Gość jmaciek Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Temat poruszany już parę razy w działach P10 i P11, niestety niczego o P12. Chciałbym wymienić sobie mieszek przy dźwigni zmiany biegów, bo oryginalny materiał już się lekko rozwarstwił. Kupiłem sobie elegancki skórzany zamiennik, wziąłem się do demontażu, a tu niespodzianka - gałka ani drgnie. Nigdzie na forum nie ma jednoznacznie napisane, że w P12 też może być przyklejony gwint, więc zadzwoniłem do ASO, a tam gość powiedział, że w P12 się odkręca i żebym próbował dalej. Na koniec dodał, żebym mocno trzymał drążek, żeby czegoś w skrzyni nie przekręcić. Ponieważ nie znam się na tym co jest w środku postanowiłem odpuścić i zwrócić się Was. Wie ktoś jak to zdjąć? Czy może być tak jak w P10 i P11, że gałka jest jednorazowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Próbowałeś to po prostu odkręcić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chodzi mo o samą główkę lewarka a resztę wyjąć bo jest na zatrzaskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jmaciek Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Oczywiście, że próbowałem - to właśnie napisałem. Chodzi o to, że nie idzie, a ja nie chciałem kręcić na siłę, bo nie chcę niczego rozwalić. Co do mieszka i ramki, to oczywiście już rozpracowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goto11 Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Trzeba użyć siły-nieraz dużo i odkręcić w lewą stronę. I nie bój się, niczego nie urwiesz. Ja użyłem do tego celu klucz hydrauliczny, wcześniej gałkę okręcając tkaniną :!!: co by jej nie uszkodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 U mnie też nie chciało się odkręcić. Ale owinąłem szmatą i żabą poszło. Trzeba duuuuuużo siły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jmaciek Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Dzięki! Czy gałka nadawała się jeszcze do czegoś po tym zabiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Na 100% odkreca sie to na sile, ja mam wlasnei galke z p12 a primerke mam p11 bez problemu idzie to wymieni ale trzeba naprawde sie mocno zaprzec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Dzięki! Czy gałka nadawała się jeszcze do czegoś po tym zabiegu. U mnie się nadaje. Nie jest luźno, nie odkręca się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jmaciek Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Dzięki, chłopaki! Teraz skoro nie bałem się już niczego rozwalić, złapałem porządnie za gałkę i bez użycia żadnych narzędzi odkręciłem. Ma się tę parę! To okazało się być najłatwiejszą częścią przedsięwzięcia - potem siedziałem 30 minut i starałem się ładnie ułożyć mieszek w ramce. W końcu się udało, ale nie wiem, czy przy normalnym używaniu materiał nie będzie wyłaził. Jeśli tak, to podkleję go w newralgicznych miejscach. Z resztą oryginalny mieszek także był fabrycznie przyklejony/zgrzany. W każdym razie w moim samochodzie mam pierwszy skórzany element, a jego zapach roznosi się po całym wnętrzu! GAŁKA W P12 NIE JEST PRZYKLEJONA I WYSTARCZY MOCNO ODKRĘCIĆ W LEWO (dla kobiet - w stronę kierownicy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Riki Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 przy okazji daj trochę smaru na gwint, zapobiegnie to zapieczeniu się gałki na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Frost Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 (edytowane) Odświeżę lekko temat, czy znacie wymiary gwintu gałki w P12? Czy do wymiany nadają się jakieś uniwersalne czy szukać oryginalnej? pozdrawiam edit: chodzi o skrzynię 5 biegową Edytowane 30 Listopada 2009 przez Frost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 o tez bym wymienil galeczke btw ile moze kosztowac nowa w servisie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cichy Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Chyba najłatwiej będzie odkręcić gałkę i samodzielnie zmierzyć gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 o tez bym wymienil galeczke btw ile moze kosztowac nowa w servisie ??? ponoć nowa w serwisie kosztuje ok 450zł Strasznego babola strzelili z tymi wycierającymi się gałkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 swego czasu wymienilem galke na tuningowa jacky sport - ale niestety byla dozo wyzsza niz oryginal - mocowana 3-ma imbusami na dzwigni - po jakims czasie wrocilem do oryginalnej na allegro mozna kupic znacznie taniej ale nie zawsze jest super jakosc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.