniu. problem zniknal po wymianie opon a teraz znowu sie pojawi tylko wlasnie przy zwalnianiu z 90 do 80. nie jestem pewien co to. sworznie wahacza niby luzu nie maja. bylem tydzien temu na przegladzie i wyszlo mi tylko ze zbieznosc do poprawy. czy to moze byc przyczyna bicia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaher Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 A czy przypadkiem nie myślałeś o sprawdzeniu tarcz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adjl Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 tarcze tarczami (bicie pojawiałoby się raczej podczas hamowania, ale hamulcem, a nie silnikiem), ale skoro wiesz, że masz usterke (nieustawiona zbieżność) to się ją likwiduje, bo niszczysz opony, a i przegubom się dostaje. Ustaw zbieżność, a jak się nie poprawi to wtedy szukaj dalej. Zaczynaj od tego co wiesz... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 no wiem po wyplacie jade na zbieznosc. tarcze na bank sa ok bo przy hamowaniu auto jak po sznurku jedzie. zero wibracji wtedy. zreszta nowe klocki ferodo wrzucilem teraz a tarcze ogladalem przy zmianie klocków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Wywazone masz kola? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adjl Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Wywazone masz kola? ja go o to nawet nie pytałem, bo skoro zmieniał opony to mu chyba wyważyli od razu? no chyba, że nie. A może ciężarek źle przybili do koła podczas wymiany i odpadł (kolega raz tak zgubił), wtedy wyważyć by się zdało jeszcze raz... ale niech zrobi zbieżność najpierw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Mialem cos podobnego.Powyzej 120 tak trzeslo kierownica i calym autem,ze masakra.Po wywazeniu,nie to auto.Jak reka odjal.Moze tu bedzie to samo Z tego co przeczytalem,to opony wymienial jakis czas temu.Wiadomo ze po jakims czasie znowu trzeba kola wywazyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 hmm opony wymienialem calkiem niedawno bo w sierpniu. miesiac na nich latam dopiero.ale moze macie racje zeby na wywazenie pojechac jeszcze raz. z tym ciezarkiem moze nie glupia diagnoza. dodam ze opony nówki zakladalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 hmm opony wymienialem calkiem niedawno bo w sierpniu. miesiac na nich latam dopiero.ale moze macie racje zeby na wywazenie pojechac jeszcze raz. z tym ciezarkiem moze nie glupia diagnoza. dodam ze opony nówki zakladalem. więc tarcze krzywe chyba że opona jest uszkodzona/niewyważona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marsdorf Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Tydzień temu wymieniłem opony na nowe zaczeło sie bicie kierownicą. Pojechałem aby jeszcze raz wyważyli koła i po zabiegu wszystko wróciło do normalności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ksiaze Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Ja bym obstawial na zwichrowane tarcze lub ktoras z opon jest uszkodzona juz to kiedys przerabialem, musialem opony wymienic i wszystko bylo ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 więc tarcze krzywe chyba że opona jest uszkodzona/niewyważona. ale przy zwichrowanej tarczy przy hamowaniu hamulcem byloby bicie a nie ma. tylko jak na luzie zwalnia albo silnikiem hamuje :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruce1807 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Jedż i wyważ. Drogie to nie jest, a przy nówkach to właśnie trzeci raz będę musiał wyważać w ciągu dwóch miechów, bo też tak mam. Felgi "TP" opony "Firestone"> Felgi ładne, opony śliskie, że ... szlag trafia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 DZisiaj zaskoczenie. JAde sobie do pracy i... zero wibracji. Zero bicia. Rozbujalem sie do 110 bo na wiecej pogoda nie pozwala i nie bylo zadnych niepokojacych zachowan auta.. CZyzby cud??? Ale i tak pojade wywazyc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterG Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Dlugi postoj auta ( odksztalcenie sie gum) lub jajowate ( wadliwe fabrycznie) gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.