Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Laurel C32 2.4E SGL


Fer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek garstka suchych danych technicznych:

 

Nazwa: Nissan Laurel

Model: C32 SGL

Rok produkcji - 1986

Silnik: L24E - 2369ccm, 94kW/128KM(@5600rpm), 180Nm(@4400rpm), jest 131KM@5925rpm, 170Nm@4900rpm

Napęd na tył

Masa własna: 1275kg

DMC: 1805kg

V-MAX: 190km/h (katalogowo), rzeczywiście - więcej, ponad 200 było (ok 215 na liczniku), na hamowni 220km/h na 4-tym biegu ...

 

 

Autko w 100% oryginalne, praktycznie nic nie było w nim naprawiane, na bieżąco serwisowany w ASO, ostatni raz był w maju 2007 na wymianie oleju. Bez zająknięcia przeszedł we wrześniu 2008 niemiecki 2-letni TÜV oraz normy spalin :!!:

 

 

Czy trzeba coś więcej dodawać ? Chyba wszystko mówi za siebie :one:

 

Trochę foteczek ;)

 

img7743cer0.th.jpg img7744hv3.th.jpg img7746gk4.th.jpg img7747li9.th.jpg

dsc1600tz2.th.jpg dsc1594cy4.th.jpg dsc1585ue6.th.jpg dsc1602dt5.th.jpg

img7749xm3.th.jpg img7760lh9.th.jpg img7756ek6.th.jpg img7752qx7.th.jpg img7755es6.th.jpg img7773gn8.th.jpg

img7765cq0.th.jpg img7766ur5.th.jpg img7768bk4.th.jpg

karp021.th.jpg karp030.th.jpg karp015.th.jpg

karp312.th.jpg karp313.th.jpg karp326.th.jpg

karp454.th.jpg karp455.th.jpg karp457.th.jpg

 

pict6603.th.jpg

 

 

Fotki oryginalnej torby z narzędziami, nie noszącymi jakichkolwiek śladów użytkowania :D

 

dsc3914.th.jpg dsc3925.th.jpg dsc3917.th.jpg dsc3923b.th.jpg dsc3930.th.jpg

dsc3931.th.jpg dsc3933.th.jpg dsc3934.th.jpg dsc3935.th.jpg dsc3936.th.jpg dsc3939.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek- Fer, chłopie ale żeś rodzyneczka sobie lajsnął!! Szczere i ogromne gratulacje!!

 

Widzę że Fer- podobnie jak i ja- ma zapał na LAURELA z tym że ja mam na BLUEBIRDA, ale oboka Laurela też nie przejdę spokojnie. Mój syn będzie mógł zdawać na prawko w przyszłym roku to muszę pomyśleć o jakiejś fajnej furce dla niego- być może dostanie potem w spadku czerwonego BB albo znajdziemy jakiegoś innego w dobrym stanie. Ale w grę wchodzą też inne marki- bynajmniej póki co jeszcze prawka nie ma, co nie znaczy że nie jeździ ;) Wracając do tematu- wózek pierwsza klasa, widać że ktoś o niego dbał, chuchał i dmuchał. Zwracam Honor i niech się spisuje (podejrzewam że będzie Ci służył jako autko do przejażdżek w Niedzielne popołudnia- ot tak dla czystej przyjemności jazdy i posłuchania w tym radyjku hitów Bad Boys Blue i innych z lat 80 :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, szkoda nim jeździć. Jeszcze do siebie nie doszedłem, że coś takiego posiadam. Przebiegi będą utrzymywane na poziomie ok 2tys km rocznie. No i oczywiście zimą zero jazdy, ale co tydzień, dwa tygodnie odpalić, żeby się zagrzał, trochę przegazować i wsio. A ładnymi dniami w ciągu roku przegonić po autostradzie, by się nie zastał.

 

granatowego turlaj po ulicy (też ładny)

Na granatowego przyjdzie czas i przeprowadzę także renowację. Będzie klasyk, ale diesel w ciemnym kolorze :one:

 

Czerwonego i ten przedostatni nabytek na graty :D

Z tych dwóch jeden będzie na codzień, by się nie trząść o samochód, a z drugiego będzie "driftowóz" i tyle. Takie zastosowanie całej kolekcji. Pożyjemy, zobaczymy, narazie jest pieszczenie tego egzemplarza, o granatowego muszę się zatroszczyć by nie pogorszył się tylko jego stan blacharski (prawy próg już trochę niedomaga ...) a reszta jak reszta, coś z nich będzie.

