Gość cornholio78 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 sprawdzic kosztorys wysłany przez warsztat do ubezpieczalni w celu weryfikacji. Najlepiej sprawdzić egzemplarz odeslany przez ubezpieczalnię z podpisami likwidatora sprawdzającego i ewentualnymi naniesionymi zmianami. Taki kosztorys nalezy porównac z kosztorysem ubezpieczalni. Wszystko oprócz kwot powinno się zgadzać (ilość rbg, lista części). Druga sprawa to obejrzec auto z kims kto sie zna na blacharce i lakierowaniu. Zwrócic uwage na różnice w lakierze części świeżo lakierowanych i starych (w tym kolorze bardzo ciężko jest dobrac lakier i nanieść go tak, żeby nie było widocznej różnicy). Sprawdzić takie drobiazgi jak szczeliny między elementami, spinki plastikowe (nieraz wkladane sa stare zamiast nowych a to przecież ejdnorazowe i warsztat ma za to placone - tzw normalia). Porównac odcień lakieru na róznych elementach w róznym świetle (nieraz znaczne różnice pojawiają sie dopiero w świetle np latarni) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.