Gość RAQ6 Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Witam wszystkich. Pytanie następujące jak rozpoznać silniki YD22 w T30. Według opisów z forum 136KM jest od 2003r, do tego czasu jest 114KM, mój X jest z 2002, a według wszystkich posiadanych dokumentów z Francji to jest 2,2DCI 100KW czyli 136KM, ale jak chcę kupić filtr oleju to muszę kupować do modelu 114KM, czyli sam wkład. Więc o co tu chodzi??? Dodam jeszcze, że jeździ całkiem przyzwoicie miałem mondiego 115KM to na klimie czuć było braki mocy, a tu dopiero przy pełnym obciążeniu i klimie zaczyna brakować "conieco". Dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vazaha Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Witam wszystkich. Pytanie następujące jak rozpoznać silniki YD22 w T30. Według opisów z forum 136KM jest od 2003r, do tego czasu jest 114KM, mój X jest z 2002, a według wszystkich posiadanych dokumentów z Francji to jest 2,2DCI 100KW czyli 136KM, ale jak chcę kupić filtr oleju to muszę kupować do modelu 114KM, czyli sam wkład. Więc o co tu chodzi??? Dodam jeszcze, że jeździ całkiem przyzwoicie miałem mondiego 115KM to na klimie czuć było braki mocy, a tu dopiero przy pełnym obciążeniu i klimie zaczyna brakować "conieco". Dzięki za odpowiedzi Silnik 114 KM nie mial intercoolera stad mniejsza moc. Jesli mowisz ze twoj to DCi sprawdz czy masz intercooler czyli chlodnice pow. doladowujacego i bedziesz wiedzial co masz. szerokosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kodi Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 To ja tez muszę sprawdzić czy mam intercooler. U mnie też jest paranoja. Moje auto to luty 2003 a z tego co wyczytałem to z silnikami 114KM produkcja szła do marca 2003. Potem były już 136 konne auta. W kwitach też mam dci, ale moc to już 114KM. Czyli pomieszkanie z poplątaniem. Do tego równiez kupuję wkład to filtru oleju. Przypuszczam, że używano nazwy dci - chyba z lekka na wyrost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vazaha Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 To ja tez muszę sprawdzić czy mam intercooler. U mnie też jest paranoja. Moje auto to luty 2003 a z tego co wyczytałem to z silnikami 114KM produkcja szła do marca 2003. Potem były już 136 konne auta. W kwitach też mam dci, ale moc to już 114KM. Czyli pomieszkanie z poplątaniem. Do tego równiez kupuję wkład to filtru oleju. Przypuszczam, że używano nazwy dci - chyba z lekka na wyrost. Latwo mozecie sprawdzic bo intercooler czyli chlodnica jest umiejscowiona w Dci 136 KM nad silnikiem. Otwierasz klape i widzisz Szerokosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Jeśli masz 2.2Di to będzie to to samo co u mnie w Almerze, czyli będzie to wyglądać mniej więcej tak: 2.2Di w Almerze ma 110 KM i nie ma itercoolera, ten sam silnik jest też w Almerze Tino i tam już jest intercooler w nadkolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kodi Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 No to ja mam coś takiego, ale zdaje mi się, że intercooler jest w nadkolu jak w Tino. Muszę sprawdzić - ale coś mi kołata po głowie, że tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekw67 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Ja też mam X 2002r dci 136 koników z francji intercooler jest nad silnikiem prawie na samym srodku komory silnika odrazu pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAQ6 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Czyli Panowie DCI rozumiem to jako Diesel Commonrail Intercooler, mam nad silnikiem ICka tylko nie byłem pewien bo rok 2002, filtr oleju trochę to mylące. PS. Jeżeli ktoś dysponuje manualem do tego modelu w jakielkolwiek wersji PL, DE,EN oprócz francuzkiej , to prosiłbym o coś takiego na pocztę: RAQ25@wp.pl Dzięki wielkie. Podrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan_kan Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Pojawiło się mnóstwo błędnych informacji więc prostuje.. Intercooler był montowany nawet w wersjach 114KM Di (pierwsza generacja common rail) silniki 136 były produkowane od chyba od maja 2003 (roku jestem pewien). Sa to dokładnie te same silniki co 114KM, różnią się tylko sterownikiem (w 114KM jest to brązowe pudełko ustawione pionowo po prawej stronie patrząc od przodu, nazwe sterownika moge pozniej zobaczyc) oraz posiadają nowszą wersję wtryskiwaczy common rail. Z wyglądu 114KM silnik zdradza tylko sterownik. Informacje pochodzą z serwisu oraz telefonicznego centrum obsługi klienta nissana. P.S. Widze, że nie tylko ja zostałem oszukany zakupem francuza w wersji 136KM przed 2003 rokiem. Co do tej teorii intercoolera.. nie chce nikogo obrażać, ale jeśli nie znamy faktów proszę ich nie tworzyć. Takie błędne stwierdzenia sprawiają, że ktoś może dokonać błędnej oceny przy zakupie i da się oszukać. Inna sprawą jest, że polscy handlarze robią wałki na taką skalę... to jest chore Pozdrawiam Daniel Pozdrawiam Daniel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 W Di jest pompa wtryskowa a czy w dci nie ma przypadkiem pompowtryskow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAQ6 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Witam. No to troce zgupiałem jeżeli do wersji 114KM załozymy IC to tym samym już nie będzie wersja 114, bo przecież IC obniża temperaturę powietrza, co powoduje jego zagęszczenie, a tym samym zwiększa ilość powietrza zassanego do cylindra, gdzie pod wpływem temperatury zostaje rozrzedzone zwiększa się wtedy ciśnienie w cylindrze. Większe ciśnienie to większa moc silnika. Inna sprawa jak rozpoznać zwykłe wtryski, a pompwtryski i jak wygląda pompa paliwa w silniku DI. Pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 W Di jest pompa wtryskowa a czy w dci nie ma przypadkiem pompowtryskow? tak właśnie jest Większe ciśnienie to większa moc silnika. Teoretycznie tak, mam zamiar sprawdzić to wkrótce na mojej Almerze. Inna sprawa jak rozpoznać zwykłe wtryski, a pompwtryski i jak wygląda pompa paliwa w silniku DI. W DCI nie ma pompowtryskiwaczy, tylko wtryskiwacze elektroniczne. Do zwykłych wtrysków idą jedynie rurki od pompy, do elektronicznych są również kabelki od sterowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAQ6 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Witam. Inna sprawa jak rozpoznać zwykłe wtryski, a pompwtryski i jak wygląda pompa paliwa w silniku DI. W DCI nie ma pompowtryskiwaczy, tylko wtryskiwacze elektroniczne.Do zwykłych wtrysków idą jedynie rurki od pompy, do elektronicznych są również kabelki od sterowania. Chyba mała literówka się wkradła chodziło ci pewnie o DI, jak dobrze zrozumiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zdecydowanie nie było żadnej literówki, pompowtryskiwacze są w silnikach TDI (obecnie i tak wypiera je Common Rail). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tim Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 http://www.motonews.pl/nissan/news-603-sil...w-nissanie.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Zdecydowanie nie było żadnej literówki, pompowtryskiwacze są w silnikach TDI (obecnie i tak wypiera je Common Rail). zdecydowanie pompowtryskiwacze dawały najwięcej frajdy, dlatego tak TDI się ładnie chiptuninguje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.