Gość CzłowiekPIES Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Witam zakupilem niedawno nissana patrola gr rocznik 1992 2,8 turbodiesel. Pali na dotyk , chodzi rowno ale trzyma na wolnych obrotach niecala 1 atmosfere. Jaka moze byc przyczyna??Dziekuje za udzielone odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Może być nieszczelny zawór przelewowy na pompie oleju, uszkodzony czujnik, zbyt rzadki olej albo poprostu duży przebieg i dosyć zużyty silnik - generalnie jeśli przy dodaniu gazu ciśnienie idzie w górę i nic zanadto nie stuka to nie masz się czym przejmować. Pwinieneś zaczać jednak od pomiaru ciśnienia oleju czujnikiem mechanicznym z manometrem i dopiero potem się zastanawiać co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CzłowiekPIES Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 dziekuje bardzo za odpowiedz. Jak bym mial jeszcze problem czy moglbym oczekiwac od pana odpowiedzi? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Ja w jednym parchu miałem na wolnych ciśnienie bliskie zeru, i przejeżdził tak 5 lat, te zegary są tylko pojęciem względnym, ja bym podjechał do majstra i wkręcił manometr wtedy będziesz miał pewnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomoziomo Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 witam mnie wlasnie majster (spec od diesli) pocieszył że czeka mnie remont silnika w GR Y60 92r 2.8 T.D. na każdym cylindrze mam inne ciśnienie (najpierw słabo palił, wymieniłem świece, troche sie telepie rano ale kreci lepiej) , powiedział że koszta duże i nie wiem co robić, czy jeździć tak jak jest ? przelot na blacie 360 tyś. km. + trzy wtryski do wymiany ( a trzy w lepszym stanie) - pomocy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.