Gość CichyBart Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Mamy rok 2008, nie wierzę, żeby nie można było zrobić kabelka, wgrać do laptopa jakiegoś programu, choćby przez emulację... i samemu móc zdiagnozować np. p11... Szukałem po necie i nie chce mi się wierzyć, bo nic nie znalazłem... Jazda do zakładu i płacenie 70zł za podłączenie pod komputer, to trochę przesada... ps: mowa o starszych typach złączy, nie ODBC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek_Almera Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Słabo szukałeś, było na forum, zobacz też na allegro (consult). Nie lubię wyręczać, fragment opisu: Interfejs do samochodów marki Nissan, do starszych modeli od 1989r do 2000r z gniazdem 14pin Współpracuje z programem Nissan Data Scan oraz innymi. Interfejs jest na port COM (RS232) posiada diodę kontrolną LED Dostępne oprogramowanie współpracujące z interfejsem: (płatne i bezpłatne programy) * DDLreader: DDLreader v.15c / DDLreader v.16c * ConZult * ScanTechNissan * Z-Control * SRTalk v.1.0 * ZCSetup v.2.0 * ZTalk v.1.1 * Nissan Data Scan v.1.4 * Nissan Data Scan v.1.51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 (ups... proszę nie linczować, nie kamieniować...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Dobra a ja się zapytam troszke offtopic , ale mam dostęp do takiego zestawu CDIF2 do diagnostyki i nie tylko. Ale nie dość że kosztuje dużo ok 4500zł to nic w nim nie ma, oprócz kilku funkcji, które działają w sposób dziwny. Ogólnie sprzęt ma funkcję diagnostyki szeregowej, poprzez moduły CAN,VAG,OBD-2 itp etc. po podpięci i połączeniu się z samochodem można odczytać wartości z czujników oraz przeprowadzić proste testy podzespołów takich jak kierunki,czy wentylator chłodnicy. Moje pytanie brzmi czy ktoś pracował na czymś takim i czy da się z tym urządzeniem zmienić kąt wtrysku,czas wtrysku,przestawić zapłon,zwiększyć dawkę paliwa. Oprócz kasowania błędów i diagnozy nic tam nie znalazłem.Niby kupa kasy a nic nie daje, co w zamian jest lepsze za takie pieniądze,jaki sprzęt i oprogramowanie ?? od razu mówię że szukałem na forum,mnie nie udało się znaleźć,jak jest to nie bić mnie tylko nakierować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.