Sygma Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Czy Navara która miała by być użytkowana jako wygodny dla kierowcy + 1 pasażer w trasę powinna być w automacie czy w manualu ? Która skrzynia sie lepiej sprawdzi w takich warunkach ? Jakie macie doświadczenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Janusz-Monaco Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 wygodny dla kierowcy + 1 pasażer w trasęCo za różnica jaki samochód. Ja preferuję manual zawsze, ale jeśli nie zamierzasz jeździc często po mieście, to tylko manual. Taniej w zakupie i taniej przy dystrybutorze, a utrata komfortu automatu znikoma przy tak (podobno) elastycznym silniku navary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ash_One Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Jakie macie doświadczenia ? A/T na miasto idealne, na trase niekoniecznie, musisz sie liczyc z wiekszym spalaniem, i nie wiem jak tempomat dziala w Manual'u. Ja powiem tak, jakbym teraz kupowal Navke ponownie to tez bym wzial A/T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Ash_One, dużo większe ? Generalnie chodzi o komfort podróżowania, bez sportowej jazdy i bez terenu. EDIT: O ile w Qasqai'u skrzynia biegów pracuje naprawdę rewelacyjnie o tyle w Navarze ma dość specyficzne i irytujące drżenie samego drążka. We wszystkich tak jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpirat Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Ash_One,Generalnie chodzi o komfort podróżowania, bez sportowej jazdy i bez terenu. EDIT: O ile w Qasqai'u skrzynia biegów pracuje naprawdę rewelacyjnie o tyle w Navarze ma dość specyficzne i irytujące drżenie samego drążka. We wszystkich tak jest ? Na trasie nie ma różnicy, płynnie przyspieszasz z 60km/h Na 5 biegu bez problemów możesz jeździć po mieście i się nie nawachlujesz Jak potrzebujesz szybciej wtedy redukcja i idzie jak strzała . Ostatnio jeździłem kolegi BMW chyba 2,4 diesel w automacie, zbiera się dużo gorzej jak navka w ręczną skrzynią. Zresztą potwierdził to tez sam właściciel BMW który też ma Navarę. Jak dużo się kręcisz po mieście to automatyczna skrzynia jest niekwestionowana. Zawsze drugą rękę można trzymać choćby na kolanie (nie swoim) :one: Jeżeli lubisz trzymać za drążek to może to być irytujące faktycznie u mnie lata szczególnie gdy przycisnę na nierównej drodze. na biegu 4 potrafi nawet stukać o blokadę skrzyni biegów . Szczeciński serwis odesłał mnie z tym do Białogardu (do serwisu) bo tam było to montowane. hehe masakra i spychologia. Tak więc jak mi stuknie raz na jakiś czas tragedii nie ma. To twardy samochód i potrafi w nim więcej rzeczy stukać Przesiadłem się na navarę z automatu i uwierz dla mnie nie było problemu. Moja pani za to chciałaby automat. Bo nie dość, że gabaryty spore to jeszcze biegi trzeba zmieniać ) Wszystko rzecz gustu i własnych preferencji. Chyba jeszcze nie przeczytałem na tym forum, że posiadacz automatu psioczył i chciał zmienić na ręczną lub odwrotnie. Większość wybierała samochód pod siebie Warto pojeździć trochę salonowymi i zobaczyć co Ci pasuje przyznam, że swego czasu trochę sobie pojeździłem :) ale klient nasz pan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pietja Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Najlepiej byloby gdybys mial mozliwosc przejechania sie obydwoma wersjami ok 50km kazda na trasie i po miescie. Mysle ze wtedy wiedzialbys co jest dla Ciebie odpowiednim wyborem :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Dorzucę swoje trzy grosze....15 lat jeździłem manualami, od roku Navka AT......nie chcę już manuala, tylko AT.....no ale to moje zdanie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyi Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Mam manuala i jest super. Jeździłem różnymi automatami - niestety nie Navką - co było rewelacją. Trudny wybór i zależy czego oczekujemy od samochodu i samwgo siebie. Do miasta nie ma lepszego roziwązania jak A/T, poza miasto lepszy jednak manual. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sido Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Dorzucę swoje trzy grosze....15 lat jeździłem manualami, od roku Navka AT......nie chcę już manuala, tylko AT.....no ale to moje zdanie. Pozdrawiam. Potwierdzam mam podobne odczucie.. tylko A/T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 hmm.... czyli sprawa jest raczej przesądzona. To jeszcze trochę inne pytanie. Czym dociążyć tył aby nie było problemu z driftem ? Są jakieś maty obciążeniowe czy coś w tym stylu ? ....... pomijam rozwiązania "dwa worki z piaskiem" czy dwie bele słomy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pietja Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 To jeszcze trochę inne pytanie.Czym dociążyć tył aby nie było problemu z driftem ? Są jakieś maty