and_pec Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 P1206 Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #6 podejrzewam, że codzi o pierwszy przecież jest 4 cylindry P1612 nic z tego nie czaję na rozpisce nie ma takiego kodu check mi zapala się i gaśnie, a i auto potrafi na ciepłym zdechnąć. Właśnie wymieniłem rozrząd i z tego co wyczytałem to pasowałoby ustawić też pompę Co oznacza ten drugi kod, a może to B1612 Wiper Rear Mode Select Switch Circuit Open, niech mi to ktoś przetłumaczy. Dodam że z poduszkami wszystko OK a kody na B chyba dotyczą poduszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Jesli dobrze odczytales kody to P1612 miesci sie w tym zakresie: P1610 - 1615 1610 - 1615 NATS MALFUNCTION Refer to EL section. Czyli cos nie tak z alarmem. Wedle podrecznika ten kod to: CHAIN OF ECM-IMMU NATS MALFUNCTION P1612 Communication impossible between ECM and IMMU Czyli komunikacja niemozliwa miedzy ECM a immobilizera(?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Dzięki knpo 67 wyświetlemiach w końcu jakaś odpowiedż. Może to jakiś stary kod z tym NATSem bo wszystko OK z nim. Zalałem werwy w piątek i póki co od soboty nic się nie świeci. Kody wykasowałem sam drutem bo tylko tyle można tam nim zrobić. Przestaję jeżdzić na EKO, bo po tym chyba te problemy. Z jakiej rozpiski korzystasz bo z tej na forum przypiętej do Primery to mic tam nie ma na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Z serwisówki po angielsku do P11.144 - dział elektryczny. Gdzieś na forum jest link do jej ściągnięcia. A ten drugi błąd to po tłumaczeniu to jakiś błąd wtrysku - zwarcie obwodu albo coś, ale nie wiem skąd wziąłeś ten numer i tłumaczenie bo za bardzo go nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Wziołem z tej samej strony co ty manual poniżej jest napis kody OOBD2 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37837 Zajrzę jeszcze do manuala, a jak już pisałem zmiana paliwka i narazie spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldemarr3 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam Tez mam problem z kodem 1612 jak byłem ze dwa razy na kompie diagnozowali to jako "coś " z immo, błąd immo. skasowali, potem pojawiał się tylko 0420 czyli błąd kata przez jakiś czas sam sobie ten błąd kasowałem i pojawiał się tylko kilka razy sam 0420 dzisiaj znowu oprócz 0420 pojawił się błąd 1612 zastanawia mnie jedno, po zakupie autko miało odłączoną syrenę alarmową (prawy tylny bok) którą podpiąłem, ale z tym błędem auto już kupowałem osobiście wydaje mi się, że przy zamykaniu drzwi - autko mnie "kopie" jakby gdzieś było zwarcie jakieś albo coś, nie zawsze ale ostatnio zwróciłem na to uwagę, ze to nie raczej jakieś "wyładowania elektrostatyczne". tyle że wszystko działa, dioda od immo po zamknięciu pilotem mruga ok 20 sek po czym pracuje mrugając co parę sek. alarm działa i jak trzeba wyje ... jak to sprawdzić co mu nie pasi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.