radjan Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 ponoć mimo wzrostu mocy spalanie spada poprzez to ze silnik staje sie bardziej elastyczny:) a skąd bierze się moc jak nie z paliwa ? Modyfikacja niektórych parametrów silnika powoduje ogólnie zwiększenie Sprawności tegoż silnika, czyli tym samym stosunku dostarczonej energii w postaci paliwa do wygenerowanej mocy silnika. A dlaczego zwykle wzrasta spalanie? Bo nikt nie robi tuningu po to żeby tej uzyskanej mocy nie wykorzystywać w praniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekg Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Panowie, czy można także zwiększyć moc w benzynowym silniku 2.0 z T-30 (150 KM)? jeżeli tak to czy podawane przez Was firmy coś takiego zrobią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 slawekg, Najlepiej zadzwoń do takiej firmy,ale z tego co wiem chipują tylko auta z turbiną. Następna firma która robi profesjonalny chiptuning x-traila http://www.tdi-tuning.pl/home.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość warchol72 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 w t31 150km zainstalowalem power box roznica jest zasadnicza cena to okolo700zl na allegro, (okolo30kmi 50nm, polecam warto) to sam robia w vtg ale za 2200 zl pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TU-134 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 panowie,czy jest możliwe zwiększenie mocy w x-trialu 136KM ? jeśli tak to jaki jest koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Abyś miał to zrobione rozsądnie licz się z kosztami 1,5-2tys zł http://www.kreatormocy.pl/przyrost-mocy/263-przyrost-mocy-nissan http://www.44tuning.pl/chip-tuning-nissan-x-trail-2.2-dci-136-km-denso Mam nadzieję, że więcej mocy nie potrzebujesz do wyścigów... jeśli tak to dolicz jeszcze z 1,5tys na spieka (np. Radzikowskiego) + wskazany w przyszłości downgrade na jednomasa z tino bo ori sprzęgło spalisz w drodze powrotnej od tunera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Ale jak założy "jednomase" to zalatwi skrzynię biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 przy strzałach ze sprzęgła tak, przy normalnej jeździe nie będzie tak tragicznie - tylko po co tuningować aby uprawiać pensjoner style ... Kolega Tupolew poznaje dopiero auto dlatego tyle pytań A kto pyta - nie wielbłądzi... No i moje ulubione przysłowie: Jak się nie ma co się lubi to się kradnie co popadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Widze, ze kolega ma młodzieńczy zapał, ale po co mu podsuwac takie karkolomne pomysły.Przy "normalnej" jezdzie to i dwumasa daje radę, zresztą po to jest by jazda byla milsza i lagodniejsza, natomiast przy meczeniu samochodu lepiej uszkodzić dwumase niz skrzynię biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TU-134 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 OK. zrozumiałem sugestie i dam se spokuj z podwyższaniem mocy.dzięki/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 (edytowane) tylko po co tuningować aby uprawiać pensjoner style ... W przypadku takiego auta jak X-trail podnosi się moc a szczególnie moment obrotowy nie koniecznie aby tym autem szaleć.Do takich celów w ogole nie nadaje X-trail jak również większość SUV-ów. Tunningowaniem- poprzez przede wszystkim podniesienie momentu obrotowego zwieksza się elastyczność silnika i jego kulture pracy. Ponadto niemal każdy silnik Diesla poddany temu zabiegowi zawsze wyraźnie mniej spala ,kiedy kierowca jeździ nim normalnie.. Edytowane 3 Września 2013 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sga Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Czy ktoś ze szczęśliwych użytkowników X-a zastanawiał się nad podniesieniem mocy poprzez doładowanie LPG, kosztowne bo około 6 koła ale daje wzrost mocy o 30% to więcej niż chip’owanie i oszczędność kosztów paliwa co prawda nie tak dużą jak benzyna +LPG ale na pewno większą niż w chip tuningu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 raczej nikt się nie zastanawiał... to jest wynalazek aby mieć obraz sytuacji proponuję zapoznać się z tym tematem: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sga Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 raczej nikt się nie zastanawiał... to jest wynalazek aby mieć obraz sytuacji proponuję zapoznać się z tym tematem: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548 Ciekawy ten temat dot. Instalacji lpg w dieslu, jednak dużo użytkowników ciężarówek decyduje się na montaż bo