Gość Tolo74 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Ja czyscilem przeplywke benzyna ekstrakcyjna i nie zauwazylem roznicy. Jak wspomnialem -przeplywke mozna podmienic z innego auta -gdyby ktos chchial w Mielcu -sluze pomoca. Wg mnie z uszkdozonym turbo mozna w miare normalnie jedzic (jednak wg mnie powyzej ok 2-2,5tysobr wazpowinien byc jak skala) Ja upieralbym sie o sprawdzenie komputerowe silnika. tam cudow nie ma -tylko kupa elektroniki (np czesto uszkodzony czujnik polozenia walu -nie wiem czym sie objawia), zmiana w ustawieniu rozrzadu (co dziwne bo jest na lancuchach) i sterowaniu paliwem przez pompe wtryskowa. Sprobujcie odpiac od akumulatora -moze to pomoze choc banalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Sprobujcie odpiac od akumulatora -moze to pomoze choc banalne. sprawdzilem, nic nie dalo. Zmierzyłem napięcia. W instrukcji jest napisane ze do 4tys napięcie powinno rosnąć liniowo, wiec zmierzyłem jeszcze na innych prędkościach obrotowych: Moje: Instrukcja: Zapłon ON 1.1V ok. 1.0V Luz,700rpm 2.03-2.06V 1.5-2.0V 3000rpm 3.43V ok. 3V 3500rpm 3.66V ok. 3.5V 4000rpm 3,77V ok. 4.0V w nissanie zmierzyli dokladnie to samo co ja i gosc stwierdzil ze jest ok. tutaj sa opisane moje przygody: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=54448 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theLong Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Przyłączam się do tematu bo też ma problem z mocą w mojej Almerze Tino 2,2DI z 2002r na niskich obrotach (do 2 tys.) Wcześniej jeździłem leciwym gołym dieslem 1,6 więc po 2,2 turbo z intercoolerem spodziewałem się nieco więcej. Zmierzyłem napięcia przepływomierza, wszystko tak jak opisujecie na ciepłym silniku itd. a oto moje wyniki: na wł. zapłonie 1,05 V ma być do 1,2 V więc ok! wolne obroty 1,65 V ma być 1 V do 1,7 V więc mieści się w zakresie 2500 obr 2,73 V ma być 1,7 V do 2,1 V sporo poza zakresem!!!!! 4000 obr 3,73 V ma być mniej niż 4 V więc tu jest OK! Zastanawiam się czy faktyczne przepływomierz jest uszkodzony skoro wyniki pomiaru nie zgadzają się z nominalnymi tylko w jednym zakresie obrotów silnika. Być może wskazanie jest takie, bo takie są parametry przepływu a awarii uległo coś innego np turbina. Jedynie przemawia przeciw temu fakt, że przy 2500 obr napięcie jest za wysokie co oznaczało by, że jest tam więcej powietrza niż powinno a turbina w ten sposób się nie zużywa, a nieszczelność układu nie daje takich objawów. Może ktoś z was coś mi podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czar_el Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 miałem podobny przypadek, przyczyną były przepalone obie żarówki światła stop, niestety żadna kontrolka tego nie sygnalizuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.