 

Jak samochód się w pewnym momencie zaniedba to potem trzeba bardzo dużą kasę wydać by przywrócić go do "pionu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który z nich będzie drift wozem :) ??

 

Czerwony lub szary, napewno nie ten egzemplarz :) Zobaczymy który będzie "bezpieczniejszy" na codzień, a gorsza buda pójdzie do driftu i bez sentymentu chłostać. Jak się pognie, poobija to zmienić na inną i od nowa ;) Ale projekt "Drift" został odłożony na około pół roku, jak nie dłużej, cud będzie jak w połowie sezonu 2009 byłby gotowy driftowóz.

 

No pięknie Fer....musze wkońcu podjechac na Spot bo dawno nie byłem :/

Czas najwyższy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś była pierwsza, normalna jazda :) Autko spisuje się pięknie, na autostradzie porywami 150-160 bez problemu, kiedyś sprawdzę V-Max, ale musi być pusto :/ Jedynie co zauważyłem, to trochę pływa autko powyżej 120km/h, być może to wina wysokiego profilu opon. Zobaczę na innym komplecie :one:

 

Ale komfortowa jest jazda w trasie - praktycznie silnika nie słychać, dopiero jak wkręcę na obroty, a przy spokojnej jeździe cisza ...

 

Tak szczerze mówiąc to benzyną nie umiem jeździć - nawyki od diesla i dosyć szybka zmiana biegów przy małych obrotach - zmiana przy 2.5-3.5 tys, a jazda w zakresie 1.5-2tys ... jakoś nie umiem się oduczyć. A także ten silniczek pije tej benzyny raczej jak oszalały - ale to tylko to co zauważyłem na wskaźniku paliwa. Zobaczymy jak zatankuję do pełna :)

 

Dziś także wrzucę fotki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana przy 2.5-3.5 tys, a jazda w zakresie 1.5-2tys ... jakoś nie umiem się oduczyć.

 

i tak trzymaj bo potem diesla będziesz kręcił do 4000rpm!! :D Powiem tak: Jeżdżę wyłącznie dieslami od 1991 roku i nie mam zamiaru się przesiadać do benzyny- przekonały mnie tym że jak się odpowiednio jedzie to jest (a przynajmniej było bo teraz ropa niewiele tańsza od beny) tanio i trwało- zwłaszcza diesle z normalnym pośrednim wtryskiem paliwa takie są- i takie jest mi dane użytkować. Wiadomo - odpowiednie autko dla odpowiedniego człowieka- nigdy mnie nie ciągnęło do szybkiej, dynamicznej jazdy- dlatego jestem wielkim zwolennikiem diesla- bo jest on dla spokojnych ludzi(potem mi się dziwią jak może mi auto tak mało palić ;) ) Swoimi autami staram się jeździć maksymalnie 120kmh- szybciej nie ma sensu a i takiej drogi w Polsce nie znajdę żebym mógł się rozpędzić to tej wartości, mam też ten plus że mogę zawsze po wyjechaniu z garażu rozgrzać motor bo mieszkam przy rzadko uczęszczanej asfaltowej dróżce; zmieniam biegi najpóźniej przy 3.5 tys obrotów co nie znaczy że czasem nie pociągnę powyżej 4tys(raz na jakiś czas trzeba przecież przegonić motor co by przedmuchać układ wydechowy :D - lecz są to rzadkie przypadki bowiem na codzień wrzucam wyższy bieg przy 2-2.5 tys. Ogółem- jeździsz odpowiednio- autko długo Ci posłuży i odwdzięczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak trzymaj bo potem diesla będziesz kręcił do 4000rpm!! :D

Tak robię, ale tylko w szarym SLX'ie :) Bo tam mam obrotomierz i ładnie silnik wkręca się :D Ale już odchodzę od tego, bo spalanie ładne wychodzi :/

 

Diesla(e) mam na codzień i sobie chwalę, ale czasem jest chęć "depnięcia" i brakuje tej mocy - 100-110km/h w Laurelu dieslu to taka maksymalna, prędkość, można rozpędzić do 140-150, ale to nie służy silnikowi za dobrze (olej wycieka z jakiegoś odpowietrznika czy coś - w każdym LD28 tak jest), a benzynkę bez problemu rozkulałem do 150km/h, więcej jeszcze nie próbowałem bo trochę nosiło autko, ale obroty były jeszcze znośne - jak pojadę na spot, to przegonię znowu na autostradzie :one:

 

A ile kosztowała Ciebie taka przyjemność??