obciążeniowe czy coś w tym stylu ? ....... pomijam rozwiązania "dwa worki z piaskiem" czy dwie bele słomy. Gdzies widzialem specjalne worki w ktore wlewa sie wode i waza wtedy 150 kg. Specjalne worki do dociazania tylu pick-up'a :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 znalazłem coś takiego: http://www.akcesoriapickup.pl/akcesoria.html (piąta pozycja) ktoś ma doświadczenia z tym czymś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Bez przesady z tym dociążaniem....zabudowa swoje waży, do normalnej ( czyt. rozsądnej ) jazdy dociążać nie potrzebujesz, a jesli chodzi o warunki zimowe to jest 4x4.....no ale to moje subiektywne odczucie po roku jazdy bez dociążania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTEK P Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 POTWIERDZAM--Sido ,Ash_One i Buli107 mają rację-tylkoA/T---na trasie też jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ash_One Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Ash_One, dużo większe ? Powiem tak, według Nissana ok 1 - 1,5 litra przy A/T na 100 km. Chlopaki z manualami sie chwalili w innym topicu ze po miescie im pali 10-11, na trasie 8. U mnie z A/T jest miasto 12-14, trasa 9,1. Chociaz caly czas uwazam ze komp pokladowy w navi jest do bani i nie pokazuje rzeczywistego spalania. Najlepiej kartka i zapisywac - przeliczac. btw: niedawno zrobilem trase 600km przed wyruszeniem zrobilem reset kompa, po powrocie mialem w/w 9.1 a teraz kazdy dzien jazdy po miescie w korkach w lodzi i o 0.1 litra idzie do gory i tym sposobem mam juz 11.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Przekłamuje przekłamuje, przy mieście pokazuje nawet ponad 16l, w rzeczywistości 2l mniej, na trasie myli sie mniej więcej o litr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pietja Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Przekłamuje przekłamuje, przy mieście pokazuje nawet ponad 16l, w rzeczywistości 2l mniej, na trasie myli sie mniej więcej o litr. To jesli komp przeklamuje na trasie o litr a moj rekord to 7,5l przy 130-140km/h to czy spalil mi 6,5? Moze moj w ogole nie klamie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Sprawdź, ale sądzę że pokazuje Ci dobrze....zbyt dobrze byś miał :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabt Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 a mój pali więcej niż pokazuje komputer :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pietja Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Sprawdź, ale sądzę że pokazuje Ci dobrze....zbyt dobrze byś miał :diabel2: No to jestem zadowolony z mojego spalania ;D Taki wynik to naprawde cos :diabel: Podpowiem wszystkim ze recepta na mniejsze spalanie na trasie jest jazda z naprawde rowna predkoscia bez tempomatu. Wtedy Navka dziala cuda :one: Czasami tez jak jedzie pod obciazeniem pali mniej niz na pusto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Dorzucę swoje trzy grosze....15 lat jeździłem manualami, od roku Navka AT......nie chcę już manuala, tylko AT.....no ale to moje zdanie. Pozdrawiam.tez tak mialem i teraz to juz tylko A/TBez przesady z tym dociążaniem....zabudowa swoje waży, do normalnej ( czyt. rozsądnej ) jazdy dociążać nie potrzebujesz, a jesli chodzi o warunki zimowe to jest 4x4.....no ale to moje subiektywne odczucie po roku jazdy bez dociążania...ja nawet zabudowy nie mam a i tak uwazam podobnie jak buli107 - zadnego dociazania tylko ciut wiecej rozwagi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 To jeszcze trochę inne pytanie. Czym dociążyć tył aby nie było problemu z driftem ? Są jakieś maty obciążeniowe czy coś w tym stylu ? jaki drifft ?? planujesz deptac do konca przy skrecie hehe nie bedziesz sie bał wywrotki .. hehe a mnie ojciec nakrecal na automaty .. od kiedy pamietam mietki landrovery ... wsio automaty ... a ja miałem megane manuala teraz nyska w manualu i niechce automatu przy pick-upie ... ale karzdy wybiera co lubi a ja sie ciesze manuale bo ojciec niepodbiera mi autka woli swoje A/T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 A jak takim automatem się jeździ w ostrym terenie?? Chyba już nie ma zabawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 4 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 takie lamerskie pytanie.... Navara ma aftomata z sekwencją ? [ Dodano: Sob 04 Paź, 2008 22:38 ] A jak takim automatem się jeździ w ostrym terenie??Chyba już nie ma zabawy? oceniając po doświadczeniach z Jeep'ami.... to rewelacyjnie (o ile silnik ma odpowiednia moc i odpowiednia ilość niutonków) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doge Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Dodam od siebie że pierwsze auto ze skrzynią automatyczną i nie chcę już manualnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.