Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem z lpg


koziro

Rekomendowane odpowiedzi

mam sunnego 1,4 ds (gaźnik) z lpg.do tej pory było lala śmigał rewelacyjnie ale teraz jest lipa bo nie można go wyregulować. silnik nie wkręca się równomiernie na obroty. gaziarz wymienił mi środek reduktora ale problem nie zniknął. wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia ale problem nie ustąpił. teraz temat wygląda tak albo pali mi 8 i ma muła strasznego albo 15 i ma niezłego kopa. stąd moje pytanie czy klapka w dolocie powinna być non-stop otwarta czy powinna być sterowana podciśnieniem oraz czy za taki stan rzeczy może być odpowiedzialny egr??czy rura z kolektora wydechowego powinna być połączona z dolotem ?(podobno im zimniejsze powietrze tym lepiej).Proszę o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mialem takie przygody z gazem.Juz chyba wszystkie mozliwe opcje zrobilem.Dodam ze po zalozeniu gazu chodzil super i palil do 8 litrow a z czasem coraz wiecej i jezdzil coraz gorzej.Instalacja lpg sprawdzana dziesiatki razy, elektryka ok, tylko pozostal ten gaznik magiczny wiec zamiast bawic sie w jego wymiane(bo czyscilem go i to nie raz) poszedlem za pomyslem coobcia i wsadzilem kolektor ssacy z przepustnica od primery 1.6 wersja 100KM czego minusem jest brak mozliwosci pracy na benzynie.Teraz pali mi do 10 l w miscie przy mocnym deptaniu a na gazniku palil nawet 17, buta ma lepszego i obroty rowniutkie trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolektor z przepustnicą?nie no wolałbym żeby chodził i na lpg i na pb.dziwne jest to,że to jeździło i to całkiem nieźle a teraz są takie przygody.coś za tym musi stać i nie ma siły. gaźnik się rozregulował ?ile kosztuje taki kolektor i i mody z tym związane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...