Tutaj trudno wycenić autko - w takim stanie 22 letni samochód nawet ciężko znaleźć w europie na sprzedaż, w dodatku wszystko udokumentowane.

Też zależy czy chce się diesla czy benzynę - diesli jest o wiele więcej niż benzyny oraz ceny benzyn są wyższe (największymi rarytasami są 3litrowe V6 z 300ZX 170konne, ale ani jednego nie widziałem do sprzedania).

Za samochód w spoko stanie z dieslem, trzeba dać ok 1400 euro w górę, przeważnie przebieg to ponad 200tys. z jakąś tam przeszłością wypadkową itd...

 

Tutaj taki przykład - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

Ze zdjęć wydaje mi się, że był bity całym przodem - były wymieniane/malowane 2 błotniki i maska - inny odcień lakieru - jaśniejszy, który odcina się przy drzwiach z obu stron ... trochę nie podoba mi się szpara z prawej strony tylnej klapy - jakoś dziwnie odstaje ... - lewa strona może być za nisko. Przebieg raczej prawdziwy - kierownica w dobrym stanie, nie zniszczona , widziałem na własne oczy też Laurela z oryg. przebiegiem 210tys i ma podobny stan kierownicy, a cena - 1900euro.

Wg mnie, z mniejszą kwotą niż 7tys zł można sobie odpuścić szukanie Laurela + 2tys na sprowadzenie autka jeżeli zza granicy (wg mnie w Polsce nie warto szukać - w tym roku jeździłem z 5 razy, i nic nie było w takim stanie, choćby podobnym do stanu mojego Granatowego Laurela, a już nie mówiąc do tego ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie, z mniejszą kwotą niż 10tys zł można sobie odpuścić szukanie Laurela

dla mnie szok...to ciekawe ile będą warte Twoje auta za kilka lat jak będą w niezłym stanie...a znając Ciebie pewnie będą :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to się chwale :D . Dzisiaj kolega Piotrek przewiózł mnie tym cudem. Poprostu bajka, wszystko chodzi jak w nowym aucie. Golfik III dostał po d*pie na trasie do Bytomia, próbowali się ścigać :fuckyou2:

Dodam że na 4 biegu leciutko poszedł 180, do tego cicho i płynął jak krązownik, bajecznie :D

miałem radoche jak małe dziecko :diabel:

 

kilka fotek dzisiejszych, jeszcze cieplutkie :D

 

61e606e3ced368f0m.jpgd725d67b62340022m.jpg50bc1b315e61a342m.jpg

858c6022050c9503m.jpg63eecd0158078a8bm.jpg

 

[ Dodano: Sob 11 Paź, 2008 22:27 ]

Fer, pozdrowienia dla mamy, podziwiam ją :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka fotek z wycieczki do Zakopanego :one:

 

dsc1833wy6.th.jpg dsc1831ab7.th.jpg dsc1861yp7.th.jpg dsc1626kf0.th.jpg

 

Autko idzie jak burza, jedyna wada to spalanie, trzeba przyśpieszać jak emeryt by mieć ten wynik 9 litrów, nie wiem jakie wyszło na trasie 460km, ale ok 3/4 baku nie ma :) A autko prowokuje do szybkiej jazdy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fer powiedz mi skąd go sobie przyciągnąłeś?? Pytam z czystej ciekawości.... i szczerze mówiąc wolę 100 razy bardziej patrzeć na Twojego Laurela niż na nową A8 czy innego Szmelcwagena... jest piękny i do tego jakby nie patrzeć Youngtimer... wtedy do robiona samochody z prawdziwego zdarzenia nie to co teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...