Gość Carvaldi Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 mam nową sprawę, jak kupiłem swoją Maxi to miałem problem z zapalaniem -nie startowała przy każdym przekręceniu kluczyka- dzis właśnie rozwiązałem ten problem stosunkowo niewielkim nakładem pracy a koszty finansowe zero zł-jak ktoś zainteresowany to służę pomocą w moim przypadku to wina stacyjki -brak zwarcia pomiędzy blaszkami i stykami-SZCZEGÓŁOWE INFO NA GG 9151351-chętnie służe pomocą wszystkim zainteresowanym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Fajnie, że Ci się udało. Jak możesz opisz tutaj, zostanie dla potomnych. Jakie dokładnie miałeś objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carvaldi Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 W momencie przekręcania z pozycji kontrolek w pozycje rozruchu słychac było tylko "cyknięcie" przekażnika i nic więcej, wystarczyło tylko rozebrać : poduszkę powietrzną , kierownicę , zestaw przełączników świateł i wycieraczek a także wymontować stacyjkę-można jej nie odkręcać od kolumny, w jej tylnej cześci jest przykręcona(dwie śrubki) kostka stacyjki, należy ja odkręcić , ostrożnie rozebrać , wyczyścić styki, podgiąć blaszki ew. lekko rozciągnąć sprężyny, po złożeniu w odwrotnej kolejności problem znika. Szczegółowy opis zabrałby jakieś 3 strony A4 dlatego jak coś to proszę pytac indywidualnie [ Dodano: Pon 06 Paź, 2008 20:00 ] W momencie przekręcania z pozycji kontrolek w pozycje rozruchu słychac było tylko "cyknięcie" przekażnika i nic więcej, wystarczyło tylko rozebrać : poduszkę powietrzną , kierownicę , zestaw przełączników świateł i wycieraczek a także wymontować stacyjkę-można jej nie odkręcać od kolumny, w jej tylnej cześci jest przykręcona(dwie śrubki) kostka stacyjki, należy ja odkręcić , ostrożnie rozebrać , wyczyścić styki, podgiąć blaszki ew. lekko rozciągnąć sprężyny, po złożeniu w odwrotnej kolejności problem znika. Szczegółowy opis zabrałby jakieś 3 strony A4 dlatego jak coś to proszę pytac indywidualnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal.smolinski Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 witam może zapytam się przy okazji znawców tematu. mam problem z zapaleniem auta jak jest zimno rano. rozrusznik kreci ale auto odpala dopiero za drugim razem. jak jest cieplej auto pali od razu. i o co tu moze chodzic?? rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffik77 Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 mi tez niestety pojawił się problem... gdy jest chłodno lub wilgotno (rok temu miałem to samo a latem problem znikł) podczas próby odpalania (nie zawsze ale często) rozrusznik się jakby ślizgał i powstaje taki metaliczny nie przyjemny dźwięk, nieraz dopiero za 2-3 próbą rozrusznik zaczyna kręcić prawidłowo i auto odpala bez problemu. gdy auto jest ciepłe tez ten problem nie występuje... tylko po cało nocnym postoju na dworze jak jest zimno... czyli tak jak teraz. sorry za błędy itd. ale pisane na szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.