Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pulmerrra, czyli N15 GTI a'la VZ-R


B52
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Fajnie szybko poszło z Twoją Almerką :)

Bardzo przyjemna robota, śruby żadne się nie pourywały :D

 

Piecyk przyjemnie cicho chodzi no i takie coś wygenerował:

1911120_827032077313560_1910584428_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę fotek z hamki :)

 

post-67456-0-12362900-1393006170_thumb.jpgpost-67456-0-06856100-1393006184_thumb.jpgpost-67456-0-53407200-1393006205_thumb.jpg

 

 


No i pierwsze testy on road:

 

 

 

i tak sobie gada :

 


No i przyszła pora na mały porządek pod maską :P Blink Blink !

 

post-67456-0-61658600-1393013995_thumb.jpgpost-67456-0-12460300-1393014008_thumb.jpgpost-67456-0-87675400-1393014021_thumb.jpgpost-67456-0-12007200-1393014033_thumb.jpgpost-67456-0-99128900-1393014050_thumb.jpgpost-67456-0-43077600-1393014066_thumb.jpgpost-67456-0-21068600-1393014074_thumb.jpgpost-67456-0-70121900-1393014087_thumb.jpg

 

no wyszło całkiem zacnie a nawet rzekłbym pięknie :P teraz można zacnie chwalić się plakietką NEO VVL !

Edytowane przez deli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna almera i dobrze, że z Trójmiasta :) jak by co zapraszamy na spoty Trójmiejskie może mało upalania ale zamierzamy jakoś to rozwijać, jednak można poznać innych miłośników Nissana ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie Infiniti G35 w twoich rejonach u Ciebie lata które wygłubałem na 300KM - ciekaw jestem pojedynku, w końcu to ciężki wóz :D

Zgadam was :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Fajnie Infiniti G35 w twoich rejonach u Ciebie lata które wygłubałem na 300KM - ciekaw jestem pojedynku, w końcu to ciężki wóz :D

Zgadam was :P

 Dawać go tu  :devil: !

 Dawać go tu  :devil: !

p.s nie ma szans to waży 1558 kg ma 300koni i prawie 400nitkow :( ale spróbować warto :P

No i przyszło słoneczko  to i przyszła pora na letnie felgi i nowe kapciochy :)

 

Felgi Brytyjskie Team Dynamics Pro Race 2 w rozmiarze 15' z waga 6.4kg szt tak aby zachować odpowiednie osiągi.

Co do kapci była rozkminka czy semi slick czy sportowo drogowe ? finalnie wybór padł na na drugi wariant : Bridgestone Potenza Adrenalin re002.

 

Przyczepność całkiem nieźle, niestety przy tem. zew 4 st nie utrzymują auta na drodze w zakrętach :P

Mega sztywne boki > duży plus na nasze lokalne warunki lotniskowe i o to chodziło > przeciwieństwo semi slicków.

Po rozgrzaniu już przy 12stC trzymały całkiem dobrze zarówno na przodzie jak i tyle .

No i cena śmieszna za nową szt w porównaniu do semi slicków :)  jako tako wybór uzasadniony.

 

post-67456-0-03425000-1394814342_thumb.jpgpost-67456-0-68486100-1394814351_thumb.jpgpost-67456-0-38349500-1394814361_thumb.jpg

 

 

 

 

No i trzeba było sprawdzić potencjał auta na nowym piecu sr20vvl więc udaliśmy się na lokalna imprezę w piękną słoneczną niedziele.

 

post-67456-0-48454200-1394814564_thumb.jpgpost-67456-0-85603200-1394814679_thumb.jpgpost-67456-0-94746100-1394814574_thumb.jpgpost-67456-0-05977400-1394814586_thumb.jpgpost-67456-0-21521500-1394814591_thumb.jpgpost-67456-0-90231300-1394814595_thumb.jpgpost-67456-0-28235100-1394814685_thumb.jpg

 

 

Podsumowując :

 

W swojej klasie 1700-2000cm3 zająłem 5miejsce. Liczyłem na 3cie gdyż było w zasięgu ręki ale zabrakło mi trochę sekund i nie byłem w stanie poprawić czasówki :/ 

Ale 5 pozycja w pełni cywilnym ciężkim dupowozem jeszcze z nie wywaloną butlą od gazu :) zaraz za 3 rajdowymi wydmuszkami (stilo, astra ,gsi , fiesta) i jedna lekka bmw to może i dobre miejsce :P

 

Na 50 startujących w imprezie ulokowałem się na 26 pozycji > liczyłem na lepszy wynik ale pierwsza 15tka zawierała miedzy innymi :3  Subaru imprezy wrx, 4 lancery evo, 4 Porsche 911 wiec klasa wyższa, mocno zamykała pierwsze miejsca ale do tej ścisłej 15 chciałem się dostać ;)

 

Sr20vvl podaje wystarczająco miło, mocy nie brakuje nawet na szybkiej trasie, aktualne kapciochy daja radę, hamulce też niczego sobie.

