Gość kubs Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Dziś pomiar sondą i niespodzianka CO ponad 4.5% a wiemy ile ma mieć, Czyżby w Germany regulowali na zabrudzonym gazniku i zas wyciąganie bo wkręt od składu mieszanki był zabezpiczony zaslepką ale cóż rozwiercone i ustawione ale na oko bo sonda była podpięta za katem Możę ktoś wie jak ustawic przy takim podłaczeniu sondy ??? Bo napewno powinno byc mniej niż w książce pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość motaba Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 powiedz kolego czy miałeś jakieś problemy/trudności przy wyciąganiu i rozbieraniu gaźnika (u mnie te same problemy, brak wolnych obrotów zarówno na benzynie i gazie, no i szarpie przy przyspieszaniu ale tylko na benzynie), czy wymieniałęś jakieś uszczelki?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 U mnie te same objawy , tylko w silniku 1.6 :cry:. Jeżdzę na benzynie, ale coś mi się wydaje, że w komorze pływakowej i dyszach jest dżuma... Jak wrócę z urlopu to rozkręcę gaźnik i zobaczymy czy pomoże :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubs Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Do wykrecenie gaznika niezbedny jest kanał i długi klucz nasadowy (gaznik jest przykrecany od spodu ) Trzeba sie liczyc z wymianą uszczelek pod gaznikiem ale są w sumie proste do docięcia u mnie przy okazji wyszło ze jedna z nich nie trzyma i dostawało sie petrygo do kolektora dol.można też nie wiem czy nie bedzie łatwiej zdjąc caly kolektor dolotowy uszczelka tania jak barszcz ale wyciągniecie gaznika nie jest potrzebne żeby go wyczyscic, można sie do wszyskich dysz dostac od góry tylko problem sprawia zaslepka wkretu składu mieszanki, żeby sie doniej dostac niezbedny jest demontaż gaznika i jej rozwiercenie (aluminium) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubs Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 gazniki od 1,4 i 1,6 praktycznie niczym sie nie róznią pare dyszek o innym rozmiarze może wymiana na gaznik z 1,6 dodała by pare koników ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość motaba Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 kurde mol - po ustawieniu obrotów (pokrętłem biegu jałowego) zauwarzyłem że samochód w początkowej fazie przyspieszania tak do 3 tys obrotów nie może się zebrać, tak jakbym ruszał na ręcznym, od ok 3 tys samochód przyspiesza dobrze, przy okazi czuję ze jest słabszy nież wcześniej (niedawno wymieniałem rozrząd ale mechanik twierdzi, że on zrobił wszystko dobrze) nie wiem dokładnie jak na gazie - trochę muli ale przy gazie trochę gość szperał twierdząc że nie próbował ustawiec bieg jałowy. Moja nysska zaczyna mnie wkurzać. Wnet to mnie maluch weźmie na światłach jak bedzie tak mulił. tak przy okazji, jak wciskam gaz na luzie wszystko wydaje się że jest ok, jak zaczynam ruszać z jedynki nie może się zebrać!!!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Melek Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Mam podobnie ale w dieslu p11. Czy gaznik jest w tej primerze,dieslu?Pewnie pytanie jest glupie,ale jestem poczatkujacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość motaba Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 diesel nie ma gaźnika, ale ma za to wtryskacze(tak to się chyba nazywa) oraz pompe wtryskową najprawdopodobie jedno z niech uległo awarii (często gęsto zatykają sięwtryski), spróbuj wlać do do baku jakiś środek do czyszczenia który można kupić na kazdej stacji benzynowej, przy okazji sprawdz sobie ciśnienie w cilindrach bo w twoim przypadku ciśnienie odgruwa wielką rolę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Melek Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 O,dzieki moge samodzielnie sprawdzic to cisnienie w cylindrach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiX Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Witam !!! Mam problem z obrotami na biegu jałowym, jak silnik jest zimny to samochód gasnie na wolnych obrotach (obr to ok 400obr/min).troche mało. Wczesniej po nagrzaniu silnika obroty normalniały czyli ok 700-800 obr/min. Ale teraz nawet na rozgrzanym silniku mam obr ok 500obr/min i auto potrafi mi zgasnać. :cry: Dodam jeszcze ze po właczeniu świateł,nawiewu obroty spadają. Auto to sunny 1.4 95 rok POMOCY!!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.