Gość Volsung Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Witam Po wymianie alternatora na nowy pojawił się problem. Przy obrotach 3-4 tys i przy silniejszym wciśnięciu gazu zaczynają migać kontrolki ładowania i hamulca ręcznego. Problem częściej zaczął występować w czasie ostatnich deszczy, o ile to nie zbieg okoliczności. Ponad to przy włączonym tempomacie auto lekko przyśpiesza i zwalnia, czego nie odczułem, przed rozpadnięciem się starego alternatora. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo proszę o podzielenie się nim, bo mechanicy już grzebali i nic nie wygrzebali. Moja Maxima to A32 USA 3.0 96. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 czyzby napewno zamontowali ci alternator dedykowany do tego samochodu? wlacz pelna elektryke w samochodzie (swiatla, ogrzewanie/ochladzanie, ogrzewanie tylniej szyby, radio itp itd - po prostu obciaz alternator) i zobacz czy tz ci mrugaja kontrolki od ladowania?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Ktos chyba poszedl na skróty, masz cos nie tak . Sprawdz również ladowanie na akumultorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekch Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 No to ja mam pytanko.. Pojawił się u mnie w A33 problem z ładowaniem.. Tzn. zapala się kontrolka akumulatora i nie wtedy ładuje. Jak się dołoży klimę, xenony i inne rzeczy to zaczyna ładować (ale nie zawsze) i wtedy jest ok. Ale przy kolejnym odpaleniu silnika problem powraca do czasu obciązania alternatora. Myślicie że może być to wina paska? Czy bardziej regulatora napięcia albo samego alternatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Volsung Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Witam Dzięki za sugestie. Alternator był odpowiedni, ale to on powodował zakłócenia. Wsadzili nowy i jak na razie wszystko gra. Dzięki raz jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bombel198 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Miałem ostatnio to samo z moja Maxima, odpalilem i ujrzałem kontrolki od hamulców i ładowania, wymieniłem pasek, naciągnąłem go, i wszystko gra... <lol> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NismoMan Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Panowie mój problem polega na tym (primera p10) ze zaczęła mi najpierw mruga kontrolka aku później zaczęła świecić ale słabiej niż inne tak jakby"zażyła się żarówka" wymieniłem dziś pasek nic to nie pomogło co to możne być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Próbowałeś wymienić żarówkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Podłączę się do tematu, choć mój post tylko pośrednio związany z elektryką Pisałem o moim problemie z czujnikiem biegu wstecznego w wątku, gdzie mój post był ostatni, więc nie widać że pisałem http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=23894 A mianowicie - wytarły/wypaliły się metalowe wypustki na takiej plastikowej końcówce, która jest dopychana do czujnika gdy wrzucamy wsteczny. W ASO ta końcówka jest dostępna tylko z całym czujnikiem i kablem. Czy można gdzieś dostać tą część osobno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.