Gość Maxko Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 http://www.rota-wheels.pl/index.php?page=s...rt&Itemid=2 roty? nie wiem ile dokladnie kosztuja, ale chyba taniej niz volki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 no ale to rota z filipin... więc gdzie tu porównanie do volka, volk to volk najwyższa półka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strzelec Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Jakbyś wciąż szukał grilla. LUCINO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Dzięki za link. Już dodałem do obserwowanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strzelec Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Swoją drogą widziałem Cię w środę ok. 14:30 jak skręcałeś z Mickiewicza w Włókniarzy i ciągnąłeś w kierunku północnym wzdłuż estakady. Ładnie buczysz A i regularnie przechodzę obok "Pulsara" na Józka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Dzięki za miłe słowa Jeśli często bywasz ja Józka, wpadnij na jakiś browarek. Co do mojej Almery:dziś wreszcie założyłem letnie opony - Dunlop SP Sport 01 w rozmiarze 195/55R15. Jak na razie pozytywne wrażenia - są miękkie, ciche i nie piszczą. Niezłe trzymanie na suchym, ciekaw jest jak zachowuja się na mokrym... W niedalekiej przyszłości szykują się małe zmiany, które mogą nieco poprawić moc mojego "Pulsara", ale o tym szerzej w przyszłym tygodniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Na żywo przyznam że bardzo ładna ta almerka... no i trzymaj się koła 15" jeśli cenisz osiągi - nic większego Ps. po dopieszczeniu typu, modzik rozrządu i "chory" SMT6 wyczarowaliśmy coś takiego: Jeszcze trochę tam do poprawy jest bowiem nie domaga pompa paliwa no i dziwna sprawa że to twoje CAI miedzy przepływką a nadkolem jest takie wąskie - pasowało by żeby te 70mm miało... To już na następny raz się zostawi no i z zapłonem podjedzie jeszcze - może do 195Nm złamiesz i magiczne 160KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Dunlop SP Sport 01 w rozmiarze 195/55R15. Jak na razie pozytywne wrażenia - są miękkie, ciche i nie piszczą. Niezłe trzymanie na suchym, ciekaw jest jak zachowuja się na mokrym... Bardzo przyjemne oponki również na mokrym. Powodzonka przy dalszym rozwoju projektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 No tak, na razie szału nie ma ale auto jakoś jeździ. Jest lepiej, ale nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa w kwestii ulepszania tego opornego na tuning pojazdu. Od samego początku czwartkowych modów napotkaliśmy na spore trudności. A to SMt6 nie chciał chodzić pod Windą, a to kiepski odczyt napięcia z przepływki, a to paliwa brakuje do 5k :/ Pompa okazała się sprawna, trzeba będzie kombinować dalej. Kilka danych z Gtecha: Przed modami uzyskiwałem czasy rzędu 7,82- 7,85 (oczywiście w optymalnych warunkach). W dzień po modach uzyskiwałem regularne 8,5 (Wykonałem jakieś 6 czy 7 pomiarów i wszystkie były w granicach 8,5- 8,6). Pomiary robione był koło 14-15stej, wysoka temperatura powietrza, parno... Tego samego dnia wieczorem (20-sta-21), przy dużo mniejszej temperaturze powietrza i w miarę normalnych warunkach atmosferycznych (miejsce pomiaru to samo), zacząłem od czasów rzędu 7,90, by na dogrzanych laczach schodzić stopniowo w dół, aż do uzyskania 7,17. Krótko mówiąc - SR20 kapryśnym jest, ale ma spory potencjał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Jest lepiej, ale nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa w kwestii ulepszania tego opornego na tuning pojazdu. Faktycznie trudna w tuningu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 No znalazłem wykres z modu rozrządu + strojenia sparciałym SMT6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Kuba chyba wrzuciłeś ten stary wykres. Jak możesz to poszukaj tego z ostatniego hamowania - tam gdzie porównywaliśmy CAI i WAI. Może kogoś to zainteresuje. A tak na marginesie - wielkie dzięki