to przynosi oszczędności, no i warunek że jeździ się po za miastem w miarę ze stałą prędkością obciążeniem stąd chyba mowa o tak dużych wahaniach temperatury spalania mieszanki co pewnie nie jest dobre dla silnika, gdyby cena takiej instalacji była niższa to pewnie sporo X-ów diesli jeździło by na doładowaniu lpg? Wszędzie piszą że to korzystne dla silnika bo spala się cały ON, że podnosi moment obrotowy, moc, przynosi oszczędności, tylko nigdzie nie jest napisane że wskazane jest jeździć w miarę ze stałą prędkością, obciążeniem od tego zależy temperatura spalania, a w mieście chyba nie da się tak równo jeździc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 U siebie rozważam zapodanie wirusa ale kiedy to nie wiem... (mam inne zmartwienia) ale nie po to aby robić z Xa bolida, tylko do zoptymalizowania pracy silnika i może trochę oszczędności...zobaczymy. Generalnie jestem zdania, że jeżeli zależy komuś na osiągach to należy inwestować w wiertarkę NA lub turbo benzynę i wtedy nie patrzeć na spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał X-trail Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) Witam Dzisiaj byłem trochę doładować i mnie zastanowiło przy pierwszym pomiarze moc seryjna 149 KM, czy może być aż taka różnica między fabryką 136 KM? Edytowane 22 Listopada 2014 przez Michał X-trail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Witam Dzisiaj byłem trochę doładować i mnie zastanowiło przy pierwszym pomiarze moc seryjna 149 KM, czy może być aż taka różnica między fabryką 136 KM? Nic specjalnego ,powiem,ze to norma jak auto jest w pelni sprawne. Kiedys mialem 2 auta z grupy VW ze słynnym silnikiem 1,9tdi 90km ,oba czipowalem i oba mialy nominalnie nie 90km jak podaje producent a 105-107km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Witam Dzisiaj byłem trochę doładować i mnie zastanowiło przy pierwszym pomiarze moc seryjna 149 KM, czy może być aż taka różnica między fabryką 136 KM? dawaj wykres! i opisz wrażenia. Jak sprzęgło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał X-trail Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam Wrażenia z jazdy są takie jakby auto było parę kilo lżejsze,wydaje mi się że poprawiła się kultura pracy na wolnych obrotach,jestem jak na razie .Co do sprzęgła nie zauważyłem zmian w radzeniu sobie z większym momentem obrotowym,nie daje buta od razu tylko staram się równomiernie przyspieszać chociaż swędzi stopa tak powyżej 2500 obr/min żeby trochę docisnąć pedał gazu. Wykres trochę niewyraźny ale myślę że najważniejsze jest do odczytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Ciekawy wykres, niby więcej mocy niż fabryka przewidziała ale za to o 40NM mniej i to przy wyższych obrotach... Widzę że robiłeś w V-techu. Jak oceniasz fachowość? Napisz też koszt operacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Nigdy nie robilem i nie mialem doczynienia ale czy przy takich pomiarach nie jest ważna kalibracja hamowni? Zresztą chyba najważniejsze sa wykresy obrazujace zmianę charakterystyki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał X-trail Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Całość była zrobiona w 3h w tym dwa razy hamownia przed modem,wyciągnięcie sterownika , zrobienie nowego softu,końcowy pomiar na hamowni z dokładnym opisem wykresu,montaż sterownika i życzenie radości z jazdy.Co do finansów to jak dla mnie z dużym rabatem 800zł. Ta moc fabryczna też ich zdziwiła dlatego dwa razy było auto na hamowni przed zmianą programu w celu wyeliminowania jakiegoś błędu pomiarowego, ale dwa razy wyszło podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 W zasadzie wykres się zgadza z moimi odczuciami co do pracy silnika. Max moment przypada na 2500-3000 obr, a nie jak nissan twierdzi 1800obr. Jak z zadymieniem? Jak robiłem C3 1.4Hdi to po przekroczeniu pewnej mocy, zaczynał mocno kopcić, więc była korekta na bez dymiące wartości. Dobra, cena! Opisz po miesiącu jak auto się sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 wygląda apetycznie.... ja niedawno wywaliłem dpfa w volviaczku i zapodałem wirusa... ze 136 mam teraz 182KM. Jak przyśpiesza puszcza bąki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał X-trail Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Witam Moc u mnie można było jeszcze trochę podciągnąć ale po przekroczeniu 3000 obr/min byłoby znaczne zadymienie, a na tych parametrach wszystko jest w normie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.