Gość abarth360 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 mam pytanko dot. regulacji luzow zaworowych w terranoI2.7td.Poyrzebuje informacji czy zawory sa samoregulujace czytez wymagaja regulacji.Jesli tak to jakie powinny byc luzy, gdyz po uruchomieniu zimnego silnika dochodzi wyrazny dzwiek stukajacego zaworu ktory zanika po nagrzaniu.Bardzo prosze o odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 czy zawory sa samoregulujace czytez wymagaja regulacji. Regulowane. Klasyczna śrubka z nakrętką kontrującą. 0,25 mm na ssącym i wydechu, silnik ciepły. gdyz po uruchomieniu zimnego silnika dochodzi wyrazny dzwiek stukajacego zaworu ktory zanika po nagrzaniu. Lejący wtryskiwacz daje podobny efekt i nie jeden wziął to za zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abarth360 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Lejący wtryskiwacz daje podobny efekt i nie jeden wziął to za zawory.dzieki,ale czy przy lejacym wtryskiwaczu nie powinien czasem mocnniej dymic?Bo moj zadymi tylko przy przegazowaniu i to lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 czy przy lejacym wtryskiwaczu nie powinien czasem mocnniej dymic? Książkowo tak. Jak mocno lejący? I jak mocno chcemy to zauważyć? Może najpierw sprawdź te zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Generalnie na zimnym ten silniczek się cały napierdziela. Ja bym regulował zawory dopiero jakby na rozgrzanym zaczynało klepać. Ale nic nie szkodzi zobaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Witam. Zadam pytanie tutaj. Czy jak zawory są rozregulowane to są problemy z uruchomieniem silnika i czy występuje nierówna praca na zimnym silniku?? Klepią mi trochę zawory na zimnym i jestem ciekaw czy to wszystko łączy się ze sobą Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.