Gość Pyrus Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Przejrzalem prawie wszystkie 38tematow na temat falowania/skakania/wysokich obrotow ale w sumie nikt nie mial takiego przypadku jak ja. Juz pisze o co chodzi, ostatnio sie ochlodzilo, a ze czasem pracuje na nocki to po jednej z mroznych nocek wsiadam do auta odpalam i...: -auto odpala i obroty sa na 750rpm(czyli idelanie) -nie mija 15sek i zaczynaja rosnac 1000,1500 i zatrzymuja sie na 2000rpm -w czasie jazdy na biegu obroty sa odpowiednie do tego jak gleboko wciskam gaz, jednak po wcisnieciu sprzegla od razu skacza do 2000 -wyglada to troche jak nieumiejetne operowanie gazem bo gdy stoje na swiatlach auto wyje przy tych 2000rpm jak bym je przegazowywal Zaobserwowalem to juz 2-gi raz i tu moje spostrzezenie,ze nawet po rozgrzaniu silnika nie przestal ten objaw wystepowac.Przejechalem kilka km i dalej to samo,wskazowka temp. byla na polowie skali.Jednak parkujac pod domem nie wytrzymalem tego wycia.Zatrzymalem auto i zgasilem silnik.Po odpaleniu jak reka odjal 750rpm Po ilosci tematow gdzie problemem byly obroty w P12 widze ze te modele maja chyba jakas wade.Jakies sugestie co to moze byc,myslalem o termostacie moze tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ight=p12+obroty jest temat podobny,ale inny silnik i czarna chmura za autem(u mnie tego nie ma) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 moge napisac jak to jest u mnie - zimny silnik, to trzyma obroty ponizej 1000... i w miare nagrzewania - spada - nawet ponizej 750 - cos kolo 650 - 700 ma po nagrzaniu.... nigdy nie przerabialem tematu wysokich obrotow w dieslu... w benzynach 2000 obrotow to przewaznie jakis stan awaryjny obrotow silnika - ale to bylo zwiazane z silnikami krokowymi, elektrozaworami cos kojarze o problemach w lagunach - gdzie po wyjeciu kluczyka silnik diesla dalej palil - ropa dalej byla podawana.... ale to byla ewidentna usterka w tych lagunach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 moge napisac jak to jest u mnie - zimny silnik, to trzyma obroty ponizej 1000... i w miare nagrzewania - spada - nawet ponizej 750 - cos kolo 650 - 700 ma po nagrzaniu.... nigdy nie przerabialem tematu wysokich obrotow w dieslu... w benzynach 2000 obrotow to przewaznie jakis stan awaryjny obrotow silnika - ale to bylo zwiazane z silnikami krokowymi, elektrozaworami cos kojarze o problemach w lagunach - gdzie po wyjeciu kluczyka silnik diesla dalej palil - ropa dalej byla podawana.... ale to byla ewidentna usterka w tych lagunach.... mam rozumiec ze tez masz diesla?(benzynowe maja chyba ok.900obr na jalowym) widzisz auto moze przestac zimna noc i jesli je odpale po poludniu np. to juz jest ok. ale takie wychlodzone od razu wariuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 tak - mam nissana diesla - z obrotami ponizej 1000 i spadajacych do 650/700 pisalem o dieslu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 mam auto od miesiaca i juz tyle usterek w nim zdazylo sie objawic ze mam go dosc : niestety.Jak wszystko jest ok to jest to naprawde przyjemne auto,ale jak zacznie "odwalac" to juz mi sie go odechciewa.Chyba zostane przy nim na rok moze dwa i zobaczymy jak bedzie "platal figle"to go opchne jak nie to zostawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Nie wiem jak to jest w tych P12 dokładnie. Pierwsza sprawa to tak jak piszesz termostat Druga to może być walnięty zawór EGR ten od ekologii na kolektorze i dlatego podaje więcej ropki na jałowym Trzecia to pedał gazu, a raczej potencjometr jeśli jest Czwarta to problem z pompą i wtryskiwaczem sterującym ( pierwszym ): przytkana iglica na wtrysku i żle ustawiona dawka paliwa na pompie Moje przypuszczenia są tylko domysłami i usterkami występującymi w P11. Może sprawdź czy nie ma jakich błędów które by coś podpowiedziały co go boli. Jakiś tam tryb serwisowy czy cuś się ustawia w panelu i z tego zczytuje. Nie wiem dokładni jak to się odbywa, nie znam tego auta. P.S/ zawsze powtarzam że młotek i przecinak jest lepszy od Boscha. Mniej awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 and_pec podoba mi sie szczegolnie twoje ostatnie zdanie te o boschu no dzis rano sytuacja sie powtorzyla,ale luz po 2minutach jak juz odparowalem szyby zgasilem silnik i zapalilem znow i juz dzialal elegancko a wiec dzieje sie to tylko po odpaleniu rano na zimno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.