Gość GrzegorzS67 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Witam Klubowiczów!! Mam pytanko czy ktoś przekładał kiedys zegary z P10 1.6 16V z 1995r ? Już wyjaśniam o co mi chodzi. Otóż ja mam zegary z zegarkim a chciałbym przełożyć na takie z obrotomierzem. Jeśli ktoś już coś takiego robił to prosiłbym aby mi doradził jakie zegary wybrać. Na allegro można kupić różne ale mają informacje o jakiś przełożeniach a ja nie wiem o co chodzi. Proszę o radę czy da sie to wykonać i jak t zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Hej ! Ja mam z94r i przekładałem i wszystko było PnP. Stary out nowy wszedł i zadziałał bez problemu.Zmieniałem całe zegary(niektórzy wsadzają tylko obrotka ale wersje z zegarkiem mają jak już pewnie zauważyleś badziewiaste wskazówki). Co do oznaczeń to na starym mam inne bo chyba 767h a tu 963,ale działają i jak sprawdzałem czy dobrze "mierzą" to wychodzi że ok. Jak masz 1.6 to najlepiej szukaj od takiego modelu.Nie od diesla np. Ogólnie przekladka jest banalnie prosta. Temat parę razy się już pojawial wiec radzę też poszukać w dziale Primera. Aha nie wiem jak sie sprawa ma jak masz NATSa ja nie mam wiec bylo ok. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzegorzS67 Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Dzięki za poradę. Ja mam immo więc pewnie i mam NATSa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Mam immo ale nie NATSowski w kluczyku,ale taki zewnętrzny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzegorzS67 Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Ja mam osobno kluczyk a osobno pilota więc nie wiem czy to znaczy czy mam zcy nie mam NATSa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 A masz już gruby czy cienki kluczyk?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzegorzS67 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Nie wiem czym się różnią ale mam chyba ten grubszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Jak masz 95r. to pewnie tak ,ale tak sobie myślę że nic to ma do zegarów chyba. Zmieniaj,przecież to jedno do drugiego niekoliduje w niczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzegorzS67 Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Dzięki za radę. Kupię zegary i zaryzykuję. Byłem w Łodzi i stał tam Nissan Primera i pisało na naklejce NATS a u mnie pisze Nissan Anti Tief System więc wnioskuję że nie mam NATSa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Nissan Anti Tief System = NATS Nissan - N Anti - A Tief -T System -S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzegorzS67 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Dzięki nie zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Nie macie może przypadkiem fotki rozebranych zegarów potrzebuję silniczek do zliczania przebiegu i chciał bym porównać czy w p10 nie jest przypadkiem ten sam. co ma mojej N15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KarolGalek Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 mam pytanie jak podlączyc obrotomierz do alternatora bo miałem swap z silnika 91r. na silnik z 93r. i podobno roznią sie wtyczką, ja osobiscie tego nie widzialem bo nawet nie wiem gdzie szukac diesel 2.0 55kW i drugie pytanie bo widzialem zegary z czerwonymi wskazówkami czy w dieslach takie wystepowały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 mam pytanie jak podlączyc obrotomierz do alternatora A nie masz już instalacji tzn kabelka pociągnietego do zegarów??? bo miałem swap z silnika 91r. na silnik z 93r. i podobno roznią sie wtyczką, ja osobiscie tego nie widzialem bo nawet nie wiem gdzie szukac Jaka wtyczką???Gdzie???W zegarach???? i drugie pytanie bo widzialem zegary z czerwonymi wskazówkamiczy w dieslach takie wystepowały? Widzialem takowe w SRi i GT tylko. W P10 SLX dieslu widzialem tylko biale,ale moze ktos ma czerwone ,niewiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KarolGalek Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 generalnie to ja niedawno odziedziczyłem to auto od brata pytalem go dlaczego nie działa obrotomierz odpowiedział ze ine taka wtyczka jest ble ble ble usłyszal to od poprzedniego wlasciciela ja rozbieralem te zegary i wszystko jest podpięte/ a moze przy alternatorze jest jakas wtyczka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 A zegary masz od diesla z obrotkiem??? Nie od benzyniaka? Niewiem jak to jest w dieslu,dopytaj brata,poszperaj po forum o obrotkach w dieslu. Ja swój wrzucilem i zegary zadzialały bez problemu.Ale mam Pb. Moze sie ktos wypowie ,poczekaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KarolGalek Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 mam diesla z obrotomierzem skala do 5-6tys http://www.allegro.pl/item533449019_zegary...p10_diesel.html tak jak tutaj tylko białe wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.