Gość caMaro Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Przeszukałem ten dział i nie znalazałem rozwiązania na mój problem Tak więc autko mam od niedawna, poprzedni właściciel miał go 9 miesięcy, i non stop jeździł tylko na gazie. Nie wiadomo jak jeździł poprzedni-poprzedni właściciel. Model auta to P10 1993 2.0 SRDi, czyli jednopunkt. Sprawa ma się tak, że jak przełączam przełącznik w pozycję <beznyna> to auto mi gaśnie i ta lampka od immobilajzera bardzo szybko miga. Do tego bardzo szybko "pipka", w odstępach nie przekraczających pół sekundy. I teraz, czy jest to spowodowane tym, ze wtrysk już się "zapchał" gazem i nie puszcza benzyny, czy to może coś z immobilajzerem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 na poczatek proponuje spuscic paliwo i nalac nowe z palliwa po jakims czasie wydziela sie woda a samochod na wodzie nie pojedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Skoro autko nie miało benzyny w baku (pewnie od załorzenia LPG) to jest kilka możliwości: - zatarta pompa paliwa, - uszkodzony wtryskiwacz, - odłączona pompa paliwa (często "fachowcy od LPG" tak właśnie robią). Wszystko będzie cacy do czasu nadejścia mrozów ;-) Sprawdź pompę, zobacz czy wtryskiwacz podaje paliwo (nie wiem jak w Nismo, ale miałem na jednym punkcie kiedyś Opla to wtryskiwacz widac było po zdjęciu filtra powietrza (całej obudowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 U mnie przy tych objawach trafiło na pompę. Takim o to drogim sposobem dowiedziałem się, że szwankuje mi wskaźnik paliwa. Cały czas się nim sugerowałem a okazało się że jeździłem na sucho i zatarłem pompę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 odłuższym staniu auta po nocy jak sie przełącza na benzyne wystarczy włączyć kontrolki i słychać "buczenie" z okolicy tylnych siedzeń po chwili powinno ustać to pompa ... ja też jeżdze non stop na gazie co nie znaczy że nie odpalam na bęzynie i paliwko sobie zchodzi i poprzedni właściciel powinien też tak robić ...jak ma jakiekolwiek pojęcie tak jak koledzy mówią że mogła paść pompa paliwa jak chodziła bez PB co do tego że wytrąciła sie woda to też miałem taki przyypadek że mi auto kichlo i przestawiło nawet pasek rożrządu ,,,ale inny model... albo dolać sporo nowego paliwa albo dolać denaturatu a lepiej są specjalne środki typu "Fuel treatment " do paliwa co do zapchanego wtryskiwacza to trudno nie wiem ,,,, co do przypchanych zamulonych to też są środki "STP" do czyszczenia wtryskiwaczy wg mnie skuteczne stosowałem w 3 autach było czuć różnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość caMaro Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 No więc dotarłem dziś do pompy paliwa, a w zasadzie pod ten metalowy dekiel pod siedzeniem. Zmierzyłem miernikiem napięcia na wtyczkach wchodzących do pompy. W tej większej z trzema biegunami było 12V, a we wtyczce z dwoma biegunami było coś koło 0,5V. Czyli zasilanie do pompy dochodzi, lecz sama pompka nie działa. I teraz kwestia, czy pompa z silnika na wielopunkcie (bo mam do takowej dostęp) będzie pasowała do mojego jednopunktu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 caMaro, powinna pasować. W GT ma chyba tylko inną wydajność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość caMaro Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 No to będę zamawiał ta pompkę z wielopunktu. No ale zostaje jeszcze ta zagadka z immobilajzerem, dlaczego jak przełączam na benzynę, to tak dziwnie się zachowuje. Czy przy okazji zakładania gazu nie było grzebane w elektryce (np. czy nie była specjalnie odłączana ta nieszczęsna pompa?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 U mnie od pewnego czasu też nie chodzi na benzynie. Pompa działa , paliwo dochodzi do wtrysku , ale nie podaje. Po przejrzeniu schematu mam już swoją teorię , ale nie jestem pewny. Może koledzy podpowiecie co może być. Aha , wtryskiwacz już wymieniłem , więc na pewno jest sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 sprawdz czy idą impulsy wtrysku wystarczy żaróweczka 2 lub 5 watowa wpiąć we wtyczke wtryskiwacza i kręcić rozrusznikiem jak mruga to jest ok jeśli nie to najprawdopodobniej padła końcówka mocy w ECU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Snafu, o tym samym pomyślałem , ale nie do końca wiedziałem jak to sprawdzić. Dzięki [ Dodano: Nie 09 Lis, 2008 23:24 ] Już znalazłem przyczynę , a właściwie mój kolega. Jest przerwa na przewodzie zasilającym wtryskiwacz , impuls jest. W zasadzie 15 minut roboty , jutro naprawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.