za ogarnięcie problemów z elektryką. Profeska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Kuba chyba wrzuciłeś ten stary wykres. Jak możesz to poszukaj tego z ostatniego hamowania - tam gdzie porównywaliśmy CAI i WAI. Może kogoś to zainteresuje.A tak na marginesie - wielkie dzięki za ogarnięcie problemów z elektryką. Profeska Pewnie, że zainteresuje. A przy okazji: Buff=Buf Ugly Fat f*cker (B52 nickname) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 No fakt, ostatnio mi się przytyło Kuba, to jak z tymi wykresami - odgrzebałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Muszę na hamkę podbić po te wykresy... Ps. coś strasznie mało Nm twoja alma produkuje, w ogóle almy coś mało niuta mają - wydaje mi się że jeszcze warto by pokręcić wałkiem wydechowym - jutro swoją na rolki wjerzdżam i będę szukać optymalnego ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilETZ Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 gdzie mozna dostać lampy tylne od pulsara ???? ktos ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vimek999 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 gdzie mozna dostać lampy tylne od pulsara ???? ktos ma http://cars.donedeal.ie/for-sale/cars/2171977 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalsr Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) http://cars.donedeal...le/cars/2171977 Wiecie może gdzie teraz aktualnie można kupić lampy tylne od Pulsara, może ma ktoś do sprzedania z PL? Edytowane 25 Lutego 2013 przez rafalsr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deli Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 (edytowane) Witam, No więc projekt "Pulmera" doczekał się kontynuacji, po urwaniu wątku postanowiłem kontynuować projekt na forum. Mam też nadzieję że dowiem się co się z nią działo po zerwaniu publikacji postów z nią związanych Almera Gti trafiła do trójmiasta do stajni Tuning-Market i będzie służyć jako mój dupowóz. Dupowóz gdyż aktualnie jest sekwencyjny gaz wstawiony przez poprzedniego posiadacza na którym alma pali 10 litrów gazu /100km czyli prawie jeździ na wode Na pewno projekt będzie kontynuowany w którym kierunku : sr20det / sr20ve jeszcze nie wiemy natomiast wszystko w swoim czasie. Jak widać auto ma się dobrze i na dzień dobry potraktowaliśmy ją woskiem twardym Meguiar's-a. Mocne słońce trochę pogorszyło jakość zdjęć ale jak wpadnie jakaś wieczorna sesja wrzucę foty. .............................................................................................................................................................. Przyszedł czas na wywalenie stożka k&n który nie przepuszczał już chyba w ogóle powietrza więc poleciał do kosza. Zamontowany air box Simoty + doprowadzenie powietrza z zewnątrz. Trochę ciasno się zrobiło ale udało się zmieścić - rura doprowadzająca pow. wkomponowana w fabryczny chwytak powietrza. Wcześniej chciałem to wystawić w miejsce zamiast halogenu albo na zewnątrz tak jak w rajdówkach ale pozostało finalnie bardziej fabrycznie Zdecydowanie mu się polepszyło i jak będzie chwila skoczymy na rolki. Edytowane 25 Maja 2013 przez deli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Ile kosztuje komplet cały zestaw stożka i gdzie kupiony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deli Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 (edytowane) Ile kosztuje komplet cały zestaw stożka i gdzie kupiony? Stożek z naszego magazynu > Tuning Market info na priw No i przyszła pora na wymianę kierownicy fabrycznej na Momo Racing Line. Wolałem fabryczną ale ktoś próbował ją czymś pomalować i już się nie udało jej odratować więc wyleciała z auta. Momo troszkę odświeżone no i jak to kiera z nabą lepiej leży w dłoniach i zdecydowanie bliżej kierowcy. Przyszła też pora na heble zarówno z przodu jak i z tyłu. Na początek tył > jak widać nie hamował ani trochę a wszystko zapieczone tak jakby było zaspawane. Oczywiście trochę potu i tył igła. No i przednie heble, co prawda w dobrej kondycji ale jak każdy posiadacz gti wie że hebel słabo hamuje więc przednie tarcze 280mm od Clio oraz dwutłoczkowe zregerenowane zaciski z mitsubishi. Trochę było szlifowania , mierzenia i przykładania i tak na okrągło aby wszystko pasowało nie ocierało i odpowiednio dobrze działało ale jakoś się udało Tutaj zdjęcie serii Oraz porównanie P.S Stare zaciski od Almery GTI działające sprawne do sprzedania, do tego tarcze w dobrym stanie (minimalny rancik) do sprzedania, ktoś reflektuje poproszę info na priw. