koziro Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 mam problem...otóż kupiłem na allegro centralny zamek+pilot (scyzoryk).zamek działa rewelacyjnie ale przez przeoczenie kupiłem go bez wyjścia na kierunkowskazy ;(.zamek mam na 5 drzwi a mój jest N14 3d hatchback i teraz pytanko czy da się tak zrobic by jednak pod te kierunki podłączyć przy użyciu tych kabli?jeżeli tak to jakbym musiał połaczyć przy awaryjnych??z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wacmaku Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 No ja tez montowalem u siebie centralny i kupowałem ten zestaw. Z tego co wiem to musisz miec jeszcze 2 kabelki brazowe bo to jest uniwersalne oznaczenie. A jesli pytasz o podlaczenie kierunkow pod pozostale kable od centralnego bo tak zrozumialem to sie chyba nie da bo w momencie zamykania jest podawane napiecie "+","-" a w momencie otwierania "-", "+ czyli odwracane sa bieguny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 24 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 to lipa..bym musiał na nowo centralke kupić i do niej piloty.porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 To, że odwracane są bieguny to chyba nie powinno przeszkadzać. Zastosowanie diod powinno rozwiązać problem. Myślę, że da się to zrobić tylko jaki prąd wychodzi do siłowników? [ Dodano: Pią 24 Paź, 2008 10:07 ] taki był mój zamysł ale uprzedzam z góry, że nie jestem elektrykiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 24 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 a no to już jest jakiś pomysł .jak się dowiadywałem to generalnie centralki sterują masą ale też zdarza się,że +12V.dzisiaj jak wróce z pracy to spróbuje naprzemiennie pokombinować żarówką z kablami sterującymi siłownikiem podczas zamykania/otwierania przy pomocy pobierania masy lub prądu bezpośrednio z akumulatora.potrzebowałbym później tylko rozpiske wtyczki od awaryjnych tzn które przewody nalezy zewrzeć by awaryjne się zapaliły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Najlepszym wyjściem będzie zastosować przekaźnik podłączony do wyjścia na siłowniki a dopiero pod niego podłączyć kierunkowskazy, na wyjściu musisz dać dwie diody, przynajmniej 3A, później narysuję Ci schemat jak to podłączyć. Nie wiem co masz na myśli, mówiąc że centralka ma 5 wyjść, jeszcze takiej nie spotkałem, zawsze siłowniki się podłącza równolegle pod jedno wyjście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Nie wiem co masz na myśli, mówiąc że centralka ma 5 wyjść, jeszcze takiej nie spotkałem, zawsze siłowniki się podłącza równolegle pod jedno wyjście. mam na myśli,że bagażnik w nissanie sunny nie otworzy się centralnym zamkiem tylko kluczykiem lub za pomocą wajhy.ze sterownika mam wyjście na 4 drzwi. [ Dodano: Pią 07 Lis, 2008 12:17 ] temat coś przystopował a ja nadal mam problem...może ktoś mi po chłopsku powiedzieć co mam zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Kup przekaźnik w sklepie motoryzacyjnym i podłącz według schematu poniżej, powinno działać. Na rysunku podałem kolory niebieski i zielony bo z takimi najczęściej się spotykam, to mają być przewody z centralki do siłownika, u Ciebie wszystkie nie są wykorzystane. Co do podłączenia się do kierunków, to nie wiem jak jest w sunnym bo nie mam do niego schematu, musisz znaleźć przewody, które wychodzą już na żarówki kierunkowskazów, napewno są przy przełączniku kierunków i przy awaryjnych. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 dobrze..ale o co chodzi z tymi diodami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 W tym przypadku jest to dioda prostownicza. Jest to taki element, który przewodzi prąd tylko w jedną stronę. Do kupienia w każdym elektronicznym, groszowe sprawy. Nie chodzi tu bynajmniej o diody led Jeżeli nie zapodasz diod to przy włączeniu kierunkowskazu w jedną stronę, zapalą się obie strony (dlatego, że kierunki będziesz miał zmostkowane). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 rewelacja..to dzisiaj ide na zakupy i kupuje to co potrzeba .macie może rozpiske które przewody ida do awaryjek lub ktos może juz takie coś robił i mi powie pod które przewody powinienem się podpiać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Miernik w rękę i sprawdzasz gdzie pojawia się +12 na wyjściu z włącznika awaryjnych, przy miganiu kierunków. Chyba przewody zielony z czerwonym paskiem i zielony z jakimś innym paskiem ale dokładnie nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Miernikiem elektronicznym ciężko złapać taki sygnał, polecam dwa przewody zakończone przylutowaną żarówka 12V, niezawodny "tester" samochodowy. [ Dodano: Sro 12 Lis, 2008 20:02 ] macie może rozpiske które przewody ida do awaryjek lub ktos może juz takie coś robił i mi powie pod które przewody powinienem się podpiać ?? W Primerkach P10 i P11 są to przewody zielono-czarny i zielono-żółty, sprawdź, może u Ciebie też jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 No ja łapałem miernikiem, nie było problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 czy te diody są kierunkowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.