Gość PMW Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 na pewno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Fakt wygląda identycznie - może różnice które wymieniłem dotyczyły bardziej mocowania reflektorów i kierunkowskazów niz samego grilla edit: sprawdziłem - problem jest w lampach od sentry , nie pasują do almery n15 , konieczny jest pas przedni od sentry i kierunkowskazy, grill z lucino pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Heh, dawno tu nie zaglądałem, a tu proszę ... taki ruch. Grill fajny i szczerze powiem, że pod uwagę brałem ten, albo ten z projektu Szopena. Na razie tylko coś mało się ich zrobiło na Ebayu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Na hamke bij - coby mieć porownianie do reszty, bedzie konkurent dla CIebie, Czarna GTi z końcowym tłumikiem z 1,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Pulmerrra ciekawa nazwa, kojarzy się trochę z Primerą autko fajne ta czerwień mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilos210 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Ładnie to się prezentuje ta Pulmerrra tak jak pisał mój poprzednik ta czerwień jest fajna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 >Coobcio, dobrze, że nie napisałeś "Czarna 1.4 z tłumikiem od GTI" Panowie, gracias za miłe słowa. Na hamownię muszę uderzyć, tylko chyba już nie do Łodzi. Raz, że niezbyt tanio, dwa - niezbyt solidnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 No co tam, dzieje się coś w temacie wozu, jakies plotki słyszałem ,że ze świnką zajeżdzasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Hamka w przyszłym tygodniu będzie grana w stolicy - do tego czasu może mod rozrządu trzaśniemy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Hehe, tutaj nic się nie ukryje Zgadza się - świniak już kupiony. W tym tygodniu niestety nie dam rady podjechać do W-wy, ale w niedalekiej przyszłości na pewno odwiedzę garaż Dr Nismo. Powiem szczerze, na początku chciałem auto wystroić na obecnym setupie, ale rzeczywiście - chyba warto pomyśleć o modzie rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 chyba warto pomyśleć o modzie rozrządu. chyba? ten mod najwięcej daje ze wszystkich... u mnie 7km i po 10-15nm w całym zakresie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Trochę nieprecyzyjnie się wyraziłem Oczywiście nie mam żadnych wątpliwości, co do skuteczności tej modyfikacji. Chodzi jedynie o to, że nie planowałem jej w najbliższym czasie - idzie wiosna, auto domaga się nowych opon, a i jakieś lekkie 15-stki by się przydały Sporo wydatków... Z drugiej strony - świniak już jest, więc warto by podejść do tematu kompleksowo i zrobić wszystko za jednym razem. Oj, chyba trzeba będzie nieco odłożyć zakup opon i felunku [ Dodano: Sob 21 Mar, 2009 14:11 ] W ubiegły poniedziałek odwiedziłem hamownię. Obecnie Almera ma 158 koni i 178 Nm. Wykres niutów nadal słaby (szczególnie spadek w okolicach 3,5k ) :/, ale prosiak już zakupiony i mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości uda się to poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 no to po rozrzadzie i strojeniu stawiam na 165 to moze wspolny wypadna hamownie do Wawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Ja w wawie będę od jutra, też planuję swoją Almerkę przehamować przed modowaniem, pierwsze co to oczywiści mod rozrządu sobie wykonam - na hamce pomiar zrobię na ustawieniu 0 i moim PS. spory masz ten dołek w Nm, i generalnie mało tych Nm wygenerowała ale z mocą powiem Ci że nie ma biedy, choć zastanawia mnie dokładność dobrania przełożenia dobranego na hamowni, wychodzi z tego że odcinkę masz przy 7500 a jak wiadomo jest ona sporo niżej, niestety przy optymalnym dobraniu przełożenia trochę mniej KM by Ci wygenerowało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 PS. spory masz ten dołek w Nm, i generalnie mało tych Nm wygenerowała takie skutki za luźnego wydechu ale pod dalsze mody będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 takie skutki za luźnego wydechu ale pod dalsze mody będzie ok powinien być tylko 2,5 cala, pełen przelot, krótki dolot... co do dołka to obstawiam za długi dolot typu CAI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 powinien być tylko 2,5 cala, pełen przelot, krótki dolot... co do dołka to obstawiam za długi dolot typu CAI A ja tam wiem że brakuje paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 A ja tam wiem że brakuje paliwa... też tak chce w końcu kryzys jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Bardzo fajny projekcik :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ano na czwartym. Co do dołka w wykresie Nm -SMT6 powinien temu nieco zaradzić Na razie leży i czeka na lepsze czasy - dziś wlatują nowe amory na przód (Kayaba Excel -G), nowa linka sprzęgła i parę innych bzdetów. Zakup felg i laczy na razie się odwleka - pozostaje mi oglądanie futurystycznych projektów Szopena. Oto kilka z nich: Almera na Sparco NS II: Też na Sparco NS II ale w innym malowaniu: Tu na Momo Strike (trochę się do nich przymierzałem, ale to chińska robota, więc odpuściłem): Sparco NS byłby fajne - jdm, lekkie (koło 6,5kg sztuka), ale doszedłem do wniosku, że w 15stce nie będą prezentowały się dobrze (na projektach są sporo większe). Momo odpadły ze względu na wagę (8,8 kg) oraz kraj pochodzenia. Obecnie na tapecie są Team Dynamics Pro Race 2, ale w Polsce jakoś nie mogę ich znaleźć. Mało tego - nie wiem nawe, kto jest ich dystrybutorem (Jacky się wycofało). Jeśli macie jakieś propozycje co do lekkich, najlepiej jdm-owych 15stek, wrzucajcie foty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 bierz grafitowe (gunmetal) BUDDYCLUB P1 SF lub OZ Superleggera, ATS DTC tez byly by fajne ale juz sporo osob na takowych jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opcja Nr2. mi się najbardziej podoba Ps. niedługo sezon ćwairtkowy się zaczyna - to na kresce postawimy nasze almery może ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Kto wie... Jak nie włożysz tam VE, może i staną na kresce Onyx, O ATSach myślałem, Buddy Club też ( te z kolei są deko poza moim zasięgiem). Superleggera w 15stce chyba nie będzie wyglądać najlepiej. Robiłem małą symulację z OZ Superturismo i nie byłem specjalnie zachwycony rezultatem. Przy tak małym rozmiarze, IMO odpadają felgi z dużą ilością "szprych" oraz felgi z rantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 ja bym wsadzil jakies szescioramienne, złote, na wzor volków te37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Maxko, wydaje mi się, że to niezły pomysł - znasz jakieś tańsze felgi o takim kształcie? Przed chwilą dowiedziałem się, że Team Dynamics przestał produkować Pro Race 2 :/ Szkoda, taka fajna felga - 6 kilo sztuka i wzornictwo o jakie mi chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.