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- No i była chwila to Alma wskoczyła na rolki. Na dzień dzisiejszy od pierwszego pomiaru serii 139km po wszystkich modyfikacjach wypluło 167,4 km przy 6.400 rpm / nm 191.7 (pomiar na benz PB98 - shellowe v-power) Zatem przyrost mocy od serii wynosi 28.4 km. Bardzo ładnie ale nadal jest dołek w zakresie 3,500-4,000 obr. Pierwotnie myślałem że to kwestia starego brudnego stożka który ledwo co przepuszczał ciepłe pow z komory silnika ale nadal coś tu jest nie tak. Co by tu jeszcze wyczarować aby pękło 170km i 200nm ...?? Może ktoś ma jakiś pomysł Edytowane 28 Czerwca 2013 przez deli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer2000 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 fajnie ,że projekt odżył chyba będzie Ci ciężko wykszesać więcej mocy teraz bez wałeczków ja mam 165 kuca i 180 nm ale jeszcze strojenie przedemną i pokręcić kółkami trzeba, pewnie wyjdzie to co uciebie po strojeniu tylko ,że ja mam szpere na pokładzie jeszcze ciekawe jak by konfrontacja wyglądała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 bez dłuższego wydechu będzie Ci ciężko pokonać 200NM, to jest ich wada. Może jakaś spirala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deli Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 (edytowane) A tak sobie gada sr20de na przelocie > kolektor 421 na końcu pucha Magnaflow dość rajdowo według mnie. No i przyszła pora na SR20DEAD !! Jak sama nazwa wskazuje piec nie wytrzymał codziennej eksploatacji , katacji , okazyjnych ściganek i zapewne podtlenku LPG który siedział na pokładzie i któregoś pięknego poranka jadąc vmax owy piecyk zakończył swoją kadencje Po krótkich oględzinach: padła kompresja na jednym cylindrze, wyparowały elektrody środkowe ze świecy wtapiając się w pierścienie tłokowe, zawory wydechowe i taki tam meksyk Remont + turbo ?? hmm... Było by miło aczkolwiek ogólny sensowny i solidny remont plus późniejsze ew. uturbienie nie przedstawiało kosztów w sensownych barwach tym bardziej że piec dość zamęczony z dość solidnym przebiegiem i lpg.. No więc wybór był dość prosty SR20VVL który czekał u Coobcia aż ktoś wykorzysta jego potencjał :> Pozbycie się starego pieca zajęło aż 1,5h ale nie było pośpiechu Przy okazji potwierdził się fenomenalny stan blacharski almery, prawie całkowity brak poważnej korozji i ani jednej zapieczonej czy pordzewiałej śrubeczki Następnie uzbrajanie VVl , przerobienie wiązki, pozbycie się gazu niepotrzebnej klimy i upakowanie piecyka i inne duperele.... i wieczorkiem piecyk już do nas gadał Przy okazji, nowe uszczelki silnikowe,olej w skrzyni 75W40 , nowe sprzęgło , płyn wspomagania, płyn chłodniczy, uszczelki pod kolektorem plus uszczelnienie wydechu, mod rozrządu by coobcio , płukanka silnika, przewody zapłonowe NGK , świece platynowe NGK BKR6 , termostat , paski i wiele wiele innych plus wydajna pompa paliwa 320 lph tak na przyszłość Dorzuciliśmy męski filtr powietrza, zalaliśmy świeży olej, podłączyliśmy średniowieczne SMT6 które siedziało na pokładzie i Almera Gti gotowa do pierwszych jazd i strojenia na hamowni Edytowane 17 Lutego 2014 przez deli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer2000 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 będzie ciekać to teraz konkretnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.