Jedyne dwa aspekty które nie pozwoliły zając satysfakcjonującego wyniku to za słaba zawiecha (kyb excel G + spreżyny od almery 1.6) no i jeszcze nie poznanie do końca auta.

Poprawimy to i popsujemy innym graczom humor następnym razem :) STAY TUNED :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojej ale się bujała na zakrętach do tego widzę że kąty wszystkie fabryczne, oj jest jak poprawiać czas :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

No więc w wolnej chwili postanowiłem coś naskrobać co dalej z Almerą skoro już tu jej cała historia wisi :)

 

Kolejne "mini mody" i trochę aktualnych fotek

 

1.V-Max

    

 

2.RPM works

  

 

3.0-120km/h

   

 

 


No więc przyszła pora na zacne zawieszenie :)

 

Tani gwint odpadał , drogiego Intrax , BC nie chciałem montować > założenie miało być takie :

-żeby nie było totalnej gleby

-auto miało być sztywne przy czym miało bardzo dobrze wybierać nierówności

-w miarę komfortowe do jazdy na co dzień.

 

Padło na KYB Excel G przód + tył (ultra sr nie moglem juz nigdzie dostac) + sprężyny H&R 30/30

wiadomo jakies nowe mocowania mc-persona, gumy, lozyska, co trzeba pomalowane i zabezpieczone itp . 

 

post-67456-0-66165100-1412870113_thumb.jpg post-67456-0-29533800-1412870147_thumb.jpg

post-67456-0-39638600-1412870190_thumb.jpg post-67456-0-85656200-1412870172_thumb.jpg

post-67456-0-99703000-1412870203_thumb.jpg post-67456-0-78513400-1412870229_thumb.jpg

post-67456-0-30064700-1412870262_thumb.jpg

 

auto siadlo katalogowo po 3 cm mniej wiecej wiec ciut przyjemniej chociaz przy 15tce nadal duzo miejsca :)

kilka zdjec z poprzednim starym zawieszeniem > czyli amory kyb i sprezyny z wersji 1.6 chyba...

 

post-67456-0-96340700-1412871598_thumb.jpg post-67456-0-55026400-1412871673_thumb.jpg

post-67456-0-13038300-1412871744_thumb.jpgpost-67456-0-62695400-1412871746_thumb.jpg

 

Po sprężynach H&R wszystko spadło tak jak wspomniałem o te 3 cm . 

 

 

oczywiscie mala geometria itp...

 

post-67456-0-73124600-1412870593_thumb.jpg post-67456-0-92146500-1412870596_thumb.jpg

 


Cóż więcej ....a na przeglądzie miły Pan doczepił się skorodowanych przewodów hamulcowych z tyłu w miejscu zagięcia karoseri gdzie osłonna listwa sie kończy zatem...

 

Przewody w stalowym oplocie pod kolorek marki HEL > dedykowane do tego modelu , 380 zł kpl , bardzo fajnie wykonane i wogole za***iste :P

 

post-67456-0-30256800-1412871051_thumb.jpg

 

 + Motul RBF 660 tak po prostu i oczywiście wymiana przewodów hamulcowych miedzianych co by Pan na stacji nie sapał :P

 

+ Konserwacja całego podwozia na nadchodzącą zimę :)   fotek brak :/ 

 

A miedzy czasie stara gałka skórzana pojechała do kosza i przyszła gałka klimatyczna Nismo > fajny grzybek > fajnie leży w rece > od razu zmiana biegów szybsza o setne sekundy :P

 

post-67456-0-18780400-1412871989_thumb.jpg

 

 

No i jakieś dwie fotki z lokalnej pojeżdzawki :) 

 

post-67456-0-57217600-1412872047_thumb.jpgpost-67456-0-45908000-1412872056_thumb.jpg

 

 

 

 

 

Edytowane